Fitness Seller

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Peiling Peiling Archen/bruggen is toegelaten

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
De eerste "stop" zo lang mogelijk proberen uit te stellen. Zodra de verzuring begint en je denkt ik wacht even dan ben je gezien.

Moest vandaag rond dit gewicht reppen dus dacht doe nog maar keertje proberen, nu 22 reps.

34gsenp.jpg

23ur6nn.jpg

Gr Daffy

• Topic Starter Topic Starter
Netjes Daffy !!

Mooi man. Heb ook eens geprobeerd maar geraakte maar tot 14*85. Zaten mss nog een paar in maar damn die verzuring al. Als je gewend bent maar 3-5 reps te doen xD

Nette prestaties

Kan alleen benchen met swiss bar anders had ik ook deelgenomen

Het is hier maar stil in dit topic :o

Zijn er hier op het forum dan zo weinig goede benchers of spelen de krachtpatsers verstoppertje om de laatste week met monsterprestaties uit te pakken? :p

Ik heb de voorbije twee weken niet kunnen trainen, vanavond eindelijk opnieuw beginnen maar ik vrees dat ik tegen 15 februari nog niet volledig top zal zijn om een noemenswaardige poging te ondernemen...

Dat laatste natuurlijk :P ^

Zit in wedstrijd prep lever nu veel in normaal moet 30 x bodyweight wel lukken maar 1 minuut is ook maar kort haha deze donderdag eens kijken hoe het voelt mis poging wagen

Dat moeten dan toch wel 30+ reps worden !

Dat moeten dan toch wel 30+ reps worden !

30 moet er wel inzitten. Ik ga voor een pr met 33 reps. Alleen even kijken hoe de warm up gaat. Juist even wat zwaarder tot 120kg zodat 80 licht aan voelt of met 80 meteen beginnen met reppen.

Op 2 januari kon ik maar 30% van mijn bw pressen. Nu zit ik eindelijk op 50%van mijn bw, maar meer dan 5 reps zit er geloof ik niet in :emo:

Filmpje is te lang voor insta iemand idee ? Anders knip ik hem in 2 plaats ik er 2

• Topic Starter Topic Starter
21 als ik goed geteld heb

Terug
Naar boven