Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind sowieso de woordkeuze en verhaal opbouw soms een beetje vreemd. Ben kwalitatief betere teksten gewend maar of het bewust is.. Kan er niet echt iets uithalen.
Ik hou er ook niet van om inactieve spelers uit te kicken, omdat ik er ook vanuit ga dat zij meestal de saaie rollen (burgers) hebben en daarom niet meespelen. Alleen wil ik denk ik wel een uitzondering maken in de eerste ronde, gewoon omdat de kans om er een actieve burger uit te kicken nu te groot is, en dan kick ik er liever een inactieve burger uit, toch?
Extra redenering bij mezelf:
Stemmen op inactieve: 95% kans op burger, 5% kans op badguy
Stemmen op actieve: 75% kans op burger, 25% kans op badguy
(Percentages zijn fictief, maar geven wel beter weer wat ik bedoel.)
Damn, misschien toch maar gewoon gokken op actieve?
Laat ik dan maar een eerste echte stem uitbrengen : Rop P
Dit omdat je inactieve mensen er uit wil stemmen, wat toch het meest naar cult gedrag neigt tot nu toe.
Sry man![]()
In het verhaal komt heel veel het woord donker en duister (en varianten) voor misschien een hint oid?
Maar iig inactievelingen eruit stemmen is meestal wel een beetje de cult way omdat er vaak weinig uit te halen valt. Maar om nu op actieven te stemmen heeft ook weinig zin omdat de cults eigenlijk heel makkelijk het doelwit op een burger kunnen zetten of nog kunnen veranderen.
Maar ik ga lekker omgekeerde redenatie doen als cults inactievelingen eruit zouden willen stemmen en het wordt openlijk gezegd dan zouden ze nu met een zogenaamde tegenzin zeggen dat ze dan toch maar voor een actieveling moeten stemmen. Daarom stem ik op Jorgyboy.
skyrock Simpel omdat hij op iemand stemt zonder argument.
niet dat dit dit argument goed is maar toch.
Klopt, er zitten al 4 mensen in het treintje waaronder jij.Hoor ik daar een treintje aankomen? Beetje vroeg dat wel!
Jorgyboy
Remi, zou je de verhalen in de OP kunnen zetten steeds??
Ik volg het verhaal van Thielen het meest dus mijn stem gaat ook naar jorgyboy. Al heb ik t gevoel dat er erg weinig tot geen hints in het verhaal zitten, wat die keuze logisch maakt
In het verhaal komt heel veel het woord donker en duister (en varianten) voor misschien een hint oid?
Maar iig inactievelingen eruit stemmen is meestal wel een beetje de cult way omdat er vaak weinig uit te halen valt. Maar om nu op actieven te stemmen heeft ook weinig zin omdat de cults eigenlijk heel makkelijk het doelwit op een burger kunnen zetten of nog kunnen veranderen.
Maar ik ga lekker omgekeerde redenatie doen als cults inactievelingen eruit zouden willen stemmen en het wordt openlijk gezegd dan zouden ze nu met een zogenaamde tegenzin zeggen dat ze dan toch maar voor een actieveling moeten stemmen. Daarom stem ik op Jorgyboy.

Hoor ik daar een treintje aankomen? Beetje vroeg dat wel!
Jorgyboy
Remi, zou je de verhalen in de OP kunnen zetten steeds??
Ik volg het verhaal van Thielen het meest dus mijn stem gaat ook naar jorgyboy. Al heb ik t gevoel dat er erg weinig tot geen hints in het verhaal zitten, wat die keuze logisch maakt