Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu maar hopen dat de assassin vannacht een templar pakt, anders gaat het erg hard.

Beetje het standaard gezegde nadat de cult een burger te pakken hebben.
---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 11:08 ----------
Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd
Ik weet niet of dit iets betekent..
Mijn keuze voor jorgyboy was vrij duidelijk, mijn gevoel heeft mij precies niet in de steek gelaten.
Lag er een beetje vingerdik op niet ?
“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”
Ingeluisd, wil dat zeggen dat iemand dan expres jorgy zou uitkiezen
.oh haha, ja er kan ook gewoon bedoeld zijn dat hij in het algemeen er ingeluisd wordt, maar mogelijk ook wat specifieker.
Skyrock... jorgyboy was burger... Het doel is om de slechterikken er uit te werken...

Ik denk niet dat Skyrock een templar is als ik terug kijk op het stemgedrag. Jorgy kreeg in het begin redelijk wat stemmen waarna er een treintje op skyrock kwam maar de templars hadden geen reden om op Skyrock te stemmen want Jorgyboy was toch een burger.
Iemand een hint ontdekt?
Vaak weten de templars het de eerste ronde wel zo te spelen dat het gaat tussen 2 burgers. De templars kennen elkaar en de goeden tasten in het duister. Denk dat we het verder moeten zoeken naar iemand die totnogtoe buiten verdenking is gebleven.

Ik vind dit wel een zinnige post. Al ben ik zelf niet te spraken gekomen
In het verhaal van Remi staat ook:
De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.
Dit is een uitspraak door de spelleider en geen quote in zijn verhaal die door iemand van ons zou zijn gedaan. Dit zou bovenstaande misschien bevestigen?
Zinnige post ja, maar ik heb bijvoorbeeld alleen gestemd, omdat er een stemmingsplicht was,(meerderen met mij denk) en enkelen hebben niet gestemd, wat t moeilijk maakt om toch mensen in te delen