Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°11: Bradford press

Bezoekers in dit topic

Te weinig?
 
60kg 5-10 reps is toch best aardig? De meeste pressen hier met 40-50 in hun logs.
 
1rep is een dubbele press dus niet te vergelijken.
 
Bij deze identificeer ik me als vrouw!!
Met leg drive zal ik miss wel 2 reps halen maar mijn military press is 6x40 :o
 
50 lijkt me meer dan genoeg gezien 1 rep eigenlijk 2 reps is. En niemand gewend is van behind the neck press te doen.
 
Ik dacht, laat ik de laatste van het jaar nog maar eens mee gaan doen. Maar aangezien ik slechte ervaring heb met de "behind the neck press" laat ik deze toch maar aan me voorbij gaan. En met 50Kg ga ik het al helemaal niet redden. Ben blij dat ik 5X50 military red
 
Moet je boven aan trouwens lock out hebben of is dat niet nodig?
 
Leg drive maakt het gewoon een push press. Ook behind the neck. Alleen het gecontroleerd laten zakken is irritant. Je hoeft ze niet zo te doen:


En sinds mijn linkerschouder uit de kom ging met een turkish getup zijn presses mijn zwakke punt. 50kg gaat denk ik net de sweetspot worden.
 
Pff, vond het niet echt te doen, military press 50kg is ok. Maar in me nek was niet te doen
 
Net eens met empty bar geprobeerd om te kijken hoe dit zit qua shoulder mobility enzo. lijkt goed te doen. Volgende press training probeer ik deze op gewicht . Benieuwd hoeveel zwaarder een behind the neck press is.

Maakt het uit hoe je begint? Eerste rep military of behind?
 
Net eens met empty bar geprobeerd om te kijken hoe dit zit qua shoulder mobility enzo. lijkt goed te doen. Volgende press training probeer ik deze op gewicht . Benieuwd hoeveel zwaarder een behind the neck press is.

Maakt het uit hoe je begint? Eerste rep military of behind?
Wat mij betreft mag je dit zelf kiezen.
 
YouTube is ook in shock want ze hebben mijn filmpje van 50kg geblokkeerd voor België :mad:
Dan zal het vast niet natty geweest zijn. Of was je verkleed als zwarte piet?
 
Back
Naar boven