- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist.Of je doet bewust onnozel of je hebt een bril nodig. Kane en consorten zitten daar aardig bovenop.
Mij boeit het niet wie van de 2 gaat, maar wel als Pure B toch een burger is. Helaas is er van Pure B alleen een hint, die wel erg makkelijk is. Daar waar ik van Jorgyboy 100% zeker ( ik heb er een weddenschap op! ) dat hij een capo is.
Iedereen die nu dus alleen op die hint op Pure B gaat, is OF een debiel OF een cult. Waarom een onzekere route kiezen als je een zekere kan kiezen?
Ik zou wel erg dom zijn om iets een richting in te sturen als ik niet zeker zou weten dat het waar was, dan zou de dag erop mijn kop eraf gaan denk je niet?
Stemgedrag zegt nu juist alles en wie goed oplet is dat niet ontgaan.
Juist.
Iedereen gaat voor Pure B behalve jij. En je zegt dat we voor Jorgyboy moeten gaan omdat die zeker slecht zou zijn... Waar dat staat moet ik toch nog vinden hoor. De hint naar Pure B is gewoon waterproof.
Er is volgens mij nauwelijks serieuze verdediging van Pure B, of heb ik daar echt overheen gelezen? Volgens mij verdedig alleen jij hem (ook niet echt, maar je wilt op een ander stemmen).Of je doet bewust onnozel of je hebt een bril nodig. Kane en consorten zitten daar aardig bovenop.
Mij boeit het niet wie van de 2 gaat, maar wel als Pure B toch een burger is. Helaas is er van Pure B alleen een hint, die wel erg makkelijk is. Daar waar ik van Jorgyboy 100% zeker ( ik heb er een weddenschap op! ) dat hij een capo is.
Iedereen die nu dus alleen op die hint op Pure B gaat, is OF een debiel OF een cult. Waarom een onzekere route kiezen als je een zekere kan kiezen?
Ik zou wel erg dom zijn om iets een richting in te sturen als ik niet zeker zou weten dat het waar was, dan zou de dag erop mijn kop eraf gaan denk je niet?
Stemgedrag zegt nu juist alles en wie goed oplet is dat niet ontgaan.
Bewijs dit dan ook even. Ik vind het nergens terug. Of gaan we weer de toer op waar we onze rol gaan verklappen?Er staan meer stemmen voor Jorgyboy hoor; volgens mij moet je echt een bril aanschaffen.
En ook nog even teruglezen; ik heb deze keuze herhaaldelijk uitgelegd.
Als ik 2 kandidaten heb, waarvan 1 alleen een hint is die niet perse zo obvious hoeft te zijn en een ander waarvan ik 100% ( LEES 100% ) zeker weet dat hij een capo is, waarom zou ik dan precies op de hint-guy stemmen? Tenzij ik motieven zou hebben?
Sorry hoor, maar dit is bijna belachelijk aan het worden. Je houdt je van de domme of je bent echt ****ing naief.
Ik lees vannacht wel wie het loodje legt, maar ik hoop voor jullie dat Pure B ook echt een capo is, want anders ga ik echt met dingen gooien.
Er is volgens mij nauwelijks serieuze verdediging van Pure B, of heb ik daar echt overheen gelezen? Volgens mij verdedig alleen jij hem (ook niet echt, maar je wilt op een ander stemmen).
Overigens is mijn ervaring dat mensen die iets bewust een kant opsturen vaak absoluut niet zeker weten dat het waar is. Denk aan Remi en Jimbooo in het vorige spelen en Rob G aan het spel daarvoor.
Maar ik volg je al (vanwege de weddenschap, maar er is meer). Denk dat een stem op Jorgy meer opschiet. Als hij goed is ben jij 100% cult, als hij slecht is is Pure B alsnog ook cult (en wellicht wat mensen die Jorgy verdedigen). Stemmen we nu op Pure B dan worden we niks wijzer dan we vanochtend al waren.
Pure B is bovendien ongevaarlijk, we weten toch al dat hij cult is dus niemand gaat meer naar hem luisteren. Die mogen we wat mij betreft nog wel twee dagen laten leven, een stem meer of minder maakt niet zo veel verschil (en wellicht verschaft zijn stem ons nog wat informatie).
Sjors als jij serieus de snitch bent dan speel je het echt slecht.
Door niet met de andere op Pure B te gaan (cult), maar zelf voor Jorgyboy te gaan omdat je zogezegd iets te weten bent gekomen, profileer je jezelf echt zelf ook als een cult.
Of Pure B er nu aangaat of Jorgyboy, als snitch zou je met beide tevreden kunnen zijn.
Tenzij... je natuurlijk mee aan Pure B zijn kant staat, wat iets aannemelijker is.
Je zegt het 100% zeker te weten, maar bewijst het nergens niet.Jij bent niet het helderste licht aan de horizon hoor.
Godsamme.

Je zegt het 100% zeker te weten, maar bewijst het nergens niet.
Dan is dat het enigste wat ik eruit op kan maken.![]()
Je kan je er gewoon niet meer van onderuit lullen, dus ik ben dom.Doe gewoon meteen een bord om je nek met IK BEN EEN CULT EN STA AAN DE KANT VAN JORGY
echt Kane, dit is te makkelijk.
mocht je toch een burger zijn, dan ben je een hele domme en moeten we jou eruit stemmen omdat je niet helemaal jofel bent.
Ps: lees Alley Cat's reply terug, als je het dan nog niet snapt dan verdien je gewoon de galg.

Een vrouw die traint en kan schaken. Als je date vanavond nou niks wordt, wil je dan met me trouwen?Heb ik serieus al een paar pagina's geleden al uitgelegd en staat hierboven nog eens. Alley Cat snapt 'm eindelijk.
Ik dacht hier met meesterlijke strategen te zitten, maar het valt nu wel een beetje tegen. Schaken jullie nooit ofzo?
Ik moet er helaas weer vandoor. Date ^_^ ( sorry origineel )