MuscleMeat

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
3x60.. geen rep minder fox.

Touché.

However jagen op pr's is soms ook leuk:)

• Topic Starter Topic Starter
Touché.

However jagen op pr's is soms ook leuk:)
Soms ja. Dat wil zeggen, altijd gewoon trainen en kleine stapjes gewicht toevoegen en af en toe eens proberen er 10 kg bij te hangen en te zien hoever je geraakt. Niet omgekeerd :D

En wees gerust, tegen volgende week zie je vast weer "pr" naast men squat staan.

Dat is hetgene waar ik op doelde meneer de Vliegende Vos!! Ga voor die PR's!

He Hardgainer hier een aanvulling op Flying Fox
Advies alleen compount oefeningen te doen:Max. een uur
Cleans en Press ;Squats; Deadlifts;Bent over rows;Chin-up pull-ups;Bankdrukken;Smaldrukken;triceps dip op rek;Biceps curls;Hammer curls.

Zorg dat je in twee dagen alle oefeingen hebt gehad dus niet alles op een dag.En met een tussen pauze van 2a3 dagen Tussen dag 1 en 2

S`morgens Havermout pap.En doe kipfilets op je brood met tomaten saus ongeveer 6 gekookte eieren gespreid over de dag volle yogurt met banaan en vermijd de suiker.
En veel spagetty en Macaroni.

Ik was ook zo`n vlieg gewicht als jij.

Bodybuilding.com - Exercise Guides Database.

Flying Fox hoe lang en zwaar ben je eigenlijk ?

Ik had geen zin om het hele topic door te spitten dus ik vraag het maar even.

Succes ermee

Kleine update, heb al even niet meer gepost omdat ik geen zin had (nee, ik probeer erca niet na te doen, dit is puur toeval).
Ik ben rippetoe een beetje beu en ga nu UB/LB trainen.

Vandaag UB:

Close grip bench:
6x36
6x36
8x35
6x40
4x44 (5de rep failed)

Meer dan mijn gewone bench :rolleyes:

Chinup:
7xBW
6xBW
5xBW
4xBW

Dat ik het aantal reps telkens met 1 verminder is puur toeval, ik kon er nooit meer:p

Push press:
5x30
3x35
3x35 (4de rep failed)
6x30

Nog nooit gedaan, was leuk.

dumbbell row:
6x22
5x22
En toen was ik hem beu, volgende keer weer barbell gebruiken, is leuker.

Rack lockouts:
10x45
5x55
5x55
5x55

Ook nog nooit gedaan, ook leuk.

Towel pullups:
5xBW
5xBW

Veel push, weinig pull vandaag, maar het voelde allemaal wel goed (de dingen die niet goed voelden niet meegerekend).
Ik weet niet op voorhand welke oefeningen ik juist ga doen en hoeveel gewicht ik ga gebruiken, ik heb het idee dat ik zo makkelijker tot het uiterste ga.

Flying Fox hoe lang en zwaar ben je eigenlijk ?

Ik had geen zin om het hele topic door te spitten dus ik vraag het maar even.

Succes ermee
Ik ben 1m 82 en weeg momenteel smorgens op een nuchtere maag exact 58kg. In vergelijking met 54kg (op een volle maag) in december toch een hele verbetering, ondanks ziekte en examenstress.

Best licht voor zo een lengte. Probeer wat gewicht aan te komen. Ik denk dat je dan ook heel wat meer kilootjes kan pakken bij je oefeningen.

Teveel kilo's is slecht voor beastskills maar te weinig ook. Je doet jezelf dan heel erg te kort in je maximale kracht en kracht ontwikkeling.

Succes

Best licht voor zo een lengte. Probeer wat gewicht aan te komen. Ik denk dat je dan ook heel wat meer kilootjes kan pakken bij je oefeningen.

Teveel kilo's is slecht voor beastskills maar te weinig ook. Je doet jezelf dan heel erg te kort in je maximale kracht en kracht ontwikkeling.

Succes
Waarom zou te veel kilo's slecht zijn voor beastskills? Vraag het aan builderB, die heeft vast een hoop foto's van dikkertjes die handstand pushups doen :D

Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik te weinig gewicht gebruik?

Waarom zou te veel kilo's slecht zijn voor beastskills? Vraag het aan builderB, die heeft vast een hoop foto's van dikkertjes die handstand pushups doen :D

Waarom denkt iedereen toch altijd dat ik te weinig gewicht gebruik?

Voor handstand pushups zal het niet direct een heel veel groter probleem worden. Voor een maltese cross, inverted cross of een planche is het toch handig als je net iets minder weegt, helemaal als je van redelijke lengte bent.

Ik zeg niet dat je te weining gewicht gebruikt. Om daar iets van te zeggen heb ik meer kennis nodig over jijzelf en je achtergrond. Ik denk alleen dat minder dan 60 kilo bij 182 invloed heeft op je kracht en er dus nog vele malen meer in je zit.

Hier om te helpen niet om te haten (br33z4h style)

Voor handstand pushups zal het niet direct een heel veel groter probleem worden. Voor een maltese cross, inverted cross of een planche is het toch handig als je net iets minder weegt, helemaal als je van redelijke lengte bent.
Nog al een geluk dat ik geen turner of zo ben dan :p
Ik zeg niet dat je te weining gewicht gebruikt..
Ik denk dat je dan ook heel wat meer kilootjes kan pakken bij je oefeningen.
Nu volg ik toch niet helemaal meer.
Je denkt dat er meer inzit. Uiteraard, ik ben wel van plan sterker te worden ja.

Er zit meer in als je gewoon wat gewicht (snel een kg of 20) gained bedoelt PixelNEM, puur omdat je op dit gewicht niet sterk kan zijn. Maargoed daar ben je al mee bezig:)

Precies maar komt wel goed denk ik. Goed rusten, eten en trainen.

Ok, ik heb het door :D

Vandaag eindelijk mijn versleten en goedkope sportschoenen vervangen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoera!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven