- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha jij bent er ook een. Jullie maken het ons wel makkelijk
True.
wou er nog even mee wachten, maar het ligt er echt dik op dat dit nr 2 is:
Moest Pure B capo zijn geweest dan had dit nog iets of wat te volgen zijn. Hij staat echter nog hoger in rang en jouw hele actie om hem te redden is grandioos gefaald. In ieder geval wel beter dan die belachelijke poging van Sjors![]()
LOL, over makkelijke hints geven
Zo geef jij even makkelijk weg in welk kamp jij zit...
Burgers even hoofd koel houden en we stemmen ze er wel uit.
Nu pas weten we dat er een capo zijn plaats zal innemen.
Jij wist dit daarvoor nog niet, dus deed je een poging om hem er alsnog in te houden. Misschien wordt jij nu de nieuwe consiglieri. Spannend!
"PureB maakt nog een setje pushups, till failure... "
en nu beweerd iedereen dat ze alleen op jorgy stemde omdat ze hem eruit wouden en niet om pure te beschermen
sure guys![]()
Ik heb liever de jager vannacht, heb Sjors heel de tijd al gezegd dat ze EVIL was.
Maar niemand luisterd naar mij![]()

Allemaal van de vorige pagina, lees maar rustig terug. Samengevat moest ik op de brandstapel omdat ik het met Sjors eens was.@ alleycat
De quotes zijn uit context dus weet niet goed waar die op reageren.
Maarja aangezien Sjors 100% wist dat we op jorgyboy moesten gaan (wat zij kon weten als snitch zijnde) lijkt e dat makkelijk vandaag
Zullen we alles hierboven nog even rustig teruglezen?
Het zou ook behoorlijk stom zijn om naar jou te luisteren.
Als je er vannacht weer een burger uit wil hebben, dan moet je vooral op mij stemmen. Doe maar![]()

Betere geef jij toe dat je gisterenavond (na de dood van Pure B) onnozele dingen zei.Orgineel zei:
Betere geef jij toe dat je gisterenavond (na de dood van Pure B) onnozele dingen zei.
Jorgyboy is cult, dat weten we zeker. Waarom zouden we er dan nog op stemmen? Laat hem lekker de cult uithangen, niemand luistert toch meer naar hem.
Qua stemmen hoeven we niet zo bang te zijn, de cults zijn echt maar met weinig en kunnen nooit een serieus front vormen.
Na gisteren (vooral gisterenavond) zie ik het liefst Orgineel vertrekken. Geen idee of hij cult is of onnozel, maar in beide gevallen zie ik hem liever vertrekken.
Hij stemt op Jorgyboy, Pure B gaat eruit en is cult (wist iedereen al lang) en Orgineel is de eerste om Sjors te veroordelen en daarna mij. Gebaseerd op helemaal niks, zoals iedereen nu kan zien. De mensen die hem volgden zijn minstens zo gevaarlijk/dom, maar er kan er nou eenmaal maar een per keer uit.
gast jij maakt zinnen met "we". Dat zou je alleen doen als je zeker weet aan de zelfde kant staat. Sjors heeft het gewoon verprutst. Dus het maakt je niet uit of ik nou aan de goede kant sta of niet? Je denkt er ook niet aan of ik een belangrijke rol kan hebben? Mij er nu uit gooien, vannacht 2 goede eruit... Lekker bezig Alley cat.Ik stond ook aan dezelfde kant als Sjors ...gast jij maakt zinnen met "we". Dat zou je alleen doen als je zeker weet aan de zelfde kant staat. Sjors heeft het gewoon verprutst. Dus het maakt je niet uit of ik nou aan de goede kant sta of niet? Je denkt er ook niet aan of ik een belangrijke rol kan hebben? Mij er nu uit gooien, vannacht 2 goede eruit... Lekker bezig Alley cat.