MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Mja, ik snap je punt, je bevestigt gewoon mijn redenering. Jammer dat je dan toch voor mij gaat, terwijl het volgens mij toch duidelijk is dat ik gewoon probeer mee te denken, ofniet?

:roflol:

Kijk hierboven. Het gedrag van Skyrock is duidelijk verdacht als culttrein, omdat hij niet meeredeneert maar enkel zijn stem uitbrengt. Als burger die een beetje nadenkt zou je dat niet doen, me dunkt.

Er zitten geen hints in het verhaal, dus is jou keuze om op mij te stemmen logisch?

Boy, oké, aangezien ik zometeen een date heb (verkapt-zie-mij-een-date-hebben-post) en deze avond dus niet meer ga spelen, kan ik niet anders dan mezelf proberen te redden en dus te stemmen op skyrock

Sorry Skyrock, de enige reden dat ik op jou stem is om mezelf te redden, al was je stem uit het niets wel wat 'verdacht'. Wou dat het anders kon, maar dit is de laatste keer dat ik online kan komen, dus hopelijk worden de stemmen nog veranderd..

Nee er is geen bewijs wat mijn keuze voor Jou logisch maakt, ik heb niemand nog gehoord over een hint en ik zie er zelf ook nog.geen dus vandaar

Back home, zo maar is even kijken...

skyrock

ik stem Skyrock

Mja, ik snap je punt, je bevestigt gewoon mijn redenering. Jammer dat je dan toch voor mij gaat, terwijl het volgens mij toch duidelijk is dat ik gewoon probeer mee te denken, ofniet?

Keuzes moeten helaas gemaakt worden. We zullen het vanzelf zien maar ik vond hoe je het bracht gewoon klinken als "maar ik wil niet de schuld krijgen als..." snap je?

Ik geef je wel gelijk dat skyrock z'n plotselinge stem zonder argumentatie m'n aandacht wel trekt. Maarja aan de andere kant is ie ook gewoon nieuwe, er zijn er meer die dat doen en we hebben voor de rest van de spelers ook weinig om vanuit te gaan nu.

Ik heb het gevoel dat we na deze stemronde direct een stuk wijzer zijn omdat het lijkt alsof er duidelijk 2 kampen zijn Jorgyboy en Skyrock. Laten we hopen dat tenminste 1 van hen een cult is.

Ik heb het gevoel dat we na deze stemronde direct een stuk wijzer zijn omdat het lijkt alsof er duidelijk 2 kampen zijn Jorgyboy en Skyrock. Laten we hopen dat tenminste 1 van hen een cult is.

Of het zijn beiden burgers en mensen zoals jou beginnen er nu maar al op in te spelen natuurlijk :p
Maar das dan weer het mooie aan dit spelletje.

Of het zijn beiden burgers en mensen zoals jou beginnen er nu maar al op in te spelen natuurlijk :p

Liever had ik met je mee gegaan op Rob P omdat Jorgyboy eigenlijk nog geen verdachte indruk op mij heeft gewekt. Een stem op Rob P is nog redelijk te beargumenteren maar deze stemmen op Jorgyboy en Skyrock zijn eigenlijk vrij random als je het mij vraagt.

Liever had ik met je mee gegaan op Rob P omdat Jorgyboy eigenlijk nog geen verdachte indruk op mij heeft gewekt. Een stem op Rob P is nog redelijk te beargumenteren maar deze stemmen op Jorgyboy en Skyrock zijn eigenlijk vrij random als je het mij vraagt.

Ik heb nooit op Rob P gestemd Jaapie.
Moah je moet ergens op gaan de 1e ronde en zelfs jorgy zelf snapt m'n beredenering. De stemming op skyrock snap ik ook niet echt (behalve van jorgy dan).

Ik heb nooit op Rob P gestemd Jaapie.
Moah je moet ergens op gaan de 1e ronde en zelfs jorgy zelf snapt m'n beredenering. De stemming op skyrock snap ik ook niet echt (behalve van jorgy dan).

oeps je hebt gelijk was imbatwork, sorry heb net ff een powernapje gedaan blijkbaar nog niet goed wakker:p.

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen worden geteld

Spannend, ben al thuis btw, had gevraagd of het een beetje vlot kon zodat ik weer verder kon met de weerwolfgame :p

Grapje, had geen oppas dus meisje is mee geweest, vandaar vroeg thuis :)

Oei net te laat om te stemmen :(
FF bijlezen

Het is een gelijkspel.

