Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Goed verhaal elke keer Rob

• Topic Starter Topic Starter
NACHT 3:

http://www.youtube.com/watch?v=Jj5Xczethmw

Het regent lijken in Musclelilië. De wijze woorden die de macht van de families over de burgers eeuwen in stand heeft gehouden, “We don’t like violence. We’re businessman. Blood is a big expense”, gaan niet meer op. De families zijn bezig elkaar uit te roeien en verliezen uit oog het feit dat ze de macht over de burgers verliezen.

Het gaat de verkeerde kant op voor de families. Maar dat weerhoudt ze er niet van hun handel door te zetten. Er lopen steeds meer opgezwollen burgers door Musclelilië. De gemiddelde muscleliaan houdt meer vocht vast dan een hoogzwangere vrouw met opvliegers. De Beefleone’s doen goede zaken. Ze verkopen steunkousen bij iedere vijf potjes dbol, de vochtige voetjes worden sommige inwoners wat te veel van het goede.

De jagers zijn deze nacht actief. Waar ze gisteren zichzelf beschermde of hun eigen kop er af zopen, zijn ze deze nacht tactisch. Zeer tactisch.

Tijdens het nachtelijk overleg worden de strategieën van de families wederom besproken.

Mafia05a.jpg

De Aestheto’s zweren wraak. Nu PureB, de consigliere, dood is, is een van de capo’s gestegen in rang. De overige capo’s hebben besloten dat hij de nieuwe consigliere is. Tijdens het overleg met de capo’s en de nieuwe consigliere roepen ze “Jesus Christ man. Jesus Christ, look, let's get 'em all. Let's hit 'em all now, while we got the muscle”. Enkelen verliezen hun geduld en er bestaat onenigheid over wie er dood moet. De gemoederen lopen hoog op en beledegingen onder de maffiosi zijn niet de minste. De combinatie van clen, ephedrine en coked up dance feestjes wordt hen iets te veel. Sommige verliezen daarbij hun geduld en vliegen elkaar in de haren.

http://www.youtube.com/watch?v=PJzNUydlQ4I

Zowel de Beefleone’s als de Aestheto’s komen uiteindelijk tot overeenstemming over wie moet sterven. De soldaten krijgen hun opdracht en gaan wederom op pad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gangster.jpg

De families zijn verwikkeld in een machtsstrijd. Ze zijn druk bezig met elkaar en kijken niet altijd naar de makkelijke signalen. Ze zijn hebberig en proberen snel naar de macht te grijpen. Ze vergeten daarbij het volgende: “The world belongs to the patient man”. Er zijn makkelijkere kills te maken op nietsvermoedende duidelijke burgers, maar ze kiezen er voor op een obvious goodguy te gaan. Hierbij lopen ze wel het risico dat deze beschermt wordt door een jager die donders goed doorheeft wie deze goodguys zijn.

De soldaat van de Aestheto's heeft een duidelijke missie. Ook de soldaat van de Beefleone's weet zijn doelwit. Beide zijn uitgerust met Tommyguns om hun kill te maken. Op weg naar zijn doelwit ziet de soldaat van de Beefleone's de schoenen van de jager staan voor het huis van Jorgyboy. In zijn handen ziet hij iets waar hij liever niet mee in strijd gaat.

Molotov_5923.jpg

Gelukkig hoeft hij vanavond niet op dit adres te zijn. Zijn instructies zijn helder, hij heeft deze anoniem van zijn Don gekregen. Hij zet zijn koers verder en komt en bij het huis van zijn target, maar ook daar staan schoenen voor de deur... Hij gaat toch naar binnen. Wanneer hij binnen komt ziet hij een stringetje aan de kapstok hangen. Hij gaat verder naar de slaapkamer en daar ziet hij Sjors26 liggen. Ze is moe van haar daily core workout met haar coach GetXXL. Op het moment dat hij haar wilt liquideren wordt hij in zijn knie geschoten. Het is een jager die in de hoek van de kamer staat om Sjors26 te beschermen. Hij lacht, dit is het moment waarop hij gewacht heeft.

