MuscleMeat

Flying Fox trainingslog

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zou het misschien best zijn de powerclean voorlopig te vervangen door een clean pull, zodat ik de beginfase eerst goed leer?

geef ook eens een update van je BW dan kunnen we zeggen dat je te weinig eet en meer van die ongein :D
Ik weeg nu iets van 58,5kg

Ik ben er intussen achter dat die olympische stang van helisports tot 350kg belastbaar is.

Gisteren een slechte training gehad. Ik ga em niet posten, ik heb toch alleen gesquat en gebankdrukt. Ik had geen energie, te weinig geslapen of zo. Ik wou de stang opheffen bij het deadliften, maar het lukte me gewoon niet, zelfs niet opwarmen met 30 kilo of zo.

Nuja, geen ramp. Heb ook stress en zo, morgen examen. Zaterdag weer trainen, en men squatn eens van opzij filmen, volgens mij verlies ik men arch vanaf een bepaalde diepte.

Er is ook goed nieuws, ik kwam vandaag op de weegschaal op 61 kg uit. Ok, het was met men kleren aan en had al heel wat gegeten vandaag, maar toch. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al boven de 60kg heb gewogen, zelfs met kleren aan en helemaal volgevreten. Toch een fijn gevoel :o

geen 30 kilo kunnen deadliften, dam heb je BW squats gedaan! All these things are mental..

geen 30 kilo kunnen deadliften, dam heb je BW squats gedaan! All these things are mental..
Misschien. Maar als ik als ontzettend weinig energie had, en dan nog eens aale energie die ik nog had heb gespendeerd aan squatten, dan zit deadliften er niet meer in.
Was trouwens 50kg denk ik.

Het zou trouwens idd goed kunnen dat het mentaal is, dat ontken ik niet.

ik heb soms toch ook de indruk dat je te weinig vertrouwen hebt in dat lijf van je. Jut jezelf eens op, en ga ervoor!
Ik zie m'n BB altijd als een tegenstander waarvan ik zeker niet wil verliezen. M'n BB is m'n beste trainingspartner en tegelijkertijd ook m'n ergste vijand ;)

Er is ook goed nieuws, ik kwam vandaag op de weegschaal op 61 kg uit. Ok, het was met men kleren aan en had al heel wat gegeten vandaag, maar toch. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al boven de 60kg heb gewogen, zelfs met kleren aan en helemaal volgevreten. Toch een fijn gevoel :o

Ik eet 60 kg per dag ! Voelt ook goed :D

Wil je zwaarder worden en wat doe je hier dan aan ? ???

Vandaag spannende dag geweest. Eerst smorgens flauwgevallen, dan 3 uur bewusteloos op de grond gelegen tot iemand me vond. Naar de spoed geweest, EEG laten maken en CT-scan, niks te zien.
Ik had wss een te laag suikergehalte, te veel stress en verkeerde medicatie genomen.
Dat zou een elliptische aanval hebben veroorzaakt of zo.

Ik heb dus ook mijn examen gemist.

@stahmixon: zwaarder worden is niet mijn doel, sterker worden wel. Maar met mijn gewicht is zwaarder worden gewoon noodzakelijk, dus ik ben wel blij als ik aankom.

of welke smoezen men al niet bedenkt om een examen niet te moeten afleggen :D ;)

Nu ken je de oorzaak en kan je d'r wel op letten. Goed iig dat er niks ernstig mis is in je bovenkamer.

:eek: Heb je daar vaker last van gehad? Gelukkig niets (heel) ernstigs dus?!

:eek: Heb je daar vaker last van gehad? Gelukkig niets (heel) ernstigs dus?!
Nee, niet echt ernstig.

Het is wel nog niet helemaal duidelijk wat het nu juist is. Want mijn suikergehalte was toch wel echt te laag, het moet eens onderzocht worden.

Ik heb er nog nooit last van gehad, maar stress is altijd al een probleem van me geweest. Ik had al een maagzweer toen ik 8 was of zo.

Iig, als ik nog zo eens echt geen hap door men keel krijg, dan drink ik maar wat cola of zo, dan blijft men suiker tenminste hoog genoeg.
Gelukkig ben ik op niet examendagen een relatief grote eter.

Woopz, weird. Beterschap. :)

Verdorie flying fox.. meer melk!

Meer melk èn meer pasta. Lekkere combinatie trouwens. :lick:

Meer melk èn meer pasta. Lekkere combinatie trouwens. :lick:

Nog beter:D

Al moet ik een beetje oppassen met melk. 2 liter halfvolle melk per dag zou nog gaan, maar meer (of volle melk) zou te zwaar zijn. Ik heb nogal een zwak spijsverteringstelsel of zo. Laatste keer dat ik bvb 3 eieren at ben ik 2 dagen serieus ziek geweest.

Als je geen hap door je keel krijgt, moet je gewoon een lading zooi in de blender gooien:D

Dude, doe niet te moeilijk met eten! Eet gewoon wat je lekker vind. En eet daar veel van :D Wat ook lekker makkelijk weg te werken is, redelijk gezond én genoeg kcal bevat is studentenhaver. Ik weet niet of jullie dat in België ook kennen, maar dat is dus een mix van allerlei noten en wat rozijnen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven