Fitness Seller

Forum Challenge N°7 Front hold

Bezoekers in dit topic

In (om de grappen te volgen toch)
 
leuke challenge, deden we ''vroeger'' altijd met een accu, ben wel benieuwd
 
goeie kans op, heb er al even mee gestaan. beetje oefenen nog, ben ook nog een beetje brak, maar het loopt een maand dus zou zomaar kunnen.
 
Goed dat bespaart me ook weer tijd van proberen ;)
 
goed hoor, netjes!

Goed dat bespaart me ook weer tijd van proberen ;)
waarschijnlijk kan hij het ook nog wel langer ook. hij kan alles tot het laatste toe akelig stil houden :D
 
1:47 is heel netjes en de vorm lijkt prima, al heb ik het idee dat de hoek niet 90 graden is :p
 
1:47 is heel netjes en de vorm lijkt prima, al heb ik het idee dat de hoek niet 90 graden is :p

In b4 filmpjes met geodriehoek of winkelhaak :p
 
mja geen idee, op wedstrijd doe ik het voor mn gevoel ook zo... haalde de 1e keer 2 min. maar toen stond ik niet met mn rug ergens tegen aan, toen gister nog eens gedaan maar had dag ervoor veel 1 arm db press gedaan dus schouder wat beurs :) is een goed event voor mij overigens, op strongman standaard veel punten voor mij :)
 
Je hebt je massa/volume idd mooi mee voor zulke oefeningen!
 
1:47 is heel netjes en de vorm lijkt prima, al heb ik het idee dat de hoek niet 90 graden is :p
Wat mij betreft is dit een mooi voorbeeld filmpje :)
 
Bij mij in de gym hebben al 5 a 6 man het ook geprobeerd maar meeste was 1m10 oid dus filmpje ervan opzetten loont niet denk k?
 
zal kijken of ik ze kan vinden :)

wat ik nog weet:
- Leroy 1m11
- Xavier 1m03
- Tom 40 sec. (toen merkte die luie flikker dat 1m47 kansloos was en kapte hij XD )
 
- Tom 40 sec. (toen merkte die luie flikker dat 1m47 kansloos was en kapte hij XD )
Typisch :roflol:

Maar zij zijn allemaal geen lid hier, toch ? Dan hoeven filmpjes ook niet :P
 
mijn poging fronthold,
mogen de mods beslissen of het goed is of niet en welke tijd ze eraan toekennen, dit is het in ieder geval geworden :D

 
Zeker niet slecht Ano_071120, goed postuur ook :thumb:
 
Back
Naar boven