De soldaat en de jager gaan op de vuist en Sjors kijkt toe. De jager is sterk en grijpt een schroevendraaier uit zijn broekzak. Op het moment dat hij de Beefleone's soldaat wilt vermoorden wordt de kamerdeur ingetrapt. Het is de soldaat van de Aestheto's. Ook hij heeft zijn zinnen gezet op Sjors26 en is in opdracht van Don Aestheto daar om haar van kant te maken. De jager ziet dat hij in de minderheid is. Hij springt uit het raam en wordt en wordt nog in zijn schouder geschoten door de soldaat van de Aestheto's.

De twee soldaten van beide families staan alleen in de kamer met Sjors26. Dit had ze niet voorzien. Ze voelde zich zo veilig op haar kamer samen met de jager. De soldaten openen samen het vuur op Sjors. Ze wordt van alle kanten geraakt en rent naar de hoek van de kamer. Ze kijkt de soldaten in de ogen en schreeuwt: "Willem Holleeder en Klaas Bruinsma, jullie zullen branden in de hel!". Ze probeert de kamer uit te vluchten maar haar poging is tevergeefs. De soldaten schieten hun tommyguns leeg op Sjors en ze sterft in de hoek van de kamer.

De soldaten kijken elkaar voldaan aan. De missie voor de Don is volbracht en ze laten elkaar met rust. Ze maken geen kills waar ze geen opdracht voor hebben gekregen. Ze handelen enkel in opdracht van de Don en niet op basis van emotie. Ze vliegen in hun auto's en scheuren er vandoor.

Sjors26 is dood. Ze was de snitch

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DE GOKKER

Goed verhaal weer..

Inderdaad stom gespeeld.
Denk dat ze zowel target bij de cults was Als bij de burgers, ik zou zweren dat Sjors cult was.

Met deze info...

jorgyboy

Haha jij bent er ook een. Jullie maken het ons wel makkelijk

True.

wou er nog even mee wachten, maar het ligt er echt dik op dat dit nr 2 is:

Moest Pure B capo zijn geweest dan had dit nog iets of wat te volgen zijn. Hij staat echter nog hoger in rang en jouw hele actie om hem te redden is grandioos gefaald. In ieder geval wel beter dan die belachelijke poging van Sjors :roflol:

LOL, over makkelijke hints geven :roflol:

Zo geef jij even makkelijk weg in welk kamp jij zit...

Burgers even hoofd koel houden en we stemmen ze er wel uit.

Nu pas weten we dat er een capo zijn plaats zal innemen.

Jij wist dit daarvoor nog niet, dus deed je een poging om hem er alsnog in te houden. Misschien wordt jij nu de nieuwe consiglieri. Spannend!

"PureB maakt nog een setje pushups, till failure... "

:roflol:

en nu beweerd iedereen dat ze alleen op jorgy stemde omdat ze hem eruit wouden en niet om pure te beschermen :roflol:

sure guys:rolleyes:

Zullen we alles hierboven nog even rustig teruglezen?

Ik heb liever de jager vannacht, heb Sjors heel de tijd al gezegd dat ze EVIL was.
Maar niemand luisterd naar mij :mad:

Het zou ook behoorlijk stom zijn om naar jou te luisteren.

Als je er vannacht weer een burger uit wil hebben, dan moet je vooral op mij stemmen. Doe maar :rolleyes:

Op jouw stemmen ?

Heb je het verhaal al gelezen Sjors ?

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 09:20 ----------

@ alleycat

De quotes zijn uit context dus weet niet goed waar die op reageren.

Maarja aangezien Sjors 100% wist dat we op jorgyboy moesten gaan (wat zij kon weten als snitch zijnde) lijkt e dat makkelijk vandaag

@ alleycat

De quotes zijn uit context dus weet niet goed waar die op reageren.

