Fitness Seller

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Kunnen ze dat bij de Fit 4 Free en Basic Fit ook niet doen met leden die 0 gains hebben gemaakt in afgelopen jaren. Dan kan ik tenminste weer rustig mijn gang gaan op het Squat Rack en de Bench Press.
Dan verliezen ze 90%van hun cliënteel
 
Ik zie nog regelmatig leden die de [IMG tags in posts proberen te gebruiken (of het gaat ergens mis met de afbeelding knop in de editor). Gewoon een afbeelding kopiëren (rechtermuisknop->afbeelding kopiëren->plakken in post) werkt ook. De IMG tags worden dan automatisch toegevoegd.

76329.jpg
 
Maar het is nostalgie om
Code:
 [ IMG] tags te gebruiken
 
- 1 karma punt per 365 dagen geregistreerd
- 1 karma punt per 1000 berichten
- 1 karma punt per 100 karma

Er zijn ook trofee punten op dit forum in te stellen waarmee je karma punten kan krijgen maar voegt weinig toe.

En er is geen limiet ingesteld hoeveel keer je karma op een dag kan geven. We kunnen bv. ook 1 karma punt per 100 berichten instellen.
Inb4 ;)
 
We zijn in de Allerlei en Anabolen sectie andere reclame mogelijkheden aan het testen omdat:

1. anabolen = drugs geeft adsense aan en mag dus niet meer.
2. (nieuws)artikels en discussies over seksueel of geweld gerelateerde onderwerpen ook niet.
3. het ophemelen van alcohol of drugs (vrij losse interpretatie wat daaronder valt).

Tijdens het testen wordt dit alleen aan bezoekers/gasten getoond en blijft waarschijnlijk zo ingesteld. Zojuist is er wat misgegaan met een type reclame via meldingen en kan het dus zijn dat je een (ongewenste) melding van het forum hebt ontvangen. Dit hebben we uitgeschakeld omdat dit niet de bedoeling is en kan via de browser verwijderd worden moest je er nog ontvangen.
 
We hebben voor bol.com banners gekozen (affiliatie was al aanwezig via boekenverkoop) omdat de andere opties of niet werken of naar spamsites doorsturen.. Leden zien alleen bovenaan een banner en gasten onder en boven.

Deze optie hadden we al geprobeerd maar google gaf een foutmelding bij het crawlen wat aan een tracking pixel lag (vervelend) die ik nu verwijderd heb.

Adsense blijven we ook verder bijstellen zodat de inkomsten in verhouding zijn met de maximale irritatiegrens en laadtijd (vooral op mobiel).
 
Als alle active leden nou elk jaar 10tje doneren is het forum dan reclamevrij?
 
Als alle active leden nou elk jaar 10tje doneren is het forum dan reclamevrij?

Dan zouden we totaal 4500 euro per jaar moeten hebben aan donaties (alleen voor de server al, duur). Het zou een optie zijn om het aantal reclame te verminderen want niet iedereen doneert.
 
Zullen ze leuk vinden hier :p.

Dankzij adblockers is er 30-50% minder inkomsten voor meeste site's, maar ook begrijpelijk als je ziet hoe vol sommige vroeger stonden. Nadeel voor mensen die geen adblocker gebruiken is dat het aantal reclameblokken op andere site's ook verhoogt is om de inkomsten te maximaliseren.

Je hebt tegenwoordig ook andere reclamevormen maar adsense blijft de beste keuze.
 
Oke, ik gebruik een adblocker, maar ik wil best een tientje doneren om dit forum in stand te houden.
 
Ik wil poll toevoegen wie er het wk wint maar kan maar 30 antwoorden in de peiling. Ik heb er 32 nodig.
 
Zag het er niet bij staan. Ik wil Panama en Peru er wel uit laten. Maar alles kan met voetbal.:engel:
 
Back
Naar boven