AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Goed bezig orgineel..

• Topic Starter Topic Starter
Ik post alleen de rollen, echt geen tijd gehad voor jet verhaal.

Penose is vermoord door de soldaat dat de Aetheto's. Hij was CAPO VAN DE FAMILIE BEEFLEONE

Er is door de soldaat van de beefleone's een aanslag gepleegd op het leven van Daster. Hij heeft het echter overleefd.

Zonde die verhalen zijn juist echt tof. Maar kan een keer gebeuren dat het te druk is, het kost sowieso een hoop tijd:)

En gisteren zei je nog:

Och jongens dat worden me weer verhalen ;)
Ik denk dat we jou maar in de gaten moeten houden.

Penose had ik absoluut niet verwacht. De Don van de Aestheto's is een genie. Evenals de jager trouwens. Nu kan Daster weer een dagje langer doen waar hij goed in is, hints oplossen.

Begreep ook niet waarom de tips naar mij niet opgelost werden, waren overduidelijk.

Zal niet teveel zeggen, maar had gehoopt op een andere kill van onze soldaat.......

Succes mannen

En gisteren zei je nog:

Ik denk dat we jou maar in de gaten moeten houden.

Penose had ik absoluut niet verwacht. De Don van de Aestheto's is een genie. Evenals de jager trouwens. Nu kan Daster weer een dagje langer doen waar hij goed in is, hints oplossen.

Ja trok het echt niet daar de wekker voor te zetten. Er staan veel hints in vorige verhalen.

Je hebt gelijk, we zijn toch heel slecht gebleken met hints.

ik heb jullie gewaarschuwd... door die culttrein nu 2 burgers dood. dus nogmaals!

bijdeze alvast:
joeyC

:roflol: begin je nou weer, gisteren had je een hint die dus niet klopte zoals ik al vlak daarna heb vermeld in mijn post, daarna kwam rob met zn verhaal en ook daaruit bleek dat je er naast zat. nu weer op mij stemmen is gewoon verdacht maat.

Ik post alleen de rollen, echt geen tijd gehad voor jet verhaal.

Penose is vermoord door de soldaat dat de Aetheto's. Hij was CAPO VAN DE FAMILIE BEEFLEONE

Er is door de soldaat van de beefleone's een aanslag gepleegd op het leven van Daster. Hij heeft het echter overleefd.

jammer maar begrijpelijk. stand is nu 3 capo's van beide families dood, beide families zullen dan ook zwak staan vermoed ik. in de andere games bestond de evil side elke keer uit ongeveer 6 personen, nu zijn er 2 evil sides. logisch aantal zou dan zijn 3 capos + consigliere, soldaat en don. zouden er dan nog 3 per familie over zijn. daarvan weet enkel de consigliere wie bij hem horen. soldaat en don zijn als goed is beide blind wat dat betreft. een culttrein zal dan imo ook uitgesloten zijn vanaf nu (even terugkijkend naar de statement van kimi:rolleyes:)

vandaag gaat mijn stem op markrot. erg op de achtergrond, doet niet zo goed mee als hij in andere games deed. zou een mogelijke don kunnen zijn.

:roflol: begin je nou weer, gisteren had je een hint die dus niet klopte zoals ik al vlak daarna heb vermeld in mijn post, daarna kwam rob met zn verhaal en ook daaruit bleek dat je er naast zat. nu weer op mij stemmen is gewoon verdacht maat.

jammer maar begrijpelijk. stand is nu 3 capo's van beide families dood, beide families zullen dan ook zwak staan vermoed ik. in de andere games bestond de evil side elke keer uit ongeveer 6 personen, nu zijn er 2 evil sides. logisch aantal zou dan zijn 3 capos + consigliere, soldaat en don. zouden er dan nog 3 per familie over zijn. daarvan weet enkel de consigliere wie bij hem horen. soldaat en don zijn als goed is beide blind wat dat betreft. een culttrein zal dan imo ook uitgesloten zijn vanaf nu (even terugkijkend naar de statement van kimi:rolleyes:)

vandaag gaat mijn stem op markrot. erg op de achtergrond, doet niet zo goed mee als hij in andere games deed. zou een mogelijke don kunnen zijn.

