IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen actievelingen er uit geschreven.
Tartarus zit er nog steeds in...

Die is er gisteren uitgeschreven, samen met Feedback. Doodgeschoten door Kane.Geen actievelingen er uit geschreven.
Tartarus zit er nog steeds in...
Die is er gisteren uitgeschreven, samen met Feedback. Doodgeschoten door Kane.
Ik zal wel een enorme idioot zijn maar ik snap nog steeds geen zak van Henry Hill met zijn coffins. Enige 'hint' die ik zo gauw zie is wederom een verwijzing naar de Beefleone's die atwork zijn.

Hahaha lol, echt epic dit. Knappe soldaat die mij weet om te leggen
Thanks jager
Die hint van Penose was ook echt te easy... Echt niemand die die term kende dus?
Allebei de kampen 3 capo's down![]()
Anyway. Vanavond moet Markrot maar eens branden.
herinner me nu ook echt duidelijk die line uit goodfellas
en die penose was inderdaad ook zo klaar als een klontje maar niemand behalve de don die hem oplost.
weer even daaraan zitten maar

Ik herinner me die zin ook wel, maar zie nog steeds niet waar het naar zou moeten verwijzen.herinner me nu ook echt duidelijk die line uit goodfellas![]()
Ik herinner me die zin ook wel, maar zie nog steeds niet waar het naar zou moeten verwijzen.

Vind gewoon zn hele spel verdacht... Maakt maar één post per dag, stelt domme vragen die overduidelijk in het verhaal staan.
Die jongen is daar veel te doordacht voor..
Dat dacht ik eigenlijk ook. In een maffiaspel kan je bijna elke zin wel terugbrengen naar een speler met de naam "Penose". Nu snap ik het uiteraard wel, maar vind het niet raar dat we dat niet eerder zagen.In klaas + wim zag ik wel iets van een hint. Vond die tekst daar namelijk nogal vreemd staan. Maar ik kon de link niet leggen. Is penose ook niet een vrij algemene term voor maffia/georganiseerde misdaad?
Volgens mij is niemand goed in dit spel, het is veel speculeren en een beetje geluk hebben. Als cult is het iets anders omdat je een kant hebt om naar te sturen.Ik ben gewoon niet zo'n goede speler. Daarbij vrij weinig tijd. Ik snap je redenering ook niet heel goed, waarom zou ik als ik evil was expres slecht spel leveren. Welk voordeel zou dat mij nou opleveren?
Als ik jou was zou ik mij ook niet vertrouwen.Vertrouw jou ook niet Alleycat.
Maar gezien er al een keer een aanslag op je gepleegd is, is de kans alweer 50% kleiner dat je evil bent.
Vandaar dat ik bij Markrot blijf.