XXL Nutrition

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Kan iemand nog iets maken van 'Klaasje Bruinsje of Wimpie Hollleerder' en 'Willem Holleeder en Klaas Bruinsma'?

In twee verhalen worden capo's zo genoemd. Maar op basis van nicknames/postgedrag kan ik niet 1, 2, 3 een link leggen naar iemand. Maar moet wel een hint zijn lijkt me

En btw, Tartarus wordt sowieso uitgeschreven vannacht dus beetje lame om op hem te stemmen...

Aangezien de capo’s van de Aestheto’s er makkelijk uitgewipt worden kijkt niemand naar de sporen van de crime scene’s. Waar de Snitch eerst zo veel invloed had, wordt er nu niet meer naar haar geschreeuw geluisterd. Sommige burgers willen zelfs hints met cijfers, maar daar wordt toch niet naar gekeken. De Beefleone’s regeren de stad ondertussen als een goed geoliede machine. Ze verdienen goed geld met de handel in dbol. Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.

Hier staan denk ik wel een paar hints in. Ben er nog niet uit wat. Sowieso moeten we kijken naar de oude verhalen en hoe mensen zijn vermoord.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:00 ----------

Heb jij liever kans op 2 burgerdoden dan ?

Volgens mij doe jij totaal niet je best om een hint op te lossen, dit deed je eerder wel. Penose

Er staat ook een keer over een capomeeting: "Een enkeling staart enkel in het oneindig."

Vond ik ook een apart zinnetje.. Kan ook een hint zijn op iemand

Tartarus is misschien ook wel burger?

Ik zou zeggen gewoon op hints af proberen te gaan en een capo killen ipv veilig stemmen op iemand die toch al wordt uitgeschreven

Ik denk ook dat het een burger is, daarom wil ik ook niet op hem stemmen, maar als hij toch uitgeschreven word is het misschien beter van wel. Snapje

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:03 ----------

Hier staan denk ik wel een paar hints in. Ben er nog niet uit wat. Sowieso moeten we kijken naar de oude verhalen en hoe mensen zijn vermoord.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 14:00 ----------

Volgens mij doe jij totaal niet je best om een hint op te lossen, dit deed je eerder wel. Penose

Er wordt inderdaad meerdere keren gehint naar Henry Hill en goodfellas maar ik zie niet in wie dat kan zijn.

Lol goed argument orgineel.

Ik denk ook dat het een burger is, daarom wil ik ook niet op hem stemmen, maar als hij toch uitgeschreven word is het misschien beter van wel. Snapje

Er wordt inderdaad meerdere keren gehint naar Henry Hill en goodfellas maar ik zie niet in wie dat kan zijn.

Lol goede verdediging penose

Maar je geeft niks geen informatie weg en het is daarom beetje lafjes. Rob geeft toch niet voor niets drie keer aan dat hij ze er zelf al uitschrijft

Dat stukje was voor mij ook het opvallendst. Maar ik kan hier geen filmpjes kijken dus weet niet in hoeverre dingen uit dat stukje terug komen in het filmpje.
Ik weet ook helemaal niks van aas en dus ook niet of coffin daar eventueel een ander woord voor is (of misschien een bepaald type/merk).

Lol goede verdediging penose

Naja ik vind hem beetje rare reden.
Ik heb nog geen 1 keer met een oplossing voor een hint gekomen, ik probeer het wel maar ik kom er niet uit. Meeste post van mij gaan in op andere, kijk zelf maar. Dus dat jij nu zegt dat ik het eerst wel deed en nu niet klopt niet
Enige hint waar ik mee kwam was ikbensjors.nl maar dat was meer een grap.

Dat stukje was voor mij ook het opvallendst. Maar ik kan hier geen filmpjes kijken dus weet niet in hoeverre dingen uit dat stukje terug komen in het filmpje.
Ik weet ook helemaal niks van aas en dus ook niet of coffin daar eventueel een ander woord voor is (of misschien een bepaald type/merk).

coffin is grafkist toch?

