MuscleMeat

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse

Geen actievelingen er uit geschreven.
Tartarus zit er nog steeds in...

Geen actievelingen er uit geschreven.
Tartarus zit er nog steeds in...
Die is er gisteren uitgeschreven, samen met Feedback. Doodgeschoten door Kane.

Ik zal wel een enorme idioot zijn maar ik snap nog steeds geen zak van Henry Hill met zijn coffins. Enige 'hint' die ik zo gauw zie is wederom een verwijzing naar de Beefleone's die atwork zijn.

Die is er gisteren uitgeschreven, samen met Feedback. Doodgeschoten door Kane.

Ik zal wel een enorme idioot zijn maar ik snap nog steeds geen zak van Henry Hill met zijn coffins. Enige 'hint' die ik zo gauw zie is wederom een verwijzing naar de Beefleone's die atwork zijn.

herinner me nu ook echt duidelijk die line uit goodfellas :headbang:
en die penose was inderdaad ook zo klaar als een klontje maar niemand behalve de don die hem oplost.
weer even daaraan zitten maar

Hahaha lol, echt epic dit :D. Knappe soldaat die mij weet om te leggen ;) Thanks jager :thumbup:

Die hint van Penose was ook echt te easy... Echt niemand die die term kende dus?

Allebei de kampen 3 capo's down :)

Anyway. Vanavond moet Markrot maar eens branden.

Hahaha lol, echt epic dit :D. Knappe soldaat die mij weet om te leggen ;) Thanks jager :thumbup:

Die hint van Penose was ook echt te easy... Echt niemand die die term kende dus?

Allebei de kampen 3 capo's down :)

Anyway. Vanavond moet Markrot maar eens branden.

welke hint heb je gevonden?

Vind gewoon zn hele spel verdacht... Maakt maar één post per dag, stelt domme vragen die overduidelijk in het verhaal staan.

Die jongen is daar veel te doordacht voor..

dat idee had ik zelf ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.009
herinner me nu ook echt duidelijk die line uit goodfellas :headbang:
en die penose was inderdaad ook zo klaar als een klontje maar niemand behalve de don die hem oplost.
weer even daaraan zitten maar

Ja lloydatoni van jou had ik toch wel verwacht dat die Goodfella's line duidelijk zou zijn :p

Ik herinner me die zin ook wel, maar zie nog steeds niet waar het naar zou moeten verwijzen.

in die line zegt ie duidelijk de prijs van 2 coffins, enige die wat met geld te maken heeft is onze gokker in het verhaal, en heey het bedrag komt nog overeen ook XD

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.012
Beginpost aangepast:

FAMILIE AESTHTO:
Don Aestheto: ???
2. Consiglieri: PureB
3. Capo 1: ???
4. Capo 2: Jorgyboy
5. Capo 3: Tremendes
6. Soldaat: ???

FAMILIE BEEFLEONE:
7. Don: ???
8. Consiglieri: ???
9. Capo 1: Whami
10. Capo 2: Suus141
11. Capo 3: Penose

12. Soldaat: ???

GOODGUYS:
13. Snitch: Sjors26
14. Jager 1: ???
15. Jager 2: Silentio
16. Gokker 1: ???
17. Gokker 2: kane
18. DF Burger 1: ???
19. DF Burger 2: ???
20. DF Burger 3: FrankyB
21. Burger 1: Quibus
22. Burger 2: ???
23. Burger 3: ???
24. Burger 4: Feedback
25. Burger 5 ???
26. Burger 6: Tartarusp

Laatst bewerkt:
Grappig dat dat met die schoenen terugkomt.

In klaas + wim zag ik wel iets van een hint. Vond die tekst daar namelijk nogal vreemd staan. Maar ik kon de link niet leggen. Is penose ook niet een vrij algemene term voor maffia/georganiseerde misdaad?

Vind gewoon zn hele spel verdacht... Maakt maar één post per dag, stelt domme vragen die overduidelijk in het verhaal staan.

Die jongen is daar veel te doordacht voor..

Ik ben gewoon niet zo'n goede speler. Daarbij vrij weinig tijd. Ik snap je redenering ook niet heel goed, waarom zou ik als ik evil was expres slecht spel leveren. Welk voordeel zou dat mij nou opleveren?

Mmm, dus nog 12 spelers in het spel, waarvan 6 badguys.
Laat Markrot maar branden vandaag dan, dan zijn het er nog 5.

Wel jammer dat er zo veel mensen inactief zijn, valt ook op dat dit vaak de burgers zijn.

Denk dat ze teleurgesteld zijn met hun rol, en daarom niet meer meespelen.???

In klaas + wim zag ik wel iets van een hint. Vond die tekst daar namelijk nogal vreemd staan. Maar ik kon de link niet leggen. Is penose ook niet een vrij algemene term voor maffia/georganiseerde misdaad?
Dat dacht ik eigenlijk ook. In een maffiaspel kan je bijna elke zin wel terugbrengen naar een speler met de naam "Penose". Nu snap ik het uiteraard wel, maar vind het niet raar dat we dat niet eerder zagen.

Datzelfde geldt wat mij betreft ook voor de hint naar de gokker.

Ik ben gewoon niet zo'n goede speler. Daarbij vrij weinig tijd. Ik snap je redenering ook niet heel goed, waarom zou ik als ik evil was expres slecht spel leveren. Welk voordeel zou dat mij nou opleveren?
Volgens mij is niemand goed in dit spel, het is veel speculeren en een beetje geluk hebben. Als cult is het iets anders omdat je een kant hebt om naar te sturen.
Maar de stemmen op jou snap ik ook niet. Natuurlijk kan je cult zijn (of zelfs don), maar ik zie niet echt wat je anders doet dan de vorige twee spellen.

Verhoudingen in het spel lijken me overigens in het voordeel van de goeden. Maar verschil is klein dus kan morgen anders zijn.
Ik stem maar IMBAatwork. Ik zie opvallend vaak (en zonder echte context) in de verhalen staan dat de Beefleones aan het werk zijn. Daarnaast ben ik eigenwijs en hou ik dus nog vast aan mijn eerdere lijstje van vier, ook al bleek dat met Kane niet te kloppen.

wat is de score van de stemming nu? Ik neig naar markrot maar ik den ker nog even over.

Vertrouw jou ook niet Alleycat.
Maar gezien er al een keer een aanslag op je gepleegd is, is de kans alweer 50% kleiner dat je evil bent.
Vandaar dat ik bij Markrot blijf.

Vertrouw jou ook niet Alleycat.
Maar gezien er al een keer een aanslag op je gepleegd is, is de kans alweer 50% kleiner dat je evil bent.
Vandaar dat ik bij Markrot blijf.
Als ik jou was zou ik mij ook niet vertrouwen.

Trouwens, ik vertrouw dit spel helemaal niemand. Vorige spellen waren er wel wat mensen waarvan ik zeker wist dat ze goed waren, nu eigenlijk niet.

Behalve mezelf natuurlijk :cool:

markrot Sorry geen tijd om telezen. Gewoon me gevoel.

Terug
Naar boven