SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Das nu wel duidelijk ja, eens even teruglezen wie het zo eens was met haar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als een soldaat dood is vervangt een capo hem, als de middelman eruit is niet. Zo staat het in de op.Effe voor de duidelijkheid:
nu de middelman er tussenuit is moet de don de kill zelf bepalen? Of vervangt een capo de plaatst van de consiglieri?
dus die hint van dat bankje was gewoon echt een hint...
Rob pls...ik verwachtte hints op het niveau van remi.

Effe voor de duidelijkheid:
nu de middelman er tussenuit is moet de don de kill zelf bepalen? Of vervangt een capo de plaatst van de consiglieri?
Dan moet je ff zelf een game hosten en een spel organiseren
Die hint was inderdaad te obvious en daar baal ik wat van. Maar had niet verwacht dat het zo snel geraden zou worden. Verder vind ik die nummer codes etc. altijd van die hints die niemand ooit raad. Van de 10 hints worden er misschien 1 of 2 geraden. Dan zitten er ook nog valse hints tussen.
Als jullie dat liever hebben ga ik wel wat getallen in de verhalen gooien. Maar dat is niet mijn stijl. Ik vind dit leuker.

Dit is ook leuker hoor al was deze wat makkelijk haha![]()
Dan moet je ff zelf een game hosten en een spel organiseren
Die hint was inderdaad te obvious en daar baal ik wat van. Maar had niet verwacht dat het zo snel geraden zou worden. Verder vind ik die nummer codes etc. altijd van die hints die niemand ooit raad. Van de 10 hints worden er misschien 1 of 2 geraden. Dan zitten er ook nog valse hints tussen.
Als jullie dat liever hebben ga ik wel wat getallen in de verhalen gooien. Maar dat is niet mijn stijl. Ik vind dit leuker.

ja sorry als het als een verwijt over komt Rob, dat is het helemaal niet. die connotatie kwam er waarschijnlijk bij omdat ik fout zat wat die hint betreft
jij bent te spelmaker en je moet jouw stijl erin leggen. dat vind ik zelfs goed. Het is op voorhand moeilijk te zeggen of een tip echt moeilijk of juist makkelijk is. ik bepaal op wie ik stem eerder op basis van hun gedrag en niet op basis van tips. dit komt vooral omdat remi zijn tips zo moeilijk waren dat ik het opgegeven heb
vond vroeger tips zoeken wel leuk en dan was ik altijd teleurgesteld als ik er geen vond. ik ga nu verder tips zoeken, maar ik vrees voor mijn leven deze nacht :s
keep up the good work Rob!

Mag ik bescherming vragen aan de jager?
Aangezien de beeflione's nu makkelijk er nog een aestheto (Sjors) kunnen uitpikken door mijn hevig discussie met haar, voel ik een wraak actie komen van de aestheto kant.

No problem
Er zitten meer dan voldoende hints in de verhalen. Het zijn geen codes maar je moet gewoon de verhalen goed lezen, de stemming en de sfeer van het spel volgen.
Voor de rest terug naar het spel.
Zitten naast de aestheto's ook nog wat burgers tussen de mensen die op Jorgyboy stemdewij de volgende slachtoffers dus? ik denk dat de beefs mij gaan nemen.
maar wat ween ik eigenlijk. the game has only just begun![]()
Die hint met dat bankje was niet heel makkelijk hoor. Wel toevallig dat een detective die had gespot.
Wel gelijk een hoge pief van de Aestheto's eruit. Heeft dit nog invloed op hun besluitvorming voor de liquidatie?
Hou btw ook niet zo van code's als hints, vind hints in verhalen verwerkt veel leuker en creatiever.
Ik was eerst!Ik heb liever de jager vannacht, heb Sjors heel de tijd al gezegd dat ze EVIL was.
Maar niemand luisterd naar mij![]()