MuscleMeat

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Rotte training vandaag. Ik had pijnscheuten in men schouders, dus ik ben opgehouden na één setje powerclean en een half opwarmsetje military press.
De rest ging iets beter.

Squat:

5x20
5x30
5x40
2x50
5x58 PR
4x58
4x58

Chinup:
4xBW
3xBW
5xBW+10 PR
4xBW+10
3xBW+10

Dan nog een beetje core getraind en een beetje towel pullups.
Filmpje van de squat volgt nog. Ik heb men best gedaan rekening te houden met de tips.

Squat begint aardig te komen he. Netjes hoor:).

een natuurtalent ;)

probeer trouwens eens boxsquats, ideaal om je techniek verder bij te schaven :thumbup: [Link niet meer beschikbaar]

Je squat techniek ziet er goed uit, denk dat je volgende keer wel wat zwaarder kan squats gingen aardig soepel.

een natuurtalent ;)

probeer trouwens eens boxsquats, ideaal om je techniek verder bij te schaven :thumbup: [Link niet meer beschikbaar]
Thx!

Boxsquats is inderdaad een goed idee, ik heb ze gisteren eens uitgeprobeerd bij de opwarmsetjes met men bench als box (is denk ik juist parallell). Is wel fijn.
Dat filmpje heb ik trouwens intussen al een paar keer gezien, ik ben een tijdje geleden zo slim geweest inderdaad de links in je sig te lezen toen je dat aanraadde :p

Je squat techniek ziet er goed uit, denk dat je volgende keer wel wat zwaarder kan squats gingen aardig soepel.
Ja, het voelde wel alsof ik wat zwaarder kon. Had ik niet echt verwacht, ik maakte zondag nog een pr met 5x54kg.
Ik zal zien wat ik volgende keer doe, ik moet natuurlijk wel proberen al men 15 reps te halen. 60kg eens proberen, ik hou van ronde getallen.

edit: ik heb trouwens 2 keer de laatste rep gemist omdat ik werd afgeleid door men ouders. "Hoeveel gewicht zit daar aan?" "58kg? :eek: , pas maar op zenne"

gaat goed dude!!

edit: ik heb trouwens 2 keer de laatste rep gemist omdat ik werd afgeleid door men ouders. "Hoeveel gewicht zit daar aan?" "58kg? :eek: , pas maar op zenne"
Flying Fox's super uppercut aan de kaak! Dat moet je NIET pikken. Op afleiding tijdens een set staan lijfstraffen!!!

Verder sluit ik me bij bart82 aan, box squats zullen je goed doen, ook voor explosiviteit (benader dan elke rep alsof het je 1RM is) en ook wat victormor zegt.. Er zit nog veel en veel meer in!
Go for it!

Flying Fox's super uppercut aan de kaak! Dat moet je NIET pikken. Op afleiding tijdens een set staan lijfstraffen!!!
Ja, vandaag weer. Komt men broer binnen, blijft hij zitten om wat te kijken. Ik heb niet graag pottekijkers, dus ik heb hem weggejaagd met een scheet tijdens het squatten.

Vandaag lukte het trouwens helemaal niet. Ik heb nogal wat pijn in men heup. Het bizarre is dat het mijn rechterheup is, terwijl ik artrose heb in men linkerheup. Nog altijd schouderspijn, dus vandaag niet gebencht of gedipt.
En ik had ook gewoon geen fut, te weinig gegeten waarschijnlijk.

Ik heb dus heel weinig getraind, amper werksetjes gemaakt. Wel een pr van 60kg op de squat en 75kg op de deadlift gemaakt, maar dat maakt niet zo veel goed.

Ik merk trouwens dat ik bij sumo deadlift makkelijk pijn heb aan men heup (zo echt een scherpe pijn in men heupgewricht). Ik denk dat ik vorige keer gewoon een beetje te veel gewicht heb gepakt toen ik voor het eerst sinds lang nog een sumo probeerde of zo, maar alsiemand een andere oorzaak kan bedenken..
Voor de rest is sumo aangenamer, ik raak men knieschijven niet zo hard meer.

Ik heb niet graag pottekijkers, dus ik heb hem weggejaagd met een scheet tijdens het squatten.
:roflol: Héél bekend!

Klote van vandaag, maar toch getraind; en pr's!! :thumbup:

Maar raakte je je knieën toen bij het terugleggen van de bar of zo?

:roflol: Héél bekend!

Klote van vandaag, maar toch getraind; en pr's!! :thumbup:

Maar raakte je je knieën toen bij het terugleggen van de bar of zo?
Vooral bij het terugleggen, maar ook bij het heffen zaten ze wat in de weg.

lol, heb zonet een halfuur bezig geweest met het samenstellen van een schema samen met een exmilitair die 2 keer zo sterk is als ik en die breed wil worden en een marcy multistation had gekocht :roflol:
Waar gaat het toch naartoe..

Laatst bewerkt:
Squat:
2x5x20
5x30
4x40
2x50
5x60
5x60
5x60

Eindelijk nog eens voldoende volume, hoera.
Daar kunnen wel weer wat kilo's bij.

Power clean:
3x10
3x20
3x30
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

Ook eindelijk eens voldoende volume.
Ik begon hier stilaan misselijk te worden, leuk.

MP:
2x5x10
5x15
5x20
3x25
5x30
5x30
4x30

Echt wel tot het uiterste gegaan hier. Ik probeerde nog een laatste 5de rep te push pressen, maar zelfs dat ging niet.

Chinup:

8xBW
8xBW
5xBW
1xBW
1xBW
1xBW

Die laatste 4 sets volgden enorm snel op elkaar, ik was gefrustreerd omdat ik niet alle 8 reps kon maken.
Extreme pomp in men biceps :cool:

Gaat erg lekker Fox.. keep up the good work :thumbs:

Nog ff 3 weken dit volume aanhouden en je gaat gewoon record laten sneuvelen :D

Ja geloof mij nu maar er gaan records sneuvelen ;)

En bedoel ik niet DB kickback of Cable Curl.. maar je squats.. met dit volume ga je wss meer bereiken inderdaad!

Ik ben op zoek naar een stevige dipriem, want mijn gewone-riem-met-reistasriem begint al wat te scheuren.

Zou dit iets goed zijn?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dipriem inclusief ketting

Heb trouwens ook net Starting Strength besteld :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven