XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Na gisteren (vooral gisterenavond) zie ik het liefst Orgineel vertrekken. Geen idee of hij cult is of onnozel, maar in beide gevallen zie ik hem liever vertrekken.
Hij stemt op Jorgyboy, Pure B gaat eruit en is cult (wist iedereen al lang) en Orgineel is de eerste om Sjors te veroordelen en daarna mij. Gebaseerd op helemaal niks, zoals iedereen nu kan zien. De mensen die hem volgden zijn minstens zo gevaarlijk/dom, maar er kan er nou eenmaal maar een per keer uit.

ik geef toe dat orgineel het raar speelt en als hij deze nacht geen bezoek krijgt van een van beide families moet hij wel slecht zijn.

maar ik ben al sinds gister op jorgy (<3) (van stemmen bedoel ik dan hihi, dubbelzinnigheid in de ochtend) uit en nu mag hij er ook eens uit.

of probeer jij hier je maatje jorgy te redden?

ik geef toe dat orgineel het raar speelt en als hij deze nacht geen bezoek krijgt van een van beide families moet hij wel slecht zijn.

maar ik ben al sinds gister op jorgy (<3) (van stemmen bedoel ik dan hihi, dubbelzinnigheid in de ochtend) uit en nu mag hij er ook eens uit.

of probeer jij hier je maatje jorgy te redden?
Lees terug, ik wilde Jorgy er gisteren uit hebben. Meer dan iedereen hier in dit topic. Maar nu we zijn rol weten zie ik de toegevoegde waarde er niet meer van.
We schieten er nauwelijks iets mee op. Een cult minder, hoera enzo, maar dat is amper van belang.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 11:04 ----------

Dat kon je niet zeker weten. Sjors had ook slecht kunnen zijn.
Alles kan altijd in dit spel.
Maar ze was niet slecht, dus terugkijkend had ik gelijk en jij ongelijk.

Karma voor deze wolf/don? :cool:
Ben weer weg hoor :p

gvd sjors :mad: snitch en je dan zo profileren?! zonde weer, en dat terwijl ik er zeker van was dat ik je er vandaag uit zou gaan stemmen en je een badguy zou zijn :roflol:

waarom beschermt de jager jorgyboy als hij slecht is?

gvd sjors :mad: snitch en je dan zo profileren?! zonde weer, en dat terwijl ik er zeker van was dat ik je er vandaag uit zou gaan stemmen en je een badguy zou zijn :roflol:

waarom beschermt de jager jorgyboy als hij slecht is?

De jager weet niet wie goed en slecht is, net zo min als de meesten van ons hier 't goed hadden.

Fack wat belabberd gespeeld van Sjors zeg... PureB was 100% evil, waarom per se toen al voor jorgyboy gaan, dat kon toch wel een dagje wachten??

---------- Post added 26 June 2013 at 11:51 ----------

Maar goed.. Sjors zette dus haar zinnen op Jorgyboy. Fitness Beginner en Biobeast volgden direct. Dat moeten dus wel aesthetos zijn die dankbaar de kans aangrepen dat de stemming draaide.

Aan de andere kant vind ik het wel vreemd dat Aesthetos de moordenaar op Sjors afstuurden? Zij hielp hen toch juist in feite? Vanuit hun optiek zou ze de moordenaar geweest kunnen zijn voor aesthetos?

Voorlopig lijkt Jorgyboy me wel een veilige keus in ieder geval

Lees terug, ik wilde Jorgy er gisteren uit hebben. Meer dan iedereen hier in dit topic. Maar nu we zijn rol weten zie ik de toegevoegde waarde er niet meer van.
We schieten er nauwelijks iets mee op. Een cult minder, hoera enzo, maar dat is amper van belang.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 11:04 ----------

Alles kan altijd in dit spel.
Maar ze was niet slecht, dus terugkijkend had ik gelijk en jij ongelijk.

Ik heb gezegd dat jullie allebei slecht zijn na het verhaal van gisteravond. Zo gek vond ik dat niet.
Fout inderdaad.
Wil je de er een welles nietes spelletje van maken. Als jij bent wat je zegt te zijn kunnen we beter samenwerken. Ik denk dat we beter op safe kunnen spelen en voor jorgy gaan. Tenzij er iemand een hint ontdekt over een andere cult en ter ere van onze Sjors jorgyboy

Jorgiboy dan, ter ere van Sjors.
Dat ze niet voor niets is gestorven !

