Fitness Seller

Sticky Forum Updates

Bezoekers in dit topic

Leden Ratings is nog iets wat ik gisteren als optie aan het testen was. Gisteren werkte het niet niet goed, nu wel. Hiermee kan je op de profielpagina van een lid een rating geven (rechts boven) en een bericht sturen (waar het om ging).
 
Nummer 1 :1e: Dit koester ik :treuren::treuren: Beter wordt het nooit meer voor me, graag had ik iedereen bedankt die hier aan mee geholpen heeft :heart:

Het is je gegund. Daar drinken we er een op :klink:. 12 zit in de klok.

20180427_112903.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk niets, likes blijft belangrijkste. Karma wordt vooral gebruikt in de allerlei/humor en geouwehoer sectie + om kleine berichten naar elkaar te sturen. Er is ook een trofeeën systeem bij de software maar dat gebruiken we momenteel niet.

Hoe meer karma = meer status als grapjas

Likes kan dan gebruikt worden voor serieuze dingen. We moeten nog even kijken hoe we het verder implementeren, normaal ging het vooral om de berichtjes.

Vroeger had Rep/Karma nog wel enige status. Als je veel goeie content upload of informatie deelde. (op muziek forums vroeger)
 
Hoe wordt bepaald hoe veel karma je kunt geven? Is dat een percentage van je eigen karma?
 
- 1 karma punt per 365 dagen geregistreerd
- 1 karma punt per 1000 berichten
- 1 karma punt per 100 karma

Er zijn ook trofee punten op dit forum in te stellen waarmee je karma punten kan krijgen maar voegt weinig toe.

En er is geen limiet ingesteld hoeveel keer je karma op een dag kan geven. We kunnen bv. ook 1 karma punt per 100 berichten instellen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
- 1 karma punt per 365 dagen geregistreerd
- 1 karma punt per 1000 berichten
- 1 karma punt per 100 karma

Er zijn ook trofee punten op dit forum in te stellen waarmee je karma punten kan krijgen maar voegt weinig toe.

En er is geen limiet ingesteld hoeveel keer je karma op een dag kan geven. We kunnen bv. ook 1 karma punt per 100 berichten instellen.
Duidelijk, bedankt. Vandaar dat ik op 3 kom.
 
Media galerij update:

- Elite 5 foto's tegelijk uploaden, standaard leden 3.
- Elite 2 video's tegelijk met maximale grootte 10 MB per video, standaard leden 1 video met max grootte 5 MB
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
We zijn momenteel alle leden met 0 posts die sinds begin dit jaar niet meer online zijn geweest aan het verwijderen. Dit zijn er 92000, de statistieken zijn dan lager maar geven een reëler beeld weer.

Dit maakt al die gebruikte gebruikersnamen weer vrij.
 
Er was zojuist een fout in het systeem waardoor sommige leden geen permissie meer hadden om op het forum te browsen, dit is opgelost. Leden met een niet-werkende e-mail en die ontvangen van e-mail nog aanstaan hebben krijgen bovenaan een melding hiervan met informatie om het op te lossen.
 
We zijn momenteel alle leden met 0 posts die sinds begin dit jaar niet meer online zijn geweest aan het verwijderen. Dit zijn er 92000, de statistieken zijn dan lager maar geven een reëler beeld weer.

Dit maakt al die gebruikte gebruikersnamen weer vrij.
Kunnen ze dat bij de Fit 4 Free en Basic Fit ook niet doen met leden die 0 gains hebben gemaakt in afgelopen jaren. Dan kan ik tenminste weer rustig mijn gang gaan op het Squat Rack en de Bench Press.
 
Back
Naar boven