- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Henry Hill vindt dat hij niet genoeg geld krijgt van de Aestheto's voor zijn coffin. Veel duurder dan $1600,- moeten ze toch niet zijn. Voor dat geld kan hij er makkelijk twee kopen.
Henry Hill is een onbegrepen hint. Dat hij expliciet het woord ‘coffin’ gebruikt zal sommige inwoners toch naar een zoektocht moeten leiden. Ze hebben ook internet in Musclelilië en een simpele google actie naar de beste man + ‘coffin’ leiden toch bijna direct een verhelderende uitspraak uit van afgelopen nacht.
Kane is dood. Hij was de gokker.
Hij sterft met $3.690,- op zijn rekening. Daarmee kan hij net meer dan 2 coffins kopen (deze zijn duurder dan thirty two hundred dollars).
In het verhaal van afgelopen nacht worden wederom twee cults duidelijk aangewezen. De hint met de coffin moet nu toch wel duidelijk zijn.
Google: herny hill coffin,
1e hit:
“Thirty-two hundred dollars he gave me. Thirty-two hundred dollars for a lifetime. It wasn't even enough to pay for the coffin”. -Henry Hill - Goodfellas.
Maar goed.
De hint met de coffin blijft onopgelost. Het was te ingewikkeld om $3200,- te delen door de prijs van de doodskist.

Vind je dat echt logisch?Haha ik lacht me krom. Het pistool mag weer terug in het nachtkastje. Damn, dacht echt wel dat ik er geweest was. Bedankt, wwe en Alley (wie van jullie dus danwel gokker of jager is).
Alvast mijn stem voor deze ronde: Biobeast.
En kids, don't do dbol hmm![]()
Markrot is het in ieder geval niet nee. Kimi stemde gisteren ook nog op hem en het was dusdanig close dat hij dat nooit gedaan zou hebben als Markrot de Don was.Excuus Markrot, als de don op jou gaat, dan ben jij hem niet.
snepke1990
Markrot is het in ieder geval niet nee. Kimi stemde gisteren ook nog op hem en het was dusdanig close dat hij dat nooit gedaan zou hebben als Markrot de Don was.
Terug gekeken naar de stemronde tussen JoeyC en Kane:
Kimi en Bikers stemden JoeyC
Lloyd stemde Kane
Snepke en Biobeast hebben voorzover ik heb gezien niet gestemd.
Zegt niet veel volgens mij, maar had het toch uitgezocht dus kon het net zo goed ook posten.
Markrot is het in ieder geval niet nee. Kimi stemde gisteren ook nog op hem en het was dusdanig close dat hij dat nooit gedaan zou hebben als Markrot de Don was.
Terug gekeken naar de stemronde tussen JoeyC en Kane:
Kimi en Bikers stemden JoeyC
Lloyd stemde Kane
Snepke en Biobeast hebben voorzover ik heb gezien niet gestemd.
Zegt niet veel volgens mij, maar had het toch uitgezocht dus kon het net zo goed ook posten.

Op zich vind ik het ook wel logisch dat de cults hun stemmen zouden willen verdelen, zodat de mensen niet zien dat ze een groepje vormen. Vooral als de keuze gaat om een burger of een rivaliserende familie, dat zijn dan in hun ogen beiden wenselijke opties.
Jij en wwe zijn gegarandeerd goed.
Dan blijft over: Bio, Snepke, bikers, iloyd. Waarvan 2 evil, en 2 goed.
Aangezien bikers niet heeft gestemd maakt dat hem minder verdacht.
Om de een of andere reden ligt iloyd lager op het verdachtenlijstje. Ik heb in eerdere games gezien dat hij als burger wel eens vaker met de cults meestemde, en achteraf berouw toonde. Het kan dit keer een act zijn, dat wel.
Maar ik ben op zich wel geneigd om mee te gaan op snepke.
Pff, gister de film gomorra gezien, zwaar leven hebben we hier hoor![]()
Is misschien wel waar ja, tenzij ze wisten dat JoeyC de don was. Maar dat kon volgens mij echt niet.Op zich vind ik het ook wel logisch dat de cults hun stemmen zouden willen verdelen, zodat de mensen niet zien dat ze een groepje vormen. Vooral als de keuze gaat om een burger of een rivaliserende familie, dat zijn dan in hun ogen beiden wenselijke opties.
Bikers heeft gisteren inderdaad niet gestemd, dat realiseer ik me nu pas. Maakt hem in mijn ogen ook minder verdacht.Jij en wwe zijn gegarandeerd goed.
Dan blijft over: Bio, Snepke, bikers, iloyd. Waarvan 2 evil, en 2 goed.
Aangezien bikers niet heeft gestemd maakt dat hem minder verdacht.
Om de een of andere reden ligt iloyd lager op het verdachtenlijstje. Ik heb in eerdere games gezien dat hij als burger wel eens vaker met de cults meestemde, en achteraf berouw toonde. Het kan dit keer een act zijn, dat wel.
Maar ik ben op zich wel geneigd om mee te gaan op snepke.
Ik heb die film halfweg een keer uitgezet, vond hem verschrikkelijk saai.Pff, gister de film gomorra gezien, zwaar leven hebben we hier hoor![]()
Welnee, laat die soldaat maar komen. De Jager en ik zullen op hem wachten!ik hoop dat de burgers het spel snel [Link niet meer beschikbaar] anders is het voor de don nu erg makkelijk z'n kills te maken steeds met het vormen van hokje
Is misschien wel waar ja, tenzij ze wisten dat JoeyC de don was. Maar dat kon volgens mij echt niet.
Gisteren niet meer lijkt me toch? Want dan zijn jij, wwe en ik ook nog potentiele kanshebbers.
Bikers heeft gisteren inderdaad niet gestemd, dat realiseer ik me nu pas. Maakt hem in mijn ogen ook minder verdacht.
Een van de badguys is de soldaat trouwens, