AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

• Topic Starter Topic Starter
Het is nacht 2.

In tegenstelling tot de vorige nacht blijven de inwoners dit keer wat later op.
Rob P, Jimbooo, Buffalo Billy. Markrot, Biobeast & IMBAatWork praten nog wat verder over jorgyboy.
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Voordat iemand ook maar antwoord kan geven, verzamelen donkere wolken zich in de blauwe hemel
Er verschijnt een tekst “IgotThePower, hunt him down Templars”

De inwoners razen zich naar het huis van IgotThePower, wat ze daar aan treffen is het lichaam van IgotThePower.
Op de muur staat een met bebloed beschreven tekst

We know you’re identity Assassin and we will hunt you down, the only question is when?
We both strive for the same end, only our methods differ. Do you not see that? Peace, Stability.
A World where men live without fear.
But still, we kill each other.
Assassin, join us or prepaire to die.
You have a choice

IGotThePower is dood, hij was burger

Het is dag tot 20.30
Dan zal er ook een kwalitatief beter verhaal geschreven worden :)

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

http://www.youtube.com/watch?v=E0iNfePmLcg

Laatst bewerkt:
igotthepower was burger?

Het is nacht 2.

In tegenstelling tot de vorige nacht blijven de inwoners dit keer wat later op.
Rob P, Jimbooo, Buffalo Billy. Markrot, Biobeast & IMBAatWork praten nog wat verder over jorgyboy.
“Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” vraagt IMBAatwork.
Voordat iemand ook maar antwoord kan geven, verzamelen donkere wolken zich in de blauwe hemel
Er verschijnt een tekst “IgotThePower, hunt him down Templars”

De inwoners razen zich naar het huis van IgotThePower, wat ze daar aan treffen is het lichaam van IgotThePower.
Op de muur staat een met bebloed beschreven tekst

We know you’re identity Assassin and we will hunt you down, the only question is when?
We both strive for the same end, only our methods differ. Do you not see that? Peace, Stability.
A World where men live without fear.
But still, we kill each other.
Assassin, join us or prepaire to die.
You have a choice

People desire the truth, yes, but even when they have it they refuse to look. It is unique

http://www.youtube.com/watch?v=E0iNfePmLcg

Aangepast.

Thielen staat btw 2x in de spelerslijst.

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 13:23 ----------

igotthepower had maar 1 post in dit topic, is hij er uit geschreven wegens inactiviteit? Anders is het wel raar dat hij gekilled is.

igotthepower had maar 1 post in dit topic, is hij er uit geschreven wegens inactiviteit? Anders is het wel raar dat hij gekilled is.

Zou de wolf niet op safe willen spelen? Dan maar een onbekende inactieve speler?

hmm, 2burgers dood, dat gaat niet de goede kant op.

...

Laatst bewerkt:
ik weet niet waarom maar deze zin: “Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” heeft iets. Dus mijn stem tot nu toe IMBAatwork Als andere nog met tips komen kan m'n stem evt. nog veranderen.

Die witte zin is een templar quote, dus het zou een hint kunnen zijn die wijst op een templar. Kan er alleen niet uit halen naar welke speler deze hint zou wijzen.

Ik sta er inderdaad 2x in, Remi?

Iemand die wat van die hints in het wit snapt?

Ik stem in ieder geval Thielen, speelt wel heel erg onschuldig het spel.
Kijk vanavond wel terug of er nog iets veranderd is.

Leg eens uit wat je daarmee bedoeld?

Oh en mijn uitgebreide redenering over jorgy toen was omdat je mensen wel een kant op kunt duwen via een kort woordje en een slagzin.
Maar door een goede redenatie gaan mensen er hopelijk over nadenken.

Die witte zin is een templar quote, dus het zou een hint kunnen zijn die wijst op een templar. Kan er alleen niet uit halen naar welke speler deze hint zou wijzen.

Inderdaad een quote van de byzantine templars hun leider prince Ahmet.

ik weet niet waarom maar deze zin: “Het is zonde dat een burger op deze manier aan zijn einde komt, maar iemand moest er geofferd worden om duidelijkheid te geven toch ?” heeft iets. Dus mijn stem tot nu toe IMBAatwork Als andere nog met tips komen kan m'n stem evt. nog veranderen.

Ik sluit me hierbij aan. Denk ook dat dit iets meer is.

IMBAatwork

Ik ga voorlopig voor Rob P puur omdat als dat schijnheilig klopte het nu opeens weer compleet geen aandacht meer aan besteed word en dat dan mogelijk die waarheid kan zijn die we niet willen zien.

Ik ga voorlopig voor Rob P puur omdat als dat schijnheilig klopte het nu opeens weer compleet geen aandacht meer aan besteed word en dat dan mogelijk die waarheid kan zijn die we niet willen zien.

Ik doe met je mee Rob P. Ik vindt de mogelijke aanwijzing naar Imbaatwork nog een stuk vager dan die naar Rob P vandaar mijn keuze.

Welke aanwijzing is er naar Rob P op dit moment?

“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd"

plus het feit dat hij bij de eerste stemronde voorstelde om de inactievelingen eruit te stemmen terwijl dat hoogstwaarschijnlijk burgers zijn.

ROB P, omwille van argumenten die ik eerder heb aangehaald.

“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd"

plus het feit dat hij bij de eerste stemronde voorstelde om de inactievelingen eruit te stemmen terwijl dat hoogstwaarschijnlijk burgers zijn.

Leg dat eerste eens uit?

is een zin die in het verhaaltje staat na de eerste stemronde. Tis een beetje een rare kromme zin en vandaar waarschijnlijk een aanwijzing. Schijnheilig zijn betekent net doen of je goed bent maar stiekem waarschijnlijk Templar. Ik ben er niet zeker van dat het klopt hoor maar ik heb nog van niemand gehoord dat hij een betere aanwijzing gevonden heeft.

Terug
Naar boven