En het is nog waar ook. :rolleyes:

Sjors als jij serieus de snitch bent dan speel je het echt slecht.

Door niet met de andere op Pure B te gaan (cult), maar zelf voor Jorgyboy te gaan omdat je zogezegd iets te weten bent gekomen, profileer je jezelf echt zelf ook als een cult.

Of Pure B er nu aangaat of Jorgyboy, als snitch zou je met beide tevreden kunnen zijn.

Tenzij... je natuurlijk mee aan Pure B zijn kant staat, wat iets aannemelijker is.

Waarom MOEST Jorgyboy er nu persé aan terwijl die hint op Pure B stond als een huis.

Jorgyboy nu dan maar.

Weet je wat pas balen is?:(

Geen filmpje van Sjors in string

Hehe, lol jo.

Wel een goede jager trouwens dat ie Sjors beschermde als hij daadwerkelijk wist dat ze de snitch was.
Ze legde het er zo dik op dat ik het niet geloofde in ieder geval.

Aan de andere kant vind ik het wel vreemd dat Aesthetos de moordenaar op Sjors afstuurden? Zij hielp hen toch juist in feite? Vanuit hun optiek zou ze de moordenaar geweest kunnen zijn voor aesthetos?

Voorlopig lijkt Jorgyboy me wel een veilige keus in ieder geval
Absoluut een erg veilige keus.

En Sjors was geen soldaat maar de Snitch. Beide families en een van de jagers wisten dat, dus zo moeilijk was het kennelijk niet om dat te zien.

Orgineel zei:
Ik heb gezegd dat jullie allebei slecht zijn na het verhaal van gisteravond. Zo gek vond ik dat niet.
Fout inderdaad.
Wil je de er een welles nietes spelletje van maken. Als jij bent wat je zegt te zijn kunnen we beter samenwerken.
Dat was dus wel gek. Niet alleen omdat het duidelijk fout was, maar vooral omdat je zelf gisteren ook op Jorgyboy stemde.
Het feit dat Pure B cult was veranderde niks want dat wist iedereen al. Maar toch veranderde je radicaal van mening hierdoor. Dat is wel gek.

En Sjors was geen soldaat maar de Snitch. Beide families en een van de jagers wisten dat, dus zo moeilijk was het kennelijk niet om dat te zien.

Dat was dus wel gek. Niet alleen omdat het duidelijk fout was, maar vooral omdat je zelf gisteren ook op Jorgyboy stemde.
Het feit dat Pure B cult was veranderde niks want dat wist iedereen al. Maar toch veranderde je radicaal van mening hierdoor. Dat is wel gek.

Als snitch zijnde had ze de naam van jorgyboy doorgekregen en hier hamerde ze in tegenstelling tot de rest heel erg op. Dit laatste moet beide families op zijn gevallen.

Klopt ik wou wel een risico nemen maar uit de woorden van Rob trok ik verkeerde conclusies. Vandaag vind ik de risico's te groot om er iemand anders uit te stemmen. Of ga jij me overtuigen?

Omfg. Eerst de hint op Pure B en nu dit. Wist niet dat de snitch zo'n gedetailleerde info kreeg ...

Jammer. Lijkt me dat hints leuker zijn dan gewoon de naam, want dit maakt het nu al twee dagen wel erg gemakkelijk voor de burgers :roflol:

Omfg. Eerst de hint op Pure B en nu dit. Wist niet dat de snitch zo'n gedetailleerde info kreeg ...

Jammer. Lijkt me dat hints leuker zijn dan gewoon de naam, want dit maakt het nu al twee dagen wel erg gemakkelijk voor de burgers :roflol:

Lol, dit is je verdediging? Pure ging eruit door een hint he.

Lol, dit is je verdediging? Pure ging eruit door een hint he.

Uhu, een hint die in mijn ogen gemakkelijk was? En ik denk dat dit niet alleen in mijn ogen is :p

En wat voor verdediging moet ik aannemen? Kijk naar de rol van Sjors, kijk naar de uitleg die er bij haar rol staat en het feit dat ze staalhard voor mij wou gaan omdat ze er 100% zeker van was lijkt me een behoorlijke sterke zaak :)

Terug
Naar boven