Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volgens mijn haal ik met een beetje geluk 1 à 2 reps met 60 kgVolgende training squat je 3x60en dan heb je je PR binnen deal?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mijn haal ik met een beetje geluk 1 à 2 reps met 60 kgVolgende training squat je 3x60en dan heb je je PR binnen deal?

en dat komt dan van de man die zegt dat ik in kleine stapjes gewicht moet verhogenSoms ja. Dat wil zeggen, altijd gewoon trainen en kleine stapjes gewicht toevoegen en af en toe eens proberen er 10 kg bij te hangen en te zien hoever je geraakt. Niet omgekeerd
Ik ben 1m 82 en weeg momenteel smorgens op een nuchtere maag exact 58kg. In vergelijking met 54kg (op een volle maag) in december toch een hele verbetering, ondanks ziekte en examenstress.Flying Fox hoe lang en zwaar ben je eigenlijk ?
Ik had geen zin om het hele topic door te spitten dus ik vraag het maar even.
Succes ermee
Ik ben beroemd.(nee, ik probeer erca niet na te doen, dit is puur toeval).
Verder leuke training, je moet eens ladders doen voor chins.

Waarom zou te veel kilo's slecht zijn voor beastskills? Vraag het aan builderB, die heeft vast een hoop foto's van dikkertjes die handstand pushups doenBest licht voor zo een lengte. Probeer wat gewicht aan te komen. Ik denk dat je dan ook heel wat meer kilootjes kan pakken bij je oefeningen.
Teveel kilo's is slecht voor beastskills maar te weinig ook. Je doet jezelf dan heel erg te kort in je maximale kracht en kracht ontwikkeling.
Succes
Waarom zou te veel kilo's slecht zijn voor beastskills? Vraag het aan builderB, die heeft vast een hoop foto's van dikkertjes die handstand pushups doen![]()
Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik te weinig gewicht gebruik?
Nog al een geluk dat ik geen turner of zo ben danVoor handstand pushups zal het niet direct een heel veel groter probleem worden. Voor een maltese cross, inverted cross of een planche is het toch handig als je net iets minder weegt, helemaal als je van redelijke lengte bent.
Nu volg ik toch niet helemaal meer.Ik denk dat je dan ook heel wat meer kilootjes kan pakken bij je oefeningen.
Vandaag eindelijk mijn versleten en goedkope sportschoenen vervangen:
*oja, das ook waar, imageshack werkt hier niet*
Hoera!