Fitness Seller

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Je redenering is wel aardig. Fitness wilde Pure B beschermen omdat hij wist dat Pure B in zijn familie zat, als Don wist hij natuurlijk niks over de rol van Jorgyboy dus die schoof hij vervolgens naar voren. Pure pech dat die vervolgens ook in zijn familie bleek te zitten.
Als je serieus terug gaat kijken is Fitness zelfs de enige die écht claimde dat Pure B onschuldig was. Sjors en ik wilde enkel eerst Jorgyboy eruit stemmen, maar we hebben nooit ontkent dat Pure B geen cult was.

Kleine kink in de kabel is natuurlijk dat het nogal dom zou zijn om als Don van de familie als enige je nek uit te steken voor een van je familieleden. Dat loopt enorm in de gaten.

nu overdrijf je. ik was, zoals ik tegen rob zei, niet gewend aan zijn tips. ik dacht dat het was zoals bij remi zijn tip met 'Rob leidt en leidt', waardoor ik heel het spel dacht dat rob burgemeester was. ik vond dat jorgy op basis van gedrag veel verdachter leek dan. daarom wou ik mijn hand in het vuur steken zelfs om jorgy eruit te krijgen ipv af te gaan op een hint die misschien wel eens helemaal geen hint zou kunnen zijn.

ik heb nooit gezegd dat Pure B onschuldig was, wel dat ik jorgy verdachter vond.

Je hint is belachelijk, dat moet je zelf toch ook wel vinden. Als het alle letters waren geweest had ik het alsnog niks gevonden, maar nu het bijna alle letters zijn slaat het helemaal nergens op.

Je redenering is wel aardig. Fitness wilde Pure B beschermen omdat hij wist dat Pure B in zijn familie zat, als Don wist hij natuurlijk niks over de rol van Jorgyboy dus die schoof hij vervolgens naar voren. Pure pech dat die vervolgens ook in zijn familie bleek te zitten.
Als je serieus terug gaat kijken is Fitness zelfs de enige die écht claimde dat Pure B onschuldig was. Sjors en ik wilde enkel eerst Jorgyboy eruit stemmen, maar we hebben nooit ontkent dat Pure B geen cult was.

Kleine kink in de kabel is natuurlijk dat het nogal dom zou zijn om als Don van de familie als enige je nek uit te steken voor een van je familieleden. Dat loopt enorm in de gaten.

dit laatste is vooral de reden dat ik nu nog niet op hem stem. ben het ook wel met je eens dat die hint vergezocht kan zijn. maar het staat voor mij erg duidelijk in de tekst dat er met beledigingen wordt gegooid die in de maffiosi te erg zijn, moet wel ergens naar leiden en zodra ik ga zoeken naar beledigingen in maffiawereld kom ik bij dat woord "sfregio" een woord dat alle beledigingen binnen de maffiawereld omvat. blijf daar steken dus als je wilt kun je daarmee verder zoeken misschien vindt jij er iets bruikbaars mee.

jongens, jorgy en pure B waren BEIDEN aestheto's, waarom zou ik de ene verdedigen door een andere iemand van de familie naar voor te schuiven. ik deed dit dan ook nog eens op het moment dat de stemming al zo goed als beslist was.

btw, daster was degene die ervoor zorgde dat Pure B eruit lag door die tip met dat bankje, denk dat we hem wel kunnen schrappen als aestheto.

nu overdrijf je. ik was, zoals ik tegen rob zei, niet gewend aan zijn tips. ik dacht dat het was zoals bij remi zijn tip met 'Rob leidt en leidt', waardoor ik heel het spel dacht dat rob burgemeester was. ik vond dat jorgy op basis van gedrag veel verdachter leek dan. daarom wou ik mijn hand in het vuur steken zelfs om jorgy eruit te krijgen ipv af te gaan op een hint die misschien wel eens helemaal geen hint zou kunnen zijn.

ik heb nooit gezegd dat Pure B onschuldig was, wel dat ik jorgy verdachter vond.
Laat ik herformuleren. Je was de enige die niet zonder meer accepteerde dat Pure B slecht was op basis van de gevonden hint.

Kunnen we nou eens opzoek gaan naar hints?

Alleycat heeft het volgens mij wel paar keer bij het juiste eind gehad. Misschien volg ik hem vandaag wel

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:49 ----------

Toch vind ik die € 1600 een raar gegeven

Alleycat heeft het volgens mij wel paar keer bij het juiste eind gehad. Misschien volg ik hem vandaag wel

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:49 ----------

Toch vind ik die € 1600 een raar gegeven

ik ook maar kwam niet verder dan die post van snepke.

ik vind die hint naar snepke precies nog niet zo slecht, ligt in de lijn van dat bankje. om het met zijn woorden te zeggen:

1600 verwijst naar snepke:
JA @ 1.90
Nee @ 3.85

:D

We weten wel dat de hints ons eerder geholpen hebben. Dus net wat orgineel zegt daar moeten we het wel zoeken denk ik.

