Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Welk filmpje precies?

Namen uit de filmpjes hoeven geen toeval te zijn.. Het is al vaker voorgekomen dat Rob rechtstreeks op een speler doelde met een filmpje

Welke?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:45 ----------

Waarom ook niet. joeyc

srs? lees aub de zogenaamde "hint" van kimi nog eens na en vertaal het zelf eens van het engels naar het nederlands. het is dat ik een vermoeden heb naar jou rol anders had ik nu geroepen capo culttrein enz :o

die hint van mij naar fitness had meer grond dan die van kimi naar mij :roflol:

stem op kimi blijft staan, stem mee en zie vnv wat ze is :)

Totdat iemand met een beter plan komt stem ik Kane.

Hij zegt het nota bene zelf:

Hoe zouden de Aestheto's precies wraak nemen op de Beefleones door een burger om te leggen? Precies, niet. Dat zou ze zelfs in de kaart spelen.
Dit was gewoon een truc om de jager weg te trekken bij Sjors zodat ze haar konden omleggen.

Daarnaast ging hij veel te gemakkelijk mee met de ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Sjors en mijzelf na de dood van Pure B. Past niet bij hem, hij is in mijn twee eerdere potjes namelijk best een slimme speler gebleken.
En hij stelt nu een blinde hit voor op Tartarus terwijl hij eerder in dit spel nog aangaf dat blind raden niet verstandig was.
Jij doet wel heel erg je best om mensen op mij te laten stemmen eh. :o

Ik was er toen nog van overtuigd dat Sjors niet de snitch was (speelde het immers te slecht hiervoor) maar lid van de Aestheto's. Door mijn discussie met haar kwam dat immers naar boven en had ik wel een payback actie verwacht van kamp Aestheto.

En random een inactieve persoon er uit stemmen is iets anders als er helemaal out of the blue een actieve speler uit te pikken. Tartarus kon imo perfect de Don zijn. Nu dat RobG heeft aangegeven dat die man er sowieso uitgaat na vannacht is een stem op hem nutteloos. Jij kan in mijn ogen nog altijd lid zijn van de Beefleone's. Wie ECHT goed is weet ik nog niet, dat maakt het deze game ook zo moeilijk.

Mijn gevoel zegt alleycat volgen een keer
kane

Jij doet wel heel erg je best om mensen op mij te laten stemmen eh. :o

Ik was er toen nog van overtuigd dat Sjors niet de snitch was (speelde het immers te slecht hiervoor) maar lid van de Aestheto's. Door mijn discussie met haar kwam dat immers naar boven en had ik wel een payback actie verwacht van kamp Aestheto.

En random een inactieve persoon er uit stemmen is iets anders als er helemaal out of the blue een actieve speler uit te pikken. Tartarus kon imo perfect de Don zijn. Nu dat RobG heeft aangegeven dat die man er sowieso uitgaat na vannacht is een stem op hem nutteloos. Jij kan in mijn ogen nog altijd lid zijn van de Beefleone's. Wie ECHT goed is weet ik nog niet, dat maakt het deze game ook zo moeilijk.
Ach, ik heb mijn vermoedens en zolang die niet onjuist zijn gebleken hou ik eraan vast. Jij (Orgineel, Suus en IMBA) hield(en) ook vast aan het feit dat Sjors evil was totdat was vastgesteld dat dat niet zo was.

En misschien is het bij dit spel ook een beetje als met coïtus, je eerste (wolf) vergeet je niet.

Ik weiger gewoon te geloven dat jij écht niet inzag dat Sjors de snitch was. Datzelfde had ik met Suus, en dat klopte ook.
En als je vanuit die gedachte kijkt past alles wat je daarna gedaan hebt vrij goed.

Ik had voor haar dood al wel eens aangegeven dat ze de snitch kon zijn. Maar goed, beide kampen wouden haar dood dus ik kan je wel geloven als je denkt dat ik in kamp beefleone zit.

Enkel denk ik dat ook van jou. :o

jongens, jorgy en pure B waren BEIDEN aestheto's, waarom zou ik de ene verdedigen door een andere iemand van de familie naar voor te schuiven. ik deed dit dan ook nog eens op het moment dat de stemming al zo goed als beslist was.

btw, daster was degene die ervoor zorgde dat Pure B eruit lag door die tip met dat bankje, denk dat we hem wel kunnen schrappen als aestheto.