Maarja aangezien Sjors 100% wist dat we op jorgyboy moesten gaan (wat zij kon weten als snitch zijnde) lijkt e dat makkelijk vandaag
Allemaal van de vorige pagina, lees maar rustig terug. Samengevat moest ik op de brandstapel omdat ik het met Sjors eens was.

Cool verhaal, beide families wilden Sjors eruit hebben. Echt vet om te lezen.
Sjors was een handige speler helaas heeft ze het wel wat vreemd gespeeld.

Makkelijke keuze voor vandaag iig: Jorgyboy

@ Allecat:Oja duidelijk..
Nou dan kunnen we er nu wel van uitgaan dat dat niet nodig is hè.
Ik moet zeggen ik had jouw ook op mijn verdachte lijst staan, maar je zat dus goed.

En wat was die jager aan het doen bij Jorgyboy? Als jagers cults gaan beschermen geef ik ons niet veel kans meer.

Rest in protein Sjors :(

RobG:"op een obvious goodguy" en dat gaat over Sjors26.

jorgyboy , net zoals gisteren

Orgineel zei:
Beter geef jij toe dat je gevaarlijke dingen zei.
Betere geef jij toe dat je gisterenavond (na de dood van Pure B) onnozele dingen zei.

Jorgyboy is cult, dat weten we zeker. Waarom zouden we er dan nog op stemmen? Laat hem lekker de cult uithangen, niemand luistert toch meer naar hem.

Qua stemmen hoeven we niet zo bang te zijn, de cults zijn echt maar met weinig en kunnen nooit een serieus front vormen.

Na gisteren (vooral gisterenavond) zie ik het liefst Orgineel vertrekken. Geen idee of hij cult is of onnozel, maar in beide gevallen zie ik hem liever vertrekken.
Hij stemt op Jorgyboy, Pure B gaat eruit en is cult (wist iedereen al lang) en Orgineel is de eerste om Sjors te veroordelen en daarna mij. Gebaseerd op helemaal niks, zoals iedereen nu kan zien. De mensen die hem volgden zijn minstens zo gevaarlijk/dom, maar er kan er nou eenmaal maar een per keer uit.

Betere geef jij toe dat je gisterenavond (na de dood van Pure B) onnozele dingen zei.

Jorgyboy is cult, dat weten we zeker. Waarom zouden we er dan nog op stemmen? Laat hem lekker de cult uithangen, niemand luistert toch meer naar hem.

Qua stemmen hoeven we niet zo bang te zijn, de cults zijn echt maar met weinig en kunnen nooit een serieus front vormen.

Na gisteren (vooral gisterenavond) zie ik het liefst Orgineel vertrekken. Geen idee of hij cult is of onnozel, maar in beide gevallen zie ik hem liever vertrekken.
Hij stemt op Jorgyboy, Pure B gaat eruit en is cult (wist iedereen al lang) en Orgineel is de eerste om Sjors te veroordelen en daarna mij. Gebaseerd op helemaal niks, zoals iedereen nu kan zien. De mensen die hem volgden zijn minstens zo gevaarlijk/dom, maar er kan er nou eenmaal maar een per keer uit.

:roflol: gast jij maakt zinnen met "we". Dat zou je alleen doen als je zeker weet aan de zelfde kant staat. Sjors heeft het gewoon verprutst. Dus het maakt je niet uit of ik nou aan de goede kant sta of niet? Je denkt er ook niet aan of ik een belangrijke rol kan hebben? Mij er nu uit gooien, vannacht 2 goede eruit... Lekker bezig Alley cat.

:roflol: gast jij maakt zinnen met "we". Dat zou je alleen doen als je zeker weet aan de zelfde kant staat. Sjors heeft het gewoon verprutst. Dus het maakt je niet uit of ik nou aan de goede kant sta of niet? Je denkt er ook niet aan of ik een belangrijke rol kan hebben? Mij er nu uit gooien, vannacht 2 goede eruit... Lekker bezig Alley cat.
Ik stond ook aan dezelfde kant als Sjors ...

Terug
Naar boven