XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

“Nee ik ben het niet!!! Stelletje debielen. Zien jullie dat dan niet, ik word er ingeluisd!.”

Ingeluisd, wil dat zeggen dat iemand dan expres jorgy zou uitkiezen

Ik denk niet dat Skyrock een templar is als ik terug kijk op het stemgedrag. Jorgy kreeg in het begin redelijk wat stemmen waarna er een treintje op skyrock kwam maar de templars hadden geen reden om op Skyrock te stemmen want Jorgyboy was toch een burger.

Iemand een hint ontdekt?

Nu maar hopen dat de assassin vannacht een templar pakt, anders gaat het erg hard.

Beetje het standaard gezegde nadat de cult een burger te pakken hebben.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 11:08 ----------

Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd

Ik weet niet of dit iets betekent..

Beetje het standaard gezegde nadat de cult een burger te pakken hebben.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 11:08 ----------

Het is Rob P, die schijnheil zag ik stiekem lachen toen het lijk van het meisje weggesleept werd

Ik weet niet of dit iets betekent..

Vindt ik ook het duidelijkste wat ik uit het verhaal kan halen, scheinheilig dus templar? Gisteren stelde hij ook voor de inactieve eruit te stemmen die hoogstwaarschijnlijk burger zijn.

Niemand mijn post gezien haha?? Zou dat een hint kunnen zijn?

Denk jij dat Biobeast een hint heeft ontdekt?

oh haha, ja er kan ook gewoon bedoeld zijn dat hij in het algemeen er ingeluisd wordt, maar mogelijk ook wat specifieker.

Als die hint naar een specifiek persoon zou verwijzen dan verwijst hij denk ik eerder naar Thielen. Ik heb dan wel als eerste op Jorgyboy gestemt maar dat was zonder enige motivatie en meer voor de fun. Thielen stemde als 2de op Jorgyboy maar met een redelijke motivatie bij zijn stem om de rest mee over de streep te trekken.

Als je iets verder leest zie je ook dat ik liever niet op Jorgyboy had gestemt maar liever op Rob p. Desondanks denk ik niet dat het een hint is van dat hij er is ingeluisd.

Skyrock... jorgyboy was burger... Het doel is om de slechterikken er uit te werken...

Dit is de allereerste keer dat ik dit spel speel :o

Zal dus vanaf nu op de slechterikken stemmen...

Ik denk niet dat Skyrock een templar is als ik terug kijk op het stemgedrag. Jorgy kreeg in het begin redelijk wat stemmen waarna er een treintje op skyrock kwam maar de templars hadden geen reden om op Skyrock te stemmen want Jorgyboy was toch een burger.

Iemand een hint ontdekt?

Daarom stemde ik ook op hem, ik was aan het twijfelen tussen hem of RobP

Vaak weten de templars het de eerste ronde wel zo te spelen dat het gaat tussen 2 burgers. De templars kennen elkaar en de goeden tasten in het duister. Denk dat we het verder moeten zoeken naar iemand die totnogtoe buiten verdenking is gebleven.

ehh ik zie er echt geen hint in, het enige wat me opvalt is dat weer het woordje schijn(heilig) erin voorkomt...

Vaak weten de templars het de eerste ronde wel zo te spelen dat het gaat tussen 2 burgers. De templars kennen elkaar en de goeden tasten in het duister. Denk dat we het verder moeten zoeken naar iemand die totnogtoe buiten verdenking is gebleven.

Ik vind dit wel een zinnige post. Al ben ik zelf niet te spraken gekomen :o

In het verhaal van Remi staat ook:

De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.

Dit is een uitspraak door de spelleider en geen quote in zijn verhaal die door iemand van ons zou zijn gedaan. Dit zou bovenstaande misschien bevestigen?

Ik vind dit wel een zinnige post. Al ben ik zelf niet te spraken gekomen :o

In het verhaal van Remi staat ook:

De inwoners weten totaal niet wat ze zeggen, de ene redenering is nog gekker dan de andere, maar uiteindelijk besluiten ze dan toch te stemmen.

Dit is een uitspraak door de spelleider en geen quote in zijn verhaal die door iemand van ons zou zijn gedaan. Dit zou bovenstaande misschien bevestigen?

Zinnige post ja, maar ik heb bijvoorbeeld alleen gestemd, omdat er een stemmingsplicht was,(meerderen met mij denk) en enkelen hebben niet gestemd, wat t moeilijk maakt om toch mensen in te delen

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal is er met 10 min.

Nou jongens geen templar in de 1e ronde. Kan er niet geschokt door zijn want die kans is altijd klein helaas.
En ja jaap ik vond jorgy z'n manier van denken met zo'n "damn, dan toch maar" iets te fake en onschuldig willend zijn overkomen. Helaas onterecht.

Wat ik over Rob P moet denken weet ik niet maar dat komt ook omdat hij uiteindelijk nooit echt in gevaar gekomen is. Skyrock valt ook weinig over te zeggen op het moment.

Ben benieuwd :D

Zinnige post ja, maar ik heb bijvoorbeeld alleen gestemd, omdat er een stemmingsplicht was,(meerderen met mij denk) en enkelen hebben niet gestemd, wat t moeilijk maakt om toch mensen in te delen

Ik heb ook op Jorgy gestemd. Inderdaad vanwege de stemplicht.

@remi wat doe je met spelers die vaker niet stemmen?

Terug
Naar boven