Dan zet ik toch in op "nee". Ik ben vooralsnog niet zo goed gebleken met hints dus misschien moet je hem dan juist volgen, maar ik geloof er niet in.
Enige overeenkomst is die 1600 (euro ook nog, in het verhaaltje staat dollar). Het heeft niks met de rest van het verhaaltje te maken.

Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.
Zin 1 en zin 2 sluiten in ieder geval niet logisch op elkaar aan. Henry Hill vindt eerst dat ze niet genoeg betalen en daarna dat ze niet duurder moeten zijn dan $1600.
Dat klopt niet erg.

Komt die 1600 niet gewoon uit het filmpje? Daar komt in ieder geval Henry Hill uit.

edit!!!!!
joeyC busted at:
filmpje van de Aestheto’s, op 1:45

"but it wasn't until chucky, my brother joey's kid taking a pay-off from the man with the missing thump"

dus, begravenis van de aesthetho's, het kind van joey neemt een pay-off in ontvangs, dus, die joey is een dirty-one, en werkt voor de beefleony's.

Lees ik nu pas. Kan best wat zijn.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:06 ----------

Dan zet ik toch in op "nee". Ik ben vooralsnog niet zo goed gebleken met hints dus misschien moet je hem dan juist volgen, maar ik geloof er niet in.
Enige overeenkomst is die 1600 (euro ook nog, in het verhaaltje staat dollar). Het heeft niks met de rest van het verhaaltje te maken.

Zin 1 en zin 2 sluiten in ieder geval niet logisch op elkaar aan. Henry Hill vindt eerst dat ze niet genoeg betalen en daarna dat ze niet duurder moeten zijn dan $1600.
Dat klopt niet erg.

Komt die 1600 niet gewoon uit het filmpje? Daar komt in ieder geval Henry Hill uit.

Vertel nog een uitgebreid op wie we dan moeten stemmen?

Ik zie hier mijn naam de ronde doen, aware me?

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 16:14 ----------

ik vind die hint naar snepke precies nog niet zo slecht, ligt in de lijn van dat bankje. om het met zijn woorden te zeggen:

1600 verwijst naar snepke:
JA @ 1.90
Nee @ 3.85

:D

Wat een k*t odds, zo kan je onmogelijk verlies maken. Jij zou echt een slechte bookmaker zijn.

Ok, dus Tartarus gaat hem al zeker niet worden aangezien die wordt uitgeschreven vannacht.

Iemand die nog hints heeft ontcijferd?

Vertel nog een uitgebreid op wie we dan moeten stemmen?
Totdat iemand met een beter plan komt stem ik Kane.

Hij zegt het nota bene zelf:
Kane zei:
Mag ik bescherming vragen aan de jager?

Aangezien de beeflione's nu makkelijk er nog een aestheto (Sjors) kunnen uitpikken door mijn hevig discussie met haar, voel ik een wraak actie komen van de aestheto kant.

Hoe zouden de Aestheto's precies wraak nemen op de Beefleones door een burger om te leggen? Precies, niet. Dat zou ze zelfs in de kaart spelen.
Dit was gewoon een truc om de jager weg te trekken bij Sjors zodat ze haar konden omleggen.

Daarnaast ging hij veel te gemakkelijk mee met de ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van Sjors en mijzelf na de dood van Pure B. Past niet bij hem, hij is in mijn twee eerdere potjes namelijk best een slimme speler gebleken.
En hij stelt nu een blinde hit voor op Tartarus terwijl hij eerder in dit spel nog aangaf dat blind raden niet verstandig was.
Kane zei:
Een capo laten leven is 1 ding. Wie stem je er dan wel uit? Helemaal at random er iemand uitpikken met het risico dat je een burger eruit stuurt?

rofl, ik zou je vertaling heroverzien, ik ga hier verder niet eens op in.

maar wel de eerste die mij target nadat ik fitness noem, dus fitness is of een capo/don under the radar. of jij zit op het verkeerde spoor. dat je mij beschuldigt zegt voor mij genoeg over jou rol.

penose nu overigens ook verdacht.

voor nu stem op kimi2

ha!

zomaar zonder reden terugstemmen.....jij bent echt zo fout als maar zijn kan. bevestigd nog maar eens dat ik goed zat met die hint.

nogmaals mensen: flimpje van de aestheto's, bij 1:45

Terug
Naar boven