Kom je alleen maar bij trenchmouth uit :)

Rob noemt ook vaak gucci tasje
Kom je wel bij een bericht van bikers uit maar ook niet echt overtuigend

Naja ik vind hem beetje rare reden.
Ik heb nog geen 1 keer met een oplossing voor een hint gekomen, ik probeer het wel maar ik kom er niet uit. Meeste post van mij gaan in op andere, kijk zelf maar. Dus dat jij nu zegt dat ik het eerst wel deed en nu niet klopt niet
Enige hint waar ik mee kwam was ikbensjors.nl maar dat was meer een grap.

Vorige potje.

Ik moet zo weg en zal voor 21:00 niet meer op dbb zijn dus ik stem alvast.

Tartarus

Omdat hij inactief is en vanwege de vage hint waar iemand het hierboven over had. belangrijakte reden voor mij is nu dat hij inactief is want ik wil nu niet snel op een actief persoon stemmen zonder dat ik er over nadenkt.

dit slaat echt nergens op, rob zegt net nog dat hij inactievelingen gaat uitschrijven, ik houd je in de gaten:rolleyes:

toen jullie allemaal op Pure B stemden, was ik niet overtuigd van die hint. ik heb dan een quotereeks gemaakt waaruit duidelijk bleek dat jorgy een slechte was, vond ik. toen sjors me direct volgde en super enthousiast was, dacht ik dat het klaar was voor mij. er ging een cult uit en ik wou dat persee 'voorkomen' om jorgy eruit te krijgen. ik geef toe dat dat op cultgedrag lijkt, maar die redenering is onterecht, want ook jorgy was slecht!

en dan een woord, buiten 1 letter voorkomt in mijn naam is echt vergezocht. moest het er nou nog volledig in voor komen.

EDIT: stop met te stemmen op inactievelingen, die worden toch uitgeschreven...

hmm tja ik geef toe dat de hint niet de beste is en dat inderdaad het "verdedigen" van pure meeste aanleiding geeft tot mijn verdenking voor jou. maar je overige postgedrag vindt ik ook cultwaardig dus ik houd je wel in de gaten. srs

edit!!!!!
joeyC busted at:
filmpje van de Aestheto’s, op 1:45

"but it wasn't until chucky, my brother joey's kid taking a pay-off from the man with the missing thump"

dus, begravenis van de aesthetho's, het kind van joey neemt een pay-off in ontvangs, dus, die joey is een dirty-one, en werkt voor de beefleony's.

rofl, ik zou je vertaling heroverzien, ik ga hier verder niet eens op in.

maar wel de eerste die mij target nadat ik fitness noem, dus fitness is of een capo/don under the radar. of jij zit op het verkeerde spoor. dat je mij beschuldigt zegt voor mij genoeg over jou rol.

penose nu overigens ook verdacht.

voor nu stem op kimi2

@ Orgineel : Toen had ik inderdaad mijn hint naar jorgyboy geraden en dat werd meteen mijn dood

hmm tja ik geef toe dat de hint niet de beste is en dat inderdaad het "verdedigen" van pure meeste aanleiding geeft tot mijn verdenking voor jou. maar je overige postgedrag vindt ik ook cultwaardig dus ik houd je wel in de gaten. srs
Je hint is belachelijk, dat moet je zelf toch ook wel vinden. Als het alle letters waren geweest had ik het alsnog niks gevonden, maar nu het bijna alle letters zijn slaat het helemaal nergens op.

Je redenering is wel aardig. Fitness wilde Pure B beschermen omdat hij wist dat Pure B in zijn familie zat, als Don wist hij natuurlijk niks over de rol van Jorgyboy dus die schoof hij vervolgens naar voren. Pure pech dat die vervolgens ook in zijn familie bleek te zitten.
Als je serieus terug gaat kijken is Fitness zelfs de enige die écht claimde dat Pure B onschuldig was. Sjors en ik wilde enkel eerst Jorgyboy eruit stemmen, maar we hebben nooit ontkent dat Pure B cult was.

Kleine kink in de kabel is natuurlijk dat het nogal dom zou zijn om als Don van de familie als enige je nek uit te steken voor een van je familieleden. Dat loopt enorm in de gaten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven