Snepke1990
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 630
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Welke?
---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:45 ----------
Waarom ook niet. joeyc
2 posts boven mijn post.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke?
Waarom ook niet. joeyc
Welke?
Waarom ook niet. joeyc

Jij doet wel heel erg je best om mensen op mij te laten stemmen eh.Totdat iemand met een beter plan komt stem ik Kane.
Hij zegt het nota bene zelf:
Hoe zouden de Aestheto's precies wraak nemen op de Beefleones door een burger om te leggen? Precies, niet. Dat zou ze zelfs in de kaart spelen.
Dit was gewoon een truc om de jager weg te trekken bij Sjors zodat ze haar konden omleggen.
Daarnaast ging hij veel te gemakkelijk mee met de ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Sjors en mijzelf na de dood van Pure B. Past niet bij hem, hij is in mijn twee eerdere potjes namelijk best een slimme speler gebleken.
En hij stelt nu een blinde hit voor op Tartarus terwijl hij eerder in dit spel nog aangaf dat blind raden niet verstandig was.

Ach, ik heb mijn vermoedens en zolang die niet onjuist zijn gebleken hou ik eraan vast. Jij (Orgineel, Suus en IMBA) hield(en) ook vast aan het feit dat Sjors evil was totdat was vastgesteld dat dat niet zo was.Jij doet wel heel erg je best om mensen op mij te laten stemmen eh.
Ik was er toen nog van overtuigd dat Sjors niet de snitch was (speelde het immers te slecht hiervoor) maar lid van de Aestheto's. Door mijn discussie met haar kwam dat immers naar boven en had ik wel een payback actie verwacht van kamp Aestheto.
En random een inactieve persoon er uit stemmen is iets anders als er helemaal out of the blue een actieve speler uit te pikken. Tartarus kon imo perfect de Don zijn. Nu dat RobG heeft aangegeven dat die man er sowieso uitgaat na vannacht is een stem op hem nutteloos. Jij kan in mijn ogen nog altijd lid zijn van de Beefleone's. Wie ECHT goed is weet ik nog niet, dat maakt het deze game ook zo moeilijk.
jongens, jorgy en pure B waren BEIDEN aestheto's, waarom zou ik de ene verdedigen door een andere iemand van de familie naar voor te schuiven. ik deed dit dan ook nog eens op het moment dat de stemming al zo goed als beslist was.
btw, daster was degene die ervoor zorgde dat Pure B eruit lag door die tip met dat bankje, denk dat we hem wel kunnen schrappen als aestheto.
Ach, ik heb mijn vermoedens en zolang die niet onjuist zijn gebleken hou ik eraan vast. Jij (Orgineel, Suus en IMBA) hield(en) ook vast aan het feit dat Sjors evil was totdat was vastgesteld dat dat niet zo was.
En misschien is het bij dit spel ook een beetje als met coïtus, je eerste (wolf) vergeet je niet.
Ik weiger gewoon te geloven dat jij écht niet inzag dat Sjors de snitch was. Datzelfde had ik met Suus, en dat klopte ook.
En als je vanuit die gedachte kijkt past alles wat je daarna gedaan hebt vrij goed.
Wie zegt dat jij niet bij de Beefleones zit? Óf bij de Aesthetos??Waren allemaal leden van de aestheto's... Wie zegt dat Daster en jij niet bij de Beefleones zitten?
Ik ben zelfs meegegaan met sjors.
Later uit het verhaal van Rob leek het of ze evil was. Zat in twijfel of het de snitch was of een dominante cult.
Geef toe sjors had net zo goed cult kunnen zijn.
Ze had net zo goed cult kunnen zijn, dat klopt.Ik ben zelfs meegegaan met sjors.
Later uit het verhaal van Rob leek het of ze evil was. Zat in twijfel of het de snitch was of een dominante cult.
Geef toe sjors had net zo goed cult kunnen zijn.