fitness beginer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 266
- Lengte
- 1m87
Je redenering is wel aardig. Fitness wilde Pure B beschermen omdat hij wist dat Pure B in zijn familie zat, als Don wist hij natuurlijk niks over de rol van Jorgyboy dus die schoof hij vervolgens naar voren. Pure pech dat die vervolgens ook in zijn familie bleek te zitten.
Als je serieus terug gaat kijken is Fitness zelfs de enige die écht claimde dat Pure B onschuldig was. Sjors en ik wilde enkel eerst Jorgyboy eruit stemmen, maar we hebben nooit ontkent dat Pure B geen cult was.
Kleine kink in de kabel is natuurlijk dat het nogal dom zou zijn om als Don van de familie als enige je nek uit te steken voor een van je familieleden. Dat loopt enorm in de gaten.
nu overdrijf je. ik was, zoals ik tegen rob zei, niet gewend aan zijn tips. ik dacht dat het was zoals bij remi zijn tip met 'Rob leidt en leidt', waardoor ik heel het spel dacht dat rob burgemeester was. ik vond dat jorgy op basis van gedrag veel verdachter leek dan. daarom wou ik mijn hand in het vuur steken zelfs om jorgy eruit te krijgen ipv af te gaan op een hint die misschien wel eens helemaal geen hint zou kunnen zijn.
ik heb nooit gezegd dat Pure B onschuldig was, wel dat ik jorgy verdachter vond.