AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Een vrouw die traint en kan schaken. Als je date vanavond nou niks wordt, wil je dan met me trouwen?

Nou ben ik verdomme thuis, zit ik alsnog achter die k*t-pc ... Maar goed, even nog.

Als Jorgyboy slecht is is er een gevaarlijke cult uit en hebben we voor morgen Pure B of een nieuwe hint. En houden we Pure B in de gaten, misschien verklapt hij nog wat.
Als hij goed is weten we dat Sjors slecht is en krijgen we een filmpje(!!!!!!).

Als Pure B slecht is is er een ongevaarlijke cult uit (iedereen weet eigenlijk al dat hij cult is) en schieten we verder niks op.
Als hij goed is (minimale kans) verliezen we een burger en leren we alsnog niks.

Ja en wat als jorgy goed is? Zijn we een burger kwijt.

Je ontwijkt de vraag Sjors..
Je doet heel vreemd in ieder geval want kane verdedigd jorgyboy niet. Heeft zelf ook op pure b gestemd

wat ? :D

Jorgyboy replied op mij waarin hij zichzelf duidelijk verlult en slechts een enkeling pikt dat op. En dan ben ik gek zeker?

Toedeledokie!

Er staan meer stemmen voor Jorgyboy hoor; volgens mij moet je echt een bril aanschaffen.
En ook nog even teruglezen; ik heb deze keuze herhaaldelijk uitgelegd.

Als ik 2 kandidaten heb, waarvan 1 alleen een hint is die niet perse zo obvious hoeft te zijn en een ander waarvan ik 100% ( LEES 100% ) zeker weet dat hij een capo is, waarom zou ik dan precies op de hint-guy stemmen? Tenzij ik motieven zou hebben?

Sorry hoor, maar dit is bijna belachelijk aan het worden. Je houdt je van de domme of je bent echt ****ing naief.
Ik lees vannacht wel wie het loodje legt, maar ik hoop voor jullie dat Pure B ook echt een capo is, want anders ga ik echt met dingen gooien.

Toch even de rollen lezen. 100% goed dan moet je informatie hebben.

wat ? :D

Jorgyboy replied op mij waarin hij zichzelf duidelijk verlult en slechts een enkeling pikt dat op. En dan ben ik gek zeker?

Toedeledokie!
Ja dat is wel een beetje dom van mij..

2 dingen tegelijk doen kan ik niet.

Ik bedoelde waarom zo jorgyboy verdedigen als pure b toch ver voor loopt op de stemming

Iemand de quote van Jorgy waarin hij zich zou verlullen?

Lijkt er mij op dat bio pure b en sjors een team zijn.

Sjors speelt precies het zelfde als de vorige pot. Hierin moest ze mij verdedigen.

Ja dat is wel een beetje dom van mij..

2 dingen tegelijk doen kan ik niet.

Ik bedoelde waarom zo jorgyboy verdedigen als pure b toch ver voor loopt op de stemming

Ben je er wel bij? Ik verdedig Jorgyboy JUIST niet :o

Dit is de twilightzone ofzo, kan niet anders :roflol:

Die pure B actie is een culttrein en slechts een enkeling heeft het door. Die hebben OF Jorgy's reply niet gelezen, OF ze zijn cult, OF echt heel dom.

En nu moet ik echt oppleuren, want leuke mannen laten wachten is niet lief.

Ik hoop dat mensen zich nog even achter de oren krabben. Een Pure B stem levert geen fl**ker op.

• Like
Waarderingen: kane
**** Sjors, je bent toch niet echt wat je ons probeert duidelijk te maken. Wat speel jij dan met vuur zeg.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 18:56 ----------

Ben je er wel bij? Ik verdedig Jorgyboy JUIST niet :o

Dit is de twilightzone ofzo, kan niet anders :roflol:

Die pure B actie is een culttrein en slechts een enkeling heeft het door. Die hebben OF Jorgy's reply niet gelezen, OF ze zijn cult, OF echt heel dom.

En nu moet ik echt oppleuren, want leuke mannen laten wachten is niet lief.

Ik hoop dat mensen zich nog even achter de oren krabben. Een Pure B stem levert geen fl**ker op.

Welke?

Snap geen reet van was Sjors nou probeert te zeggen.
Zal wel vrouwen logica zijn...

:roflol: die reacties hier hahaha. Nja sjors de hint op pureb is niet te negeren. Waarom w8 je niet tot morgen met jorgyboy stemmen en nu gwn ook pureb? Als straks blijkt dat pure slecht is dan ben jij morgen aan de beurt sjors.

No hard feelings tho, haf fun op je date en niet coïtusen bij eerste afspraakje he :P

:roflol: die reacties hier hahaha. Nja sjors de hint op pureb is niet te negeren. Waarom w8 je niet tot morgen met jorgyboy stemmen en nu gwn ook pureb? Als straks blijkt dat pure slecht is dan ben jij morgen aan de beurt sjors.

No hard feelings tho, haf fun op je date en niet coïtusen bij eerste afspraakje he :P

Wat we niet moeten doen is1 team evil-side uitschakelen. Om de nacht van elk team eentje is het meest ideaal.

Wat we niet moeten doen is1 team evil-side uitschakelen. Om de nacht van elk team eentje is het meest ideaal.

ja en elke dag de lotto winnen vind ik ook wel ideaal...

ik weet dat als pure B nu slecht is dat ik al mijn geloofwaardigheid kwijt ben, maar komaan, ik heb daar 2 posts met quotes liggen typen en uitleg waarom jorgy volgens mij echt slecht is. negeren jullie dit expres?

ja en elke dag de lotto winnen vind ik ook wel ideaal...

ik weet dat als pure B nu slecht is dat ik al mijn geloofwaardigheid kwijt ben, maar komaan, ik heb daar 2 posts met quotes liggen typen en uitleg waarom jorgy volgens mij echt slecht is. negeren jullie dit expres?

Pagina?

jorgyboy

• Like
Waarderingen: kane
Ja en wat als jorgy goed is? Zijn we een burger kwijt.
Dan zijn we een burger kwijt maar weten zeker dat Sjors cult is en hebben altijd nog Pure B die ook cult is (en krijgen een filmpje!!!!).

Je verliest hooguit een dag. Pure B is toch onschadelijk nu, waarom moet hij dan per se dood?

*edit* Als ik een van de Capo's uit hetzelfde team als Pure B was zou ik zelfs voorstellen hem om te leggen. Straks verraadt hij door zijn gedrag nog een ander.

Dan zijn we een burger kwijt maar weten zeker dat Sjors cult is en hebben altijd nog Pure B die ook cult is (en krijgen een filmpje!!!!).

Je verliest hooguit een dag. Pure B is toch onschadelijk nu, waarom moet hij dan per se dood?

*edit* Als ik een van de Capo's uit hetzelfde team als Pure B was zou ik zelfs voorstellen hem om te leggen. Straks verraadt hij door zijn gedrag nog een ander.

Het is wel logisch dat het andere team Pure b vannacht pakt.
Ik weet het npg niet. Misschien stem ik wel op Rob G.

Terug
Naar boven