AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°20 Static hold

• Topic Starter Topic Starter
Maar dan heeft een pl-er toch een goede grip?

Ik heb morgen o.a. de deadlift al op het programma staan dus de grip gaat al op z'n kloten krijgen, maar op het einde van de training ga ik eens een poging wagen.

Ik ben alleen bang dat ik die 140 kilo niet eens omhoog ga krijgen vanuit het rek, maar nooit geschoten is altijd mis en al is het maar een seconde, dan kan ik toch zeggen dat ik 140 kilo in de handen heb gehad :p Als het rustig is in de gym zal ik ook gaan proberen om het te filmen ;)

Minder woorden en meer filmpjes please! :p
Zal hem straks uploaden als ik thuis ben. Ben het met je eens hoor dat de vrouwen bij deze challenge in het voordeel zijn maar we kunnen toch ook gewoon niet zo zeiken en als mannen onderling competen? Genoeg challenges waar de mannen in het voordeel waren:)

Ik denk niet dat er hier vrouwen zijn die 80-100kg kunnen vasthouden.
Er zijn hier zelfs mannen die dit niet kunnen...

Zal hem straks uploaden als ik thuis ben. Ben het met je eens hoor dat de vrouwen bij deze challenge in het voordeel zijn maar we kunnen toch ook gewoon niet zo zeiken en als mannen onderling competen? Genoeg challenges waar de mannen in het voordeel waren:)
Deze oefening legt binnen grip trainingen de aandacht op je duimkracht. Ik heb de meeste kracht in mijn vingers en de duim is epic weak, hier zit bij mij geen balans in. Dat zou ik eruit kunnen trainen maar train al een paar jaar niet meer op kracht.

Ik kom niet eens aan 10sec dus heb in deze challenge niets te zoeken. Nogmaals veel succes.

Ik kom niet eens aan 10sec dus heb in deze challenge niets te zoeken. Nogmaals veel succes.

Maar vooral wel komen klagen in het topic dat het oneerlijk is allemaal.
Volgens mij kun jij gewoon meedoen met 60 kg, mij heb je overtuigd van je vrouwelijkheid.

:trollface:

Maar vooral wel komen klagen in het topic dat het oneerlijk is allemaal.
Volgens mij kun jij gewoon meedoen met 60 kg, mij heb je overtuigd van je vrouwelijkheid.

:trollface:
Kritiek uiten is iets anders dan klagen mijn waarde Neanderthaler.
Maar zie ik dan nou goed? Jij ging toch winnen?
:nowai:

Iemand is op zijn plassertje getrapt ;)

Terug
Naar boven