Waren allemaal leden van de aestheto's... Wie zegt dat Daster en jij niet bij de Beefleones zitten?

Ach, ik heb mijn vermoedens en zolang die niet onjuist zijn gebleken hou ik eraan vast. Jij (Orgineel, Suus en IMBA) hield(en) ook vast aan het feit dat Sjors evil was totdat was vastgesteld dat dat niet zo was.

En misschien is het bij dit spel ook een beetje als met coïtus, je eerste (wolf) vergeet je niet.

Ik weiger gewoon te geloven dat jij écht niet inzag dat Sjors de snitch was. Datzelfde had ik met Suus, en dat klopte ook.
En als je vanuit die gedachte kijkt past alles wat je daarna gedaan hebt vrij goed.

Ik ben zelfs meegegaan met sjors.
Later uit het verhaal van Rob leek het of ze evil was. Zat in twijfel of het de snitch was of een dominante cult.
Geef toe sjors had net zo goed cult kunnen zijn.

Waren allemaal leden van de aestheto's... Wie zegt dat Daster en jij niet bij de Beefleones zitten?
Wie zegt dat jij niet bij de Beefleones zit? Óf bij de Aesthetos??

Volgens mij heb jij tegen beide kampen nog NIET (edit) aan een constructieve bijdrage voor een kill gewerkt.

Laatst bewerkt:
Later uit het verhaal van Rob leek het of ze evil was. Zat in twijfel of het de snitch was of een dominante cult.

Ben ik wel mee eens.
Ik had het idee dat ze heel hard haar best deed om de aandacht van Pure B te halen door te doen of ze de snitch was...
Maar ze was het echt.
Ook heel slecht gespeeld dus, zowiezo (naderhand gezien dan) haar rol gewoon vrij gegeven.
Had ik met die rol NOOIT gedaan, zeker niet zo vroeg in de game.

Mijn stem gaat overigens naar JoeyC

Vind de hint naar hem enige wat nog ergens op lijkt. De verdediging van hem tegen de stemmen vind ik ook matig.

Ze had net zo goed cult kunnen zijn, dat klopt.

Maar mijn bezwaar is dat jij (en de andere drie) begonnen te roepen dat ze cult moest zijn toen gebleken was dat Pure B cult was. Dat was belachelijk omdat we dat nooit ontkend hebben.
Ik had die dag al meerdere keren aangegeven dat Pure B wegstemmen geen informatie op zou leveren, daar was iedereen het eigenlijk wel mee eens maar toen we Pure B eruit stemden trokken mensen opeens toch allerlei conclusies.
Zeker voor jou was dat erg raar omdat je eerst inderdaad zelfs meeging met haar (en mijn) stem. Dacht jij dan dat Pure B goed was? Nee toch zeker? Dus waarom veranderde het feit dat hij eruit gestemd werd jouw mening?

Ik beken overigens dat ik achteraf gezien die dag een fout gemaakt heb, maar met de informatie die ik toen had kon ik dat niet weten.

Veel hints zie ik, zal ff kijken welke mijn stem krijgt.
dus joeyc, snepke1990 en kane worden beschuldigd, vond zelf de hint van die $1600. wel goed gevonden maar dit kan ook dom geluk zijn dat hij dit postte.

Ik vind joeyc aardig verdacht.
Eerst dat filmpje en wanneer kimi dat zegt, gaat hij niet echt in de verdediging maar zegt hij als ware: ha jij bent fout dus mijn stem word kimi. Beetje apart.

Ik denk alleen, dat Rob niet net zolang filmpjes gaat kijken totdat iemand Joey zegt..

Maar goed

Daar heb je een punt, maar misschien is het wel een hint en probeer je nu de aandacht van je mede cultist af te leiden..

Tussenstand:

kane > Tartarus
wwe > Tartarus

Alley Cat > kane
IMBAatwork > kane
Penose > kane

Kimi2 > JoeyC
orgineel > JoeyC
Daster > JoeyC

JoeyC > Kimi2

Mijn stem op Tartarus ga ik dus nog wijzigen. Hoe het er nu naar uit ziet zou ik best voor JoeyC gaan, maar weet het eigenlijk nog niet om eerlijk te zijn.

Ik probeer logisch na te denken...
Van mij mag je op hem stemmen. Maar vind het zelf niet logisch.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 20:03 ----------

tartarus

Vind de hints niet overtuigend genoeg

Terug
Naar boven