- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat we jou maar in de gaten moeten houden.
En gisteren zei je nog:
Ik denk dat we jou maar in de gaten moeten houden.
Penose had ik absoluut niet verwacht. De Don van de Aestheto's is een genie. Evenals de jager trouwens. Nu kan Daster weer een dagje langer doen waar hij goed in is, hints oplossen.
ik heb jullie gewaarschuwd... door die culttrein nu 2 burgers dood. dus nogmaals!
bijdeze alvast:
joeyC
begin je nou weer, gisteren had je een hint die dus niet klopte zoals ik al vlak daarna heb vermeld in mijn post, daarna kwam rob met zn verhaal en ook daaruit bleek dat je er naast zat. nu weer op mij stemmen is gewoon verdacht maat.Ik post alleen de rollen, echt geen tijd gehad voor jet verhaal.
Penose is vermoord door de soldaat dat de Aetheto's. Hij was CAPO VAN DE FAMILIE BEEFLEONE
Er is door de soldaat van de beefleone's een aanslag gepleegd op het leven van Daster. Hij heeft het echter overleefd.
)begin je nou weer, gisteren had je een hint die dus niet klopte zoals ik al vlak daarna heb vermeld in mijn post, daarna kwam rob met zn verhaal en ook daaruit bleek dat je er naast zat. nu weer op mij stemmen is gewoon verdacht maat.
jammer maar begrijpelijk. stand is nu 3 capo's van beide families dood, beide families zullen dan ook zwak staan vermoed ik. in de andere games bestond de evil side elke keer uit ongeveer 6 personen, nu zijn er 2 evil sides. logisch aantal zou dan zijn 3 capos + consigliere, soldaat en don. zouden er dan nog 3 per familie over zijn. daarvan weet enkel de consigliere wie bij hem horen. soldaat en don zijn als goed is beide blind wat dat betreft. een culttrein zal dan imo ook uitgesloten zijn vanaf nu (even terugkijkend naar de statement van kimi)
vandaag gaat mijn stem op markrot. erg op de achtergrond, doet niet zo goed mee als hij in andere games deed. zou een mogelijke don kunnen zijn.
Consigliere weet geloof ik ook niet wie de soldaat is. Don weet wel wie de consigliere is (en andersom ook). Maar echte culttreinen zijn inderdaad onmogelijk.jammer maar begrijpelijk. stand is nu 3 capo's van beide families dood, beide families zullen dan ook zwak staan vermoed ik. in de andere games bestond de evil side elke keer uit ongeveer 6 personen, nu zijn er 2 evil sides. logisch aantal zou dan zijn 3 capos + consigliere, soldaat en don. zouden er dan nog 3 per familie over zijn. daarvan weet enkel de consigliere wie bij hem horen. soldaat en don zijn als goed is beide blind wat dat betreft. een culttrein zal dan imo ook uitgesloten zijn vanaf nu (even terugkijkend naar de statement van kimi)
vandaag gaat mijn stem op markrot. erg op de achtergrond, doet niet zo goed mee als hij in andere games deed. zou een mogelijke don kunnen zijn.
Wat hij is weet ik ook niet, maar dat hij overleefd heeft kan volgens mij alleen maar zijn omdat hij bezoek had van de jager.Ben wel benieuwd wat Daster dan is, en waarom hij het overleefd heeft.
Komt er nog wel een verhaal Rob?
Consigliere weet geloof ik ook niet wie de soldaat is. Don weet wel wie de consigliere is (en andersom ook). Maar echte culttreinen zijn inderdaad onmogelijk.
Qua aantallen vermoed ik dat je gelijk hebt.
Markrot was in mijn vorige twee games ook niet heel actief. Dus weet niet of dat echt iets zegt.
Wat hij is weet ik ook niet, maar dat hij overleefd heeft kan volgens mij alleen maar zijn omdat hij bezoek had van de jager.
Als hij een geflipte burger was dan was de soldaat dood geweest en een andere mogelijkheid waarop hij had kunnen overleven is er niet.
IMBA, hou je maar vast vandaag. ik verdenk je al op basis van je gedrag, straks de verhalen doornemen om te zien of ik geen hints vind.
Ik verdenk hem en Orgineel ook al een tijdje, maar dat gold ook voor Kane. Kan natuurlijk dat ik gisteren de verkeerde uit het rijtje gepikt heb, maar het kan even goed dat het rijtje totaal niet klopt.Fitness Beginer zei:IMBA, hou je maar vast vandaag. ik verdenk je al op basis van je gedrag, straks de verhalen doornemen om te zien of ik geen hints vind.
De Beefleone's zijn niet aan het werk, maar Klaasje kon er niet bij zijn. Waarom niet? Die was natuurlijk wel atwork.De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken. De Beefleone’s zijn die dag even niet aan het werk.
Sweet!Ik ga nu het verhaal typen, er komt dus gewoon een dag verhaal.
Dit maakte men niet mee bij bij Klaasje Bruinsje of Wimpie Hollleerder.
![]()
![]()
De twee soldaten van beide families staan alleen in de kamer met Sjors26. Dit had ze niet voorzien. Ze voelde zich zo veilig op haar kamer samen met de jager. De soldaten openen samen het vuur op Sjors. Ze wordt van alle kanten geraakt en rent naar de hoek van de kamer. Ze kijkt de soldaten in de ogen en schreeuwt: "Willem Holleeder en Klaas Bruinsma, jullie zullen branden in de hel!". Ze probeert de kamer uit te vluchten maar haar poging is tevergeefs. De soldaten schieten hun tommyguns leeg op Sjors en ze sterft in de hoek van de kamer.
Waar de Snitch eerst zo veel invloed had, wordt er nu niet meer naar haar geschreeuw geluisterd.
De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken.
Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.
http://www.youtube.com/watch?v=bPnk9MhnEpY
Henry Hill is een onbegrepen hint. Dat hij expliciet het woord ‘coffin’ gebruikt zal sommige inwoners toch naar een zoektocht moeten leiden. Ze hebben ook internet in Musclelilië en een simpele google actie naar de beste man + ‘coffin’ leiden toch bijna direct een verhelderende uitspraak uit van afgelopen nacht.
Kane[/] is dood. Hij was de gokker
Hij sterft met $3.690,- op zijn rekening. Daarmee kan hij net meer dan 2 coffins kopen (deze zijn duurder dan thirty two hundred dollars).
D