XXL Nutrition

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wow! gelukkig niks gebeurd; voor hetzelfde geld was je met je hoofd tegen een kast (of zo) gevallen! En gelukkig vond iemand je voordat je ging wortel schieten! :eek:
;)
Ben zelf ook een keer flauwgevallen (hitte+benauwdheid), viel tegen een kerel aan die voor me liep. :o

Nouja, niks aan de hand!
Oja; wat ik erg goed kan wegwerken; yoghurt+vanilla yoghurt+kaasrijstewafels (snack à jacks erin verkruimelt)+rozijnen+pinda's!
Een hele mond vol, duurt even om het te maken, maar het is héérlijk! En het vult zeer goed. :D

• Topic Starter Topic Starter
squat:
5x20
5x30
2x40
5x50
5x50
5x50

Bench:
10x10
5x20
5x30
5x42
5x42
5x42

Deadlift:
5x50
3x70 (ik werd plots door iemand onderbroken :mad: )
2x70

Ik heb vandaag vastgesteld dat ik weldegelijk mijn bekken kantel bij de squat vanaf een bepaalde diepte.
Bij de deadlift blijk ik men arch wel te behouden, maar ik heb toch het gevoel dat ik daar ook wat meer lenigheid kan gebruiken. Ik heb de laatste tijd ook het idee dat ik men onderrug aant kapotmaken ben of zo, hij is nogal gevoelig tegenwoordig.
Niet zo goed dus.

Had ook nog niet zo veel energie vandaag, maar dat is ook niet verwonderlijk na gisteren.

Ah toch geen verkeerde training voor jou:).

Eigenlijk was mijn oorspronkelijk plan om eerst een tijdje met BW oefeningen te werken (zo beastskill-achtige toestanden), en me te concentreren op krachtuithouding, coretraining en stretching.
Maar toen stond dat powerrack daar zo en kreeg ik zin in al deat squatten, met het idee van "deadlift en squat is ook goed voor core en flexibiliteit zal ook wel geen probleem zijn.
Ik begin er nu toch aan te twijfelen of ik er goed aan gedaan heb.

Ja, van squats word je sterk. Beatskill oefeningen zijn leuk als je in het circus wil ;)

Twijfel eens wat minder en ga er gewoon voor!

Ja, van squats word je sterk. Beatskill oefeningen zijn leuk als je in het circus wil ;)

Twijfel eens wat minder en ga er gewoon voor!
Volgens mij zijn ze ook leuk als ik niet in het circus wil.

Ik zie ook niet meteen in wat er zo slecht is aan twijfelen. Ik twijfelde dat ik goed squatte, en nu blijkt dat ik idd mijn bekken kantel. Twijfel is soms gegrond.

Maar maak je geen zorgen, ik geef het niet op of zo :p

Laatst bewerkt:
:thumbs: We willen niet dat je net zoals Samu word (j/k Samu ;))

Altijd vervelend als iemand je tijdens een training onderbreekt. Mooie training, en die beastskill oefeningen; zijn toch erg goed qua extra training; spieren kweek je er niet mee, maar het is wel bevorderlijk voor andere oefeningen.

Altijd vervelend als iemand je tijdens een training onderbreekt. Mooie training, en die beastskill oefeningen; zijn toch erg goed qua extra training; spieren kweek je er niet mee, maar het is wel bevorderlijk voor andere oefeningen.
Bwa, ik denk dat een one arm chinup ed toch ook wel nuttig is om spieren op te bouwen.

Ik zie het allemaal sowiso als een ander soort kracht, die bodyweight skills.

Laatst bewerkt:
Ja, da's waar, maar bijvoorbeeld l-seats; erg goed voor triceps, buik, quadriceps, ...

Hoelang nog voor one arm chins? Ik ben er nu ook mee bezig; met 1 hand aan stang, en met de andere hand m'n onderarm vasthouden; zoveel mogelijk kracht zetten met die éne hand, maar de andere is nog wel nodig. :o

Ja, da's waar, maar bijvoorbeeld l-seats; erg goed voor triceps, buik, quadriceps, ...

Hoelang nog voor one arm chins? Ik ben er nu ook mee bezig; met 1 hand aan stang, en met de andere hand m'n onderarm vasthouden; zoveel mogelijk kracht zetten met die éne hand, maar de andere is nog wel nodig. :o
Ik ben er nu eigenlijk niet mee bezig. Ik heb al genoeg moeite met gewone chinups.
Ik denk dat ik over een paar maanden wel wat meet focus leg op dat soort oefeningen. Lijkt me leuk om te kunnen en dat is meer dan reden genoeg om er voor te trainen. Zolang ik maar stevig blij deadliften en squatten ;)

Eigenlijk was mijn oorspronkelijk plan om eerst een tijdje met BW oefeningen te werken (zo beastskill-achtige toestanden), en me te concentreren op krachtuithouding, coretraining en stretching.
Maar toen stond dat powerrack daar zo en kreeg ik zin in al deat squatten, met het idee van "deadlift en squat is ook goed voor core en flexibiliteit zal ook wel geen probleem zijn.
Ik begin er nu toch aan te twijfelen of ik er goed aan gedaan heb.

Je weegt geen 60kg, maak het niet te moeilijk. Train basic, vreet je vol en leg een basis.

breng eens wat variatie in je trainingen, wil je progressie zien.

Zou het schema zelf ook niet veranderen, de enige verandering die je moet maken is iedere workout meer gewicht of hh.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven