MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Gaat iedereen weer lopen janken om de jager..

Zie denk ik al 2hints in het spel, 1 over een capo en 1 over de jager. zal ze niet delen i.v.m. dat de don's ze dan als kill kunnen nemen en dan de goede kant achter komt te staan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De jager hadden we eigenlijk wel beter de FBI kunnen noemen ofzo. Staat een beetje raar tussen de andere rollen. :p

Ja idd. Maar aangezien mensen graag snel wilde beginnen heb ik het hele spel, inclusief het verhaal voor dag 1 in 1 dag opgezet. Was al behoorlijk veel werk. De naam is idd niet gepast.

Zie denk ik al 2hints in het spel, 1 over een burger en 1 over de jager. zal ze niet delen i.v.m. dat de don's ze dan als kill kunnen nemen en dan de goede kant achter komt te staan.

En dat de cults nu opzoek kunnen naar die hints vind je wel handig?

En dat de cults nu opzoek kunnen naar die hints vind je wel handig?
De cults zullen toch wel op zoek gaan naar hints, dat doet iedereen.
Overigens was de hint van de burger een hint naar een capo volgens mij. zal de hint over de capo vrij geven als ik zekerheid heb dat hij klopt.

Ja de hint naar mij was helaas wel heel makkelijk, zonde voor zo'n belangrijke rol zo vroeg in t spel.

Helaas, niks aan te doen, succes allemaal!

Wanneer is een hint goed dan? Als ie onmogelijk opgelost kan worden? Die achterlijke cijferreeksen waar je niks mee kan slaan nergens op imo..

Moeilijkheid bepalen van een hint is heel lastig lijkt me iig!

Maar goed, paar andere aesthetos staan nu wel zo goed als vast.. Die hint naar pure b was zo overduidelijk dat het me nog verbaast dat ze hem überhaupt probeerden te redden. Beter hadden ze gewoon meegestemd zodat ze de volgende stemrondes zouden overleven.

Maar goed, zit nu in de trein terug ga dalijk even de rest nalezen buiten het verhaal om

Dit is echt gelul. Ze kan natuurlijk cult zijn, maar dat is helemaal niet noodzakelijk.

Lees alles maar terug, Sjors heeft nergens gezegd dat Pure B geen cult was ze heeft enkel gezegd dat Jorgyboy wel cult was. En dat kan nog steeds. Daarom zei ik juist dat een hit op Pure B geen informatie zou opleveren. Iedereen was het er immers wel over eens dat hij cult was (behalve Fitness beginer dan).
Het enige wat dit oplevert is verwarring en het geeft de andere familie de kans om een ander te killen omdat wij Pure B er al voor ze uit hebben gehaald.

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 21:55 ----------

Maar goed, paar andere aesthetos staan nu wel zo goed als vast.. Die hint naar pure b was zo overduidelijk dat het me nog verbaast dat ze hem überhaupt probeerden te redden. Beter hadden ze gewoon meegestemd zodat ze de volgende stemrondes zouden overleven.
Lees alles terug, niemand heeft werkelijk geprobeerd Pure B te redden. We hebben slechts geprobeerd om eerst een ander eruit te halen. Zijn eventuele familieleden zijn waarschijnlijk de mensen die zich op het laatst bij de stemmen op Jorgy hebben aangesloten, of wellicht zelfs mensen die dat zelfs niet gedaan hebben (paar hele vroeg stemmers en een paar niet stemmers erbij).

Dit is echt gelul. Ze kan natuurlijk cult zijn, maar dat is helemaal niet noodzakelijk.

Lees alles maar terug, Sjors heeft nergens gezegd dat Pure B geen cult was ze heeft enkel gezegd dat Jorgyboy wel cult was. En dat kan nog steeds. Daarom zei ik juist dat een hit op Pure B geen informatie zou opleveren. Iedereen was het er immers wel over eens dat hij cult was (behalve Fitness beginer dan).
Het enige wat dit oplevert is verwarring en het geeft de andere familie de kans om een ander te killen omdat wij Pure B er al voor ze uit hebben gehaald.