Eens kijken of er mogelijke hints naar markrot kunnen leiden

Mooi weer een Beefleone er uit !
We gaan goed, zijn er niet veel meer.

Ben wel benieuwd wat Daster dan is, en waarom hij het overleefd heeft.
Komt er nog wel een verhaal Rob?

Consigliere weet geloof ik ook niet wie de soldaat is. Don weet wel wie de consigliere is (en andersom ook). Maar echte culttreinen zijn inderdaad onmogelijk.
Qua aantallen vermoed ik dat je gelijk hebt.

Markrot was in mijn vorige twee games ook niet heel actief. Dus weet niet of dat echt iets zegt.

Ben wel benieuwd wat Daster dan is, en waarom hij het overleefd heeft.
Komt er nog wel een verhaal Rob?
Wat hij is weet ik ook niet, maar dat hij overleefd heeft kan volgens mij alleen maar zijn omdat hij bezoek had van de jager.
Als hij een geflipte burger was dan was de soldaat dood geweest en een andere mogelijkheid waarop hij had kunnen overleven is er niet.

lol ik dacht dat ik gister direct na het verhaal had gestemd? :s

was gisteravond diploma gaan halen + gevierd, vandaar dat ik 's avonds niet meer actief was. vandaag wel terug actief buiten vanmiddag een paar uur niet.

IMBA, hou je maar vast vandaag. ik verdenk je al op basis van je gedrag, straks de verhalen doornemen om te zien of ik geen hints vind.

Consigliere weet geloof ik ook niet wie de soldaat is. Don weet wel wie de consigliere is (en andersom ook). Maar echte culttreinen zijn inderdaad onmogelijk.
Qua aantallen vermoed ik dat je gelijk hebt.

Markrot was in mijn vorige twee games ook niet heel actief. Dus weet niet of dat echt iets zegt.

ja klopt maar deed wel meer zijn best met het kiezen van targets

Wat hij is weet ik ook niet, maar dat hij overleefd heeft kan volgens mij alleen maar zijn omdat hij bezoek had van de jager.
Als hij een geflipte burger was dan was de soldaat dood geweest en een andere mogelijkheid waarop hij had kunnen overleven is er niet.

denk inderdaad de jager, maar goed ook want hij was wel redelijk goed bezig met de hints

Ik ga nu het verhaal typen, er komt dus gewoon een dag verhaal.

IMBA, hou je maar vast vandaag. ik verdenk je al op basis van je gedrag, straks de verhalen doornemen om te zien of ik geen hints vind.

Geloof dat we meer reden hebben om jou te verdenken.
Maar mijn stem gaat voor nu uit naar Markrot.
Die houd zich wel erg van de domme.

Fitness Beginer zei:
Ik verdenk hem en Orgineel ook al een tijdje, maar dat gold ook voor Kane. Kan natuurlijk dat ik gisteren de verkeerde uit het rijtje gepikt heb, maar het kan even goed dat het rijtje totaal niet klopt.

Dus als je hints kan vinden zou dat fijn zijn.

Ik heb wel iets gevonden misschien, maar het is wat mager.
De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken. De Beefleone’s zijn die dag even niet aan het werk.
De Beefleone's zijn niet aan het werk, maar Klaasje kon er niet bij zijn. Waarom niet? Die was natuurlijk wel atwork.

Ik ga nu het verhaal typen, er komt dus gewoon een dag verhaal.
Sweet!

Heb trouwens een hint gevonden omdat die meerdere malen voorkwam.
Hebben we nu alleen niets meer aan :p

• #1.000
NACHT 5:

Het kan raar lopen in Musclelilië. De Beefleone’s waren de leidende familie. Groter, sterker en vochtiger dan de Aestheto’s. Maar Don Aestheto blijkt oppermachtig in dit spel. Door het advies van de consiglieri te negeren en een capo van de Beefleone’s te liquideren is zijn macht al eerder versterkt. Dat was een precisie aanslag.

Nu de gokker uit het spel is, is daarmee zijn dubbele en zelfs driedubbele stem weg. Hij had zo machtig kunnen zijn. Nooit had hij kunnen weten dat hij het doelwit zou worden van de boze burgers. Maar Kane is uit het spel gevlogen met 4 kogels in zijn achterhoofd. JoeyC heeft de ronde overleefd.

De Don van de Aestheto’s houdt er een eigen mening op na. De consiglieri wordt wederom genegeerd. De Don lijkt de enige die kijkt naar de hints. Penose moet sterven deze nacht en de soldaat zal het uitvoeren. Waarom ook niet? De hints waren toch overduidelijk:

Dit maakte men niet mee bij bij Klaasje Bruinsje of Wimpie Hollleerder.

mtvul3.jpg
mtvul3.jpg

De twee soldaten van beide families staan alleen in de kamer met Sjors26. Dit had ze niet voorzien. Ze voelde zich zo veilig op haar kamer samen met de jager. De soldaten openen samen het vuur op Sjors. Ze wordt van alle kanten geraakt en rent naar de hoek van de kamer. Ze kijkt de soldaten in de ogen en schreeuwt: "Willem Holleeder en Klaas Bruinsma, jullie zullen branden in de hel!". Ze probeert de kamer uit te vluchten maar haar poging is tevergeefs. De soldaten schieten hun tommyguns leeg op Sjors en ze sterft in de hoek van de kamer.

Waar de Snitch eerst zo veel invloed had, wordt er nu niet meer naar haar geschreeuw geluisterd.

De Beefleone’s drinken hun verdriet die dag weg in hun favoriete club; Yab Yum. Wimpie zit er ook. Klaasje kon er niet bij zijn. Het mag de pret niet drukken.

[Link niet meer beschikbaar]

http://en.wikipedia.org/wiki/Penose

“Members of the Dutch Penose:

Klaas Bruinsma
Willem Holleeder

John Mieremet
Cor van Hout”.

Wat al vaker aangegeven is. De hints zijn overduidelijk. Als de burgers nog willen overleven zullen ze echt eens naar de hints moeten kijken. In het verhaal van afgelopen nacht worden wederom twee cults duidelijk aangewezen. De hint met de coffin moet nu toch wel duidelijk zijn.

Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.

http://www.youtube.com/watch?v=bPnk9MhnEpY

Henry Hill is een onbegrepen hint. Dat hij expliciet het woord ‘coffin’ gebruikt zal sommige inwoners toch naar een zoektocht moeten leiden. Ze hebben ook internet in Musclelilië en een simpele google actie naar de beste man + ‘coffin’ leiden toch bijna direct een verhelderende uitspraak uit van afgelopen nacht.

Kane[/] is dood. Hij was de gokker
Hij sterft met $3.690,- op zijn rekening. Daarmee kan hij net meer dan 2 coffins kopen (deze zijn duurder dan thirty two hundred dollars).
D

Google: herny hill coffin,

1e hit:

“Thirty-two hundred dollars he gave me. Thirty-two hundred dollars for a lifetime. It wasn't even enough to pay for the coffin”. -Henry Hill - Goodfellas.

Maar goed. Zoals ik al zei. De beefleone’s zijn nog steeds aan het werk in Muclelilië. Don Aestheto wisselde nog van kill. Hoe verstandig dit was moet nog blijken…

De Beefleono’s zijn op pad om Daster om het leven te brengen. Voor zijn deur staan echter de bekende schoentjes…

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HET IS DAG TOT 21:00 UUR. IK VERWACHT EEN PM VAN DE 2E GOKKER

Terug
Naar boven