AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 10: The war between two ideologies

Ik vind sowieso de woordkeuze en verhaal opbouw soms een beetje vreemd. Ben kwalitatief betere teksten gewend maar of het bewust is.. Kan er niet echt iets uithalen.

Het is meer een inleiding denk ik, zitten ook geen namen in van spelers.

Ik hou er ook niet van om inactieve spelers uit te kicken, omdat ik er ook vanuit ga dat zij meestal de saaie rollen (burgers) hebben en daarom niet meespelen. Alleen wil ik denk ik wel een uitzondering maken in de eerste ronde, gewoon omdat de kans om er een actieve burger uit te kicken nu te groot is, en dan kick ik er liever een inactieve burger uit, toch?

Laat ik dan maar een eerste echte stem uitbrengen : Rop P

Dit omdat je inactieve mensen er uit wil stemmen, wat toch het meest naar cult gedrag neigt tot nu toe.
Sry man :)

Met het stemmen op een inactieve weet niemand wat we krijgen waarom zou ik dan cult zijn. Iedereen hier roept toch maar wat dan kunnen we net zo goed gewoon een inactieve doen, wie weet hebben we een bad guy. Maar als je op mij wilt stemmen ga je gang, heb niks te verbergen.

Ik hou er ook niet van om inactieve spelers uit te kicken, omdat ik er ook vanuit ga dat zij meestal de saaie rollen (burgers) hebben en daarom niet meespelen. Alleen wil ik denk ik wel een uitzondering maken in de eerste ronde, gewoon omdat de kans om er een actieve burger uit te kicken nu te groot is, en dan kick ik er liever een inactieve burger uit, toch?

Extra redenering bij mezelf:
Stemmen op inactieve: 95% kans op burger, 5% kans op badguy
Stemmen op actieve: 75% kans op burger, 25% kans op badguy
(Percentages zijn fictief, maar geven wel beter weer wat ik bedoel.)

Damn, misschien toch maar gewoon gokken op actieve?

Extra redenering bij mezelf:
Stemmen op inactieve: 95% kans op burger, 5% kans op badguy
Stemmen op actieve: 75% kans op burger, 25% kans op badguy
(Percentages zijn fictief, maar geven wel beter weer wat ik bedoel.)

Damn, misschien toch maar gewoon gokken op actieve?

Volgens mij was het zo dat in de laatste potjes zowel burgers als spelers met een rol inactief waren!

Laat ik dan maar een eerste echte stem uitbrengen : Rop P

Dit omdat je inactieve mensen er uit wil stemmen, wat toch het meest naar cult gedrag neigt tot nu toe.
Sry man :)

Dat is idd zo. Suggereren om op inactievelingen te stemmen is niet verdacht en veilig. Ondertussen heb je wel je easy extra burgerkill. Ik ga ook voor ROB P. Sorry Rob, mocht je een geweldige verdediging uit je mouwen schudden, ik ga het helaas niet meer kunnen lezen.

In het verhaal komt heel veel het woord donker en duister (en varianten) voor misschien een hint oid?

Maar iig inactievelingen eruit stemmen is meestal wel een beetje de cult way omdat er vaak weinig uit te halen valt. Maar om nu op actieven te stemmen heeft ook weinig zin omdat de cults eigenlijk heel makkelijk het doelwit op een burger kunnen zetten of nog kunnen veranderen.

Maar ik ga lekker omgekeerde redenatie doen als cults inactievelingen eruit zouden willen stemmen en het wordt openlijk gezegd dan zouden ze nu met een zogenaamde tegenzin zeggen dat ze dan toch maar voor een actieveling moeten stemmen. Daarom stem ik op Jorgyboy.

Ik ga lekker hapje eten in restaurant.
Weet eigenlijk zeker dat ik niet voor half 9 terug ben, zie het vanavond wel wat het geworden is.

In het verhaal komt heel veel het woord donker en duister (en varianten) voor misschien een hint oid?

Maar iig inactievelingen eruit stemmen is meestal wel een beetje de cult way omdat er vaak weinig uit te halen valt. Maar om nu op actieven te stemmen heeft ook weinig zin omdat de cults eigenlijk heel makkelijk het doelwit op een burger kunnen zetten of nog kunnen veranderen.

Maar ik ga lekker omgekeerde redenatie doen als cults inactievelingen eruit zouden willen stemmen en het wordt openlijk gezegd dan zouden ze nu met een zogenaamde tegenzin zeggen dat ze dan toch maar voor een actieveling moeten stemmen. Daarom stem ik op Jorgyboy.

Pff Je probeert alles goed te lullen.

Jorgyboy

skyrock Simpel omdat hij op iemand stemt zonder argument.
niet dat dit dit argument goed is maar toch :p.

ik ga voorlopig ook voor skyrock

Remi, zou je de verhalen in de OP kunnen zetten steeds??
Ik volg het verhaal van Thielen het meest dus mijn stem gaat ook naar jorgyboy. Al heb ik t gevoel dat er erg weinig tot geen hints in het verhaal zitten, wat die keuze logisch maakt

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg het verhaal van Thielen het meest dus mijn stem gaat ook naar jorgyboy. Al heb ik t gevoel dat er erg weinig tot geen hints in het verhaal zitten, wat die keuze logisch maakt

Ja komt in orde ben net een half uurtje thuis

Mja, ik snap je punt, je bevestigt gewoon mijn redenering. Jammer dat je dan toch voor mij gaat, terwijl het volgens mij toch duidelijk is dat ik gewoon probeer mee te denken, ofniet?

:roflol:

Hoor ik daar een treintje aankomen? Beetje vroeg dat wel!
Jorgyboy

Kijk hierboven. Het gedrag van Skyrock is duidelijk verdacht als culttrein, omdat hij niet meeredeneert maar enkel zijn stem uitbrengt. Als burger die een beetje nadenkt zou je dat niet doen, me dunkt.

Er zitten geen hints in het verhaal, dus is jou keuze om op mij te stemmen logisch?

Boy, oké, aangezien ik zometeen een date heb (verkapt-zie-mij-een-date-hebben-post) en deze avond dus niet meer ga spelen, kan ik niet anders dan mezelf proberen te redden en dus te stemmen op skyrock

Sorry Skyrock, de enige reden dat ik op jou stem is om mezelf te redden, al was je stem uit het niets wel wat 'verdacht'. Wou dat het anders kon, maar dit is de laatste keer dat ik online kan komen, dus hopelijk worden de stemmen nog veranderd..

Terug
Naar boven