Lees alles terug, niemand heeft werkelijk geprobeerd Pure B te redden. We hebben slechts geprobeerd om eerst een ander eruit te halen. Zijn eventuele familieleden zijn waarschijnlijk de mensen die zich op het laatst bij de stemmen op Jorgy hebben aangesloten, of wellicht zelfs mensen die dat zelfs niet gedaan hebben (paar hele vroeg stemmers en een paar niet stemmers erbij).

Haha jij bent er ook een. Jullie maken het ons wel makkelijk

True.

wou er nog even mee wachten, maar het ligt er echt dik op dat dit nr 2 is:

Moest Pure B capo zijn geweest dan had dit nog iets of wat te volgen zijn. Hij staat echter nog hoger in rang en jouw hele actie om hem te redden is grandioos gefaald. In ieder geval wel beter dan die belachelijke poging van Sjors :roflol:

Maar goed, zit nu in de trein terug ga dalijk even de rest nalezen buiten het verhaal om

LOL, over makkelijke hints geven :roflol:

Zo geef jij even makkelijk weg in welk kamp jij zit...

Burgers even hoofd koel houden en we stemmen ze er wel uit.

• Topic Starter Topic Starter
het verhaal komt morgen waarschijnlijk later. Ga zo mijn nest in en morgenvroeg weg. Daarna ga ik het verhaal schrijven.

Moest Pure B capo zijn geweest dan had dit nog iets of wat te volgen zijn. Hij staat echter nog hoger in rang en jouw hele actie om hem te redden is grandioos gefaald. In ieder geval wel beter dan die belachelijke poging van Sjors :roflol:
Hoezo staat hij precies hoger in rang dan? Er komt nu gewoon een ander in zijn plaats, rangen zijn flauwekul.
Bovendien mag je mij vertellen hoe ik in godsnaam de rang van Pure B had kunnen raden? Net alsof jij die wist.

Dit is echt een onzinredenering.

Het voordeel van niet op pure stemmen is dat hij er vannacht wel uitgaat door het andere team.
jorgyboy
Orgineel zei:
Orgineel zei:

Dus je stemt Jorgyboy omdat je het kennelijk in ieder geval enigszins eens was met de gedachte daar achter. Pure B gaat eruit en blijkt cult (iets wat ik ook nooit heb ontkend) en opeens zijn mensen die aan hun eerdere mening vasthouden ook cult. Terwijl we geen informatie hebben gewonnen, we wisten immers allang dat Pure B cult was.

Suus zei:
Wat Alley Cat aanhaalt, dat Jorgy's dood meer kennis op zou leveren, is wel weer een goed punt tho maar kan ons dus ook een mogelijk onschuldige burger kosten.
Hier geef je aan dat de dood van Pure B wellicht inderdaad niet zoveel informatie oplevert maar inmiddels ben je bereid op basis van zijn rol (die we allemaal allang wisten) nog twee mensen aan te wijzen als cult.

Hier geef je aan dat de dood van Pure B wellicht inderdaad niet zoveel informatie oplevert maar inmiddels ben je bereid op basis van zijn rol (die we allemaal allang wisten) nog twee mensen aan te wijzen als cult.

Als je m'n tekst volledig uit z'n context haalt wel ja

Hoezo staat hij precies hoger in rang dan? Er komt nu gewoon een ander in zijn plaats, rangen zijn flauwekul.
Bovendien mag je mij vertellen hoe ik in godsnaam de rang van Pure B had kunnen raden? Net alsof jij die wist.

Dit is echt een onzinredenering.
Nu pas weten we dat er een capo zijn plaats zal innemen.

Jij wist dit daarvoor nog niet, dus deed je een poging om hem er alsnog in te houden. Misschien wordt jij nu de nieuwe consiglieri. Spannend!

Dus je stemt Jorgyboy omdat je het kennelijk in ieder geval enigszins eens was met de gedachte daar achter. Pure B gaat eruit en blijkt cult (iets wat ik ook nooit heb ontkend) en opeens zijn mensen die aan hun eerdere mening vasthouden ook cult. Terwijl we geen informatie hebben gewonnen, we wisten immers allang dat Pure B cult was.

blabla je hebt je verlult.

"PureB maakt nog een setje pushups, till failure... "

:roflol:

en nu beweerd iedereen dat ze alleen op jorgy stemde omdat ze hem eruit wouden en niet om pure te beschermen :roflol:

sure guys:rolleyes:

Terug
Naar boven