AndroidHealthClinic

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Slechte training gisterenavond. Het was laat en ik heb weer een zware week achter de rug. Ik heb het dus nog altijd niet geleerd om altijd in de dag te trainen :p

squat:
2x5x20
5x30
3x40
5x50
5x50
5x50

dips:
5xBW
5xBW
5xBW

deadlift:
5x30
4x50
2x65 (weet niet goed wat er hier plots niet meer ging)
4x65

bench:
2x5x20
4x30
5x40
5x40
5x40

Echt niet tevreden over vandaag. Mijn bench is 10 kg minder dan men vorige PR. Ik was eigenlijk van plan die dips men extra gewicht te doen, maar BW was al zwaar genoeg. Deadlift voelde slecht aan.
Squat is ook niet om over naar huis te schrijven.
Nuja, morgen weer wat PR's maken en ik ben weer gemotiveerd :o

Straks ga ik een beetje experimenteren met deadlift, eens kijken of sumo niet beter gaat.

Squat valt nog redelijk mee, maar moet toch wat meer, deadlift moet wel stukken beter imo.
Haha, weer prachtige zinsconstructies

Squat valt nog redelijk mee, maar moet toch wat meer, deadlift moet wel stukken beter imo.
Haha, weer prachtige zinsconstructies
Squats vielen idd nog wel mee. 3 kg er bij en dat is ook weer een pr.
Wat mijn probleem met de deadlift is weet ik niet goed. Hij voelt ongemakkelijk en onstabiel aan en ik schijnt er niet goed in te slagen men schouders achter de bar te houden en met men hielen te duwen. Vandaar dat ik straks een beetje met licht gewicht puur op techniek ga oefenen.

Over bench als oefening op zich ben ik ook niet tevreden, waarmee ik bedoel dat ik em gewoon niet leuk vind. Misschien vervangen door één of andere OH-press. Het zou de training plots een stuk leuker maken.

komt allemaal wel goed bro slechte dag kan altijd

hoeveel kcal eet je per dag?

hoeveel kcal eet je per dag?
Hangt sterk van de dag af. In het weekend makkelijk +3000 voor zover ik kan rekenen. Maar als ik in de week een dag meer dan 8 uur in het labo sta met één keer 10 minuutjes tijd om te eten, is dat een heel stuk minder wss.

Hoe kan je nu verwachten decent gains te maken als je minder dan 60 weegt en 3000 + rekent op goede dagen? In het beginstadium waarin jij zit moeten de kg's eraan knallen. 3-4-5 kg per maand BW per maand moet easy zijn. Ik meen hier nog gelezen te hebben "massa krijg ik er wel vanzelf bij, ik train op kracht". Bullshit, massa moet op dit moment gewoon een doel zijn voor jou. En een belangrijker doel dan kracht. Vreten moet je doen.

Hoe kan je nu verwachten decent gains te maken als je minder dan 60 weegt en 3000 + rekent op goede dagen? In het beginstadium waarin jij zit moeten de kg's eraan knallen. 3-4-5 kg per maand BW per maand moet easy zijn. Ik meen hier nog gelezen te hebben "massa krijg ik er wel vanzelf bij, ik train op kracht". Bullshit, massa moet op dit moment gewoon een doel zijn voor jou. En een belangrijker doel dan kracht. Vreten moet je doen.
Ja, ik weet ook niet goed hoeveel kcal dat dan best is. Ik had het hier mee berekend: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/voedingsplan-voor-gewichtstoename-71310/
En dan zou ik met 3000 kcal 25% boven onderhoud zitten. Wat stel jij dan voor? (iets concreter dan "vreten")

Ik meen nooit gezegd te hebben dat ik massa er vanzelf bij zou krijgen. Ik denk dat ik zei dat ik niet specifiek voor massa trainde, maar wel dacht te eten voor massa. Toen ging dat ook best goed, vermits ik toch een kg per week aankwam.

Haha zo'n parameters zijn totaal niets waard. Vorige zomer berekende ik wat ik nodig had om te bulken en dat was blijkbaar een goeie 3000 kcal. Toen ik begon te experimenteren bleek dat ik 4500-5000 nodig had om mooie gains te maken.

Je moet gewoon zelf experimenteren. IK kan redelijk nauwkeurig afschatten wat mijn onderhoud is en wat ik moet eten om te gainen zonder dat ik ooit eten weeg.

Haha zo'n parameters zijn totaal niets waard. Vorige zomer berekende ik wat ik nodig had om te bulken en dat was blijkbaar een goeie 3000 kcal. Toen ik begon te experimenteren bleek dat ik 4500-5000 nodig had om mooie gains te maken.

Je moet gewoon zelf experimenteren. IK kan redelijk nauwkeurig afschatten wat mijn onderhoud is en wat ik moet eten om te gainen zonder dat ik ooit eten weeg.
Als ik alles zelf moet experimenteren en zo, kan jij ook moeilijk gaan beweren dat ik te weinig eet, want dat wordt dan bepaald door mijn resultaten.

Maar goed, waarschijnlijk heb je gelijk en eet ik te weinig. Ik zal me volproppen voor zover het praktisch mogelijk is.

Hehe je gaat zeker niet aankomen als je minder dan 3000 kcal eet op werkdagen.

Dus ga daar iets aan doen makker.

Ik zou zelfs afvallen volgens mij met dat aantal kcal.

Als ik 14 pagina's geleden zag dat je < 60kg BW zat en nu nog steeds dan kan ik dat wel beweren FF.

Drink gewoon 2 liter melk extra, en eet een zakje studentenhaver. Is samen 2000kcal en kost je ongeveer €1,50.

Als ik 14 pagina's geleden zag dat je < 60kg BW zat en nu nog steeds dan kan ik dat wel beweren FF.
Als ik één pagina geleden een dikke week ziek was en nog een week aan de antibiotica zat, vind ik het nogal moeilijk uitspraak te doen over mijn gewicht.

Squat:
2x5x20
5x30
5x40
5x54 PR
5x54
4x54

Military press:
2x5x10
5x15
3x20
5x30 PR
4x30
4x30

Chin-up:
4xBW
3xBW
5xBW+6 PR
5xBW+6
3xBW+10

Power clean:

3x30
3x40 PR
3x40
3x40

Niet zo tevreden over power clean.

Laatst bewerkt:
Huppakee ALL PR :D!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven