MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

K*t dat ik mis zat (sorry Kane). Ik ben vanaf nu echt volledig clueless. Heb uiteraard nog steeds mijn bedenkingen bij Orgineel en IMBA (iets sterker zelfs vanwege de aanslag op mijn leven van afgelopen nacht die dus niet bij Kane vandaan kwam), maar dat zijn dezelfde bedenkingen als ik bij Kane had. Zegt dus weinig.

Moet wel zeggen dat dit de rondes zijn dit spel leuk maken. Bij de vorige twee stemmingen was het totaal niet spannend, nu zat ik hier toch met een behoorlijk hoge hartslag alles na te lezen (waren geloof ik vier pagina's bijgekomen).

En begin ook erg nieuwsgierig te worden naar commentaar van de vriendin van Rob G. Uit het spel van Remi herinner ik me nog dat Rob na de uitschakeling van Biobeast naar zijn scherm staarde "alsof ik zojuist gehoord had dat ik terminaal ziek ben" en nu weer de muntjes. Prachtig.

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 22:00 ----------

Zou niet voor het eerst zijn, Silentio stond al een keer bij Jorgyboy.

Snap eigenlijk niet dat een jager voor jouw deur stond, zou me niets verbazen als jij de Don ofzo van de Beefleones bent.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde vandaag actief zijn, heb lang in het ziekenhuis gezeten. Zus bevallen gisterenavond. Vanaf morgen ben ik weer beter online.

Proficiat baas! Op naar morgen!

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 22:12 ----------

Moet wel zeggen dat dit de rondes zijn dit spel leuk maken. Bij de vorige twee stemmingen was het totaal niet spannend, nu zat ik hier toch met een behoorlijk hoge hartslag alles na te lezen (waren geloof ik vier pagina's bijgekomen)

Ja het is gewoon erg jammer dat de hint op PureB zo snel geraden werd en Sjors haar rol zo duidelijk maakte. Heeft voor mij imo wel een beetje het spel verpest. Niets ten nadelen van die spelers. Maar maakte de eerste rondes gewoon veels te makkelijk. De nachten waren wel iedere keer erg episch en maakte wel een hoop goed.

Maar dit spel heeft wel erg weinig respons voor een imo (ja natuurlijk vind ik dat) toch wel leuke opzet.

Volgens mij is het nooit goed met hints.. Als ze geraden worden vindt iedereen ze te makkelijk, als niemand ze raadt vindt iedereen ze weer te moeilijk.

Maar vandaag was wel het spannendst en voor de eerste keer de groep in twee kampen verdeeld wat toch wel meer info geeft over alle spelers!

Ja het is gewoon erg jammer dat de hint op PureB zo snel geraden werd en Sjors haar rol zo duidelijk maakte. Heeft voor mij imo wel een beetje het spel verpest. Niets ten nadelen van die spelers. Maar maakte de eerste rondes gewoon veels te makkelijk. De nachten waren wel iedere keer erg episch en maakte wel een hoop goed.

Maar dit spel heeft wel erg weinig respons voor een imo (ja natuurlijk vind ik dat) toch wel leuke opzet.
We missen ook wel veel actieve spelers. Woopy, Daniel20, Z1000, Remi en vooral natuurlijk jijzelf.

Daster zei:
Maar vandaag was wel het spannendst en voor de eerste keer de groep in twee kampen verdeeld wat toch wel meer info geeft over alle spelers!
Ben een beetje bang dat het burger tegen burger was eigenlijk. Maar jij moet denk ik maar weer aan de slag, enige man die tot nu toe een hint heeft opgelost.

Ben een beetje bang dat het burger tegen burger was eigenlijk. Maar jij moet denk ik maar weer aan de slag, enige man die tot nu toe een hint heeft opgelost.

Ik heb er echt al ff opgezeten hoor.. Maar vind het lastig.

Klaasje en Wimpie komen wederom terug in het verhaal, voor de derde keer onderhand. Maar ik kan echt niks van maken, heb er al op alle mogelijke manieren naar gekeken.
Zal als je de oplossing hoort wel weer heel logisch zijn, maar als anderen er ook ff over nadenken moet het toch een keer opgelost worden..

ik heb jullie gewaarschuwd... door die culttrein nu 2 burgers dood. dus nogmaals!

bijdeze alvast:
joeyC

Cult trein weet ik niet.
Kan alleen voor mezelf spreken, ik zat fout. Daarom zeg ik ook het zou slim zijn van een don of soldaat om joeyc om te leggen. Weten we meer

• Topic Starter Topic Starter
Och jongens dat worden me weer verhalen ;)

Wordt wel wat later morgen.

Potvorderie ik wil het verhaal.

komt het verhaal niet snachts? :(

Oei, 3 goeden dood.
Ik ga morgen denk ik die hint van de coffin onderzoeken.
:roflol:

Volgens mij is dat allemaal acteerwerk van je dat je net doet of je niet weet wat er speelt, want ik weet dat je daar veel te pienter voor bent. Was gisteren ook al zo dat je naar iets vroeg wat recht onder het verhaal stond. En nu dus iets wat IN het verhaal staat...

Als morgen blijkt dat je wel de hele tijd op DBB bent maar weer heel weinig in het topic post, weet ik genoeg, markrotje ;)

Volgens mij is dat allemaal acteerwerk van je dat je net doet of je niet weet wat er speelt, want ik weet dat je daar veel te pienter voor bent. Was gisteren ook al zo dat je naar iets vroeg wat recht onder het verhaal stond. En nu dus iets wat IN het verhaal staat...

Als morgen blijkt dat je wel de hele tijd op DBB bent maar weer heel weinig in het topic post, weet ik genoeg, markrotje ;)

Dit. Morgen mark er maar uit stemmen

Vind ik ook wel eigenlijk.
Denk dat ik mijn stem wel klaar heb mocht ik vannacht overleefd hebben.

Nou kom op Rob.

WAKKER WORDEN !!!!

Hoe langer het verhaal op zich laat wachten, hoe langer we allemaal in ieder geval nog in leven zijn.

Terug
Naar boven