- Waardering
- 10.928
Ik smeer zelf altijd wat glijmiddel om de stang. Goeie griptraining.Wel met magnesium geloof ik, vind dat zelf niet onder "hulpmiddelen" vallen tbh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik smeer zelf altijd wat glijmiddel om de stang. Goeie griptraining.Wel met magnesium geloof ik, vind dat zelf niet onder "hulpmiddelen" vallen tbh
Super netjes hoor, heb je gewoon een sterkere grip dan mij... Damn, ik moet echt een sterkere grip krijgen![]()
Ik smeer zelf altijd wat glijmiddel om de stang. Goeie griptraining.
Dit dus. Niemand gaat maxen met double overhandsEerder een strongman. Grip is niet echt specifiek een pl-dingetje.
ik ga wel tot zo ver ik kan en eindig altijd op 160kg.Een aantal seconden?De bar rolt zo uit je hand na een aantal seconden.
Met 140kg zal denk ik altijd de grip de zwakste schakel zijn. 70kg farmers bijvoorbeeld zijn eenvoudiger vast te houden.

Volgende week een eerste echte poging wagen, ik gok op 1,5 min, vorige grip challenge zat ik er ook niet ver naast met mijn schatting.

Niet als je straps gebruikt inderdaad.Eerder een strongman. Grip is niet echt specifiek een pl-dingetje.
Straps mag alleen bij strongman, niet bij PL...Ik zou inzetten op 1min35sec+
Niet als je straps gebruikt inderdaad.

Meestal een goede mixed/hook grip, en dat mag hier niet.
Minder woorden en meer filmpjes please!

Dat bedoel ik, waar blijft jouw filmpje?

Zie onderstaande post, doe niet mee.
Hmmm deadhang challenge had ik een totaal gewicht van 100kg.
De winnaar een gewicht van 65kg?
Nu 140kg vs 60kg. Ik weet wel wie hier gaat winnen.
Als het rustig is in de gym zal ik ook gaan proberen om het te filmen 
Zal hem straks uploaden als ik thuis ben. Ben het met je eens hoor dat de vrouwen bij deze challenge in het voordeel zijn maar we kunnen toch ook gewoon niet zo zeiken en als mannen onderling competen? Genoeg challenges waar de mannen in het voordeel waren

Ik heb morgen o.a. de deadlift al op het programma staan dus de grip gaat al op z'n kloten krijgen,

Deze oefening legt binnen grip trainingen de aandacht op je duimkracht. Ik heb de meeste kracht in mijn vingers en de duim is epic weak, hier zit bij mij geen balans in. Dat zou ik eruit kunnen trainen maar train al een paar jaar niet meer op kracht.Zal hem straks uploaden als ik thuis ben. Ben het met je eens hoor dat de vrouwen bij deze challenge in het voordeel zijn maar we kunnen toch ook gewoon niet zo zeiken en als mannen onderling competen? Genoeg challenges waar de mannen in het voordeel waren![]()
Ik kom niet eens aan 10sec dus heb in deze challenge niets te zoeken. Nogmaals veel succes.

Kritiek uiten is iets anders dan klagen mijn waarde Neanderthaler.Maar vooral wel komen klagen in het topic dat het oneerlijk is allemaal.
Volgens mij kun jij gewoon meedoen met 60 kg, mij heb je overtuigd van je vrouwelijkheid.