Aangezien de burgemeester recht heeft op de beslissende stem, krijgt hij hierover nu een pm

Jammer te laat om te stemmen, ga het wel even herlezen. Durf wedden dat het gewoon weer 2burgers tegen elkaar zijn en dat de cultjes het lekker laten gebeuren of nog wat meespelen.

Als skyrock eruit vliegt weten we wie cult is.

De eerste dag is alweer aangebroken. De lijken van gisteravond worden onderzocht door Suicide Sid, Jorgyboy en Jaap Ja.
Ze onderzoeken op eventuele aanwijzingen die zouden kunnen leiden naar de moordenaars. Op het eerste gezicht is er niet veel te vinden, de moorden zijn netjes uitgevoerd & de slachtoffers hebben weinig weerstand geboden. Suicide Sid legt zich echter niet zo snel neer bij deze conclusie en begint de zakken van de man te onderzoeken, maar hij vindt niks. Hij besluit dan maar naar het huis te gaan van de man. Het bloedspoor wat op de grond zijn sporen heeft achtergelaten is nog steeds te zien. Hij gaat het huis binnen en begint haastig alle kastjes leeg te halen met de hoop aanwijzingen te vinden. Zijn oog valt dan op een briefje dat op de tafel ligt.1335
“De Templars zullen deze stad overnemen, we moeten ac...” is alles wat er te lezen valt, de rest van de letters zijn vervaagd.
Suicide Sid besluit met de brief naar de burgemeester van de stad te gaan en de burgemeester spreekt op zijn buurt de burgers toe .

“De moorden van afgelopen nacht zijn gepleegd door Templars!!.
Daar is geen twijfel over mogelijk.
Dit vraagt om drastische maatregelen. Wij zullen de leider van hen moeten vinden en daardoor alle Templars uitroeien.. Elke nacht zullen we stemmen op de meest verdachte persoon, die vervolgens opgehangen zal worden. En die stemming zal nu beginnen!!!
Onschuldige zullen geofferd worden, maar daardoor zullen een hoop mensen uiteindelijk hun leven bespaard blijven. Als we niks doen zullen we allen sterven”

De inwoners zijn eerst wat rumoerig maar leggen zich al gauw neer bij de beslissing van hun burgemeester en de beschuldigen vliegen al snel in ’t rond.
“Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd" … “Nee het is Skyrock, hij heeft een raar gezicht dus hij moet wel een Templar zijn, die hebben allemaal van die gekke gezichten”
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.
De stemmen gaan uiteindelijk tussen Jorgyboy en Skyrock. De burgemeester zal hierbij beslissen en spreekt de menigte toe “Ik zou niet weten wie der goed of slecht is, maar er zal zoiezo één geofferd moeten worden om duidelijkheid te krijgen. Mijn stem gaan naar ……

Jorgyboy”

“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

De stemming brengt een eigenaardige sfeer met zich mee, enkele inwoners krijgen moordlustige trekjes.
Vanuit de menigte wordt een steen gegooid, vol tegen het hoofd van Jorgyboy
Versufd van de klap val Jorgyboy op de grond, waarna hij nog een flinke trap nakrijgt.
Uit alle macht probeert hij zich te verweren, maar het is tevergeefs. Ze zijn met teveel.

Jorgyboy is dood, hij was Burger
[Afbeelding niet meer beschikbaar] is burger

http://www.youtube.com/watch?v=ZyT5umt3s3M

Ik verwacht een pm van : De Hacker, De Unknown Leader, De Jager, De Heks & Eventueel het meisje.

The Assassin zal mogen moorden op dag 3.

De nacht zal duren tot 12.00 ivm zondag

Die stemmen op Skyrock waren echt wel gemakkelijk. Sta er eigenlijk niet van te kijken dat Rob P er ook zo gemakkelijk opsprong. Het "makkelijke extra kill zonder mezelf verdacht te maken"-gevoel druipt gewoon van stem af.

Nu maar hopen dat de assassin vannacht een templar pakt, anders gaat het erg hard.

Ik hou er ook niet van om inactieve spelers uit te kicken, omdat ik er ook vanuit ga dat zij meestal de saaie rollen (burgers) hebben en daarom niet meespelen. Alleen wil ik denk ik wel een uitzondering maken in de eerste ronde, gewoon omdat de kans om er een actieve burger uit te kicken nu te groot is, en dan kick ik er liever een inactieve burger uit, toch?

Mijn keuze voor jorgyboy was vrij duidelijk, mijn gevoel heeft mij precies niet in de steek gelaten.

Lag er een beetje vingerdik op niet ?

Terug
Naar boven