MuscleMeat

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt dezelfde als ik Fox! nu pr's!

• Topic Starter Topic Starter
ging je een foto plaatsen van je nieuwe schoenen? :D

edit: ik zie dat je Dave Tate z'n raad opgevolgd hebt :thumbup:
Ja, ik weet het, het is gay om blij te zijn met nieuwe schoenen.

Euh....ja hoor, Dave Tate z'n raad :D

Ik lees het nu pas :p
This is also why most squat shoes, tennis shoes, and cross trainers suck for squatting. The best shoes for squatting are Converse Chuck Taylor All Stars. The soles are flat and the side construction is rugged enough to push out against without a blowout or rolling over the sole.

LB dag:

Front squat:
2x7x10
5x20
3x30
5x42 pr
5x42
5x42
8x34

Filmpje f squat:

SLDL:
7x10
5x20
5x30
5x40
5x50
5x55
5x60
10x50

Heel lang geleden dat ik dat nog heb gedaan, dus het was weer wat gissen naar de gewichten en de techniek te pakken krijgen of zo.

L-seat:
15 sec
15 sec
15 sec

Ok eens zercher squat geprobeerd, maar was ni echt comfortabel.

Het squatten voelde lekker en zo, maar achteraf bekeken toch veel te weinig volume. Ook ga ik volgende keer eens een paar kilo zwaarder gaan op squat, eventueel minder reps maken.

Damn, als ik het zo zie toch echt enrom weinig getraind. Vreemd dat dat toch een uur heeft geduurd.

Mooie pr!

Het is absoluut niet mijn uitspraak, en ik ben het er absoluut niet mee eens; maar 'less is more'. ;)

Nog nooit een schijf op die tegeltjes laten vallen? :D Ben ik blij dat ik zeil in m'n kamer heb liggen... :o

Mooie pr!

Het is absoluut niet mijn uitspraak, en ik ben het er absoluut niet mee eens; maar 'less is more'. ;)

Nog nooit een schijf op die tegeltjes laten vallen? :D Ben ik blij dat ik zeil in m'n kamer heb liggen... :o
Ok, maar 4 setjes (opwarmen niet meegerekend) is toch net iets te weinig voor squat in mijn ogen. Maar mss moet ik me er niet te druk om maken.

Normaal lagen er overal van die rubberen puzzelmatjes, maar die heb ik in men rack weggedaan, staat stabieler. Onder het rack zelf en er naast liggen er nog, en dat is de enige plaats waar er kunnen vallen.
En als het nodig is kan ik er nog altijd een paar leggen :D

Ja ziet er goed uit hoor als je het mij vraagt. Zie ik daar nu een beetje tricep definitie.

Niet slecht, die squats zien er wel goed uit.. maar in godsnaam fox.. haal dat t-shirt uit je broek.

Bench:
10x10
5x25
3x40
4x50 PR
4x50
4x50
8x40
8x40

Bor:
2x10x10
6x20
5x30
8x40
5x48 PR
5x48
5x48
5x48
5x48

1 arm DB OH-press:
8x5
3x10
5x14
4x14
4x14
6x12
Chin up:
1 2 3 4 5
1 2 3

Dips:
1 2 3 4
1 2

Niet zo veel energie meer voor die chins en dips. En de BOR voel ik nog altijd het meest in men onderrug.

Voor het eerst sinds ik in decemder weer begon te trainen een pr gemaakt voor bench. Ik ben nu dus eindelijk echt sterker dan ooit, hoe zwak dat ook mag zijn.

Eindelijk PR's.. netjes Fox. Volgende training/week 5 reps met 50kg?

proficiat met je PR's :)

je bent niet zwak hoor!
gewoon blijven knallen

Precies. Je bent pas sterk als je 10kg meer kan drukken.. (dat moet je constant denken na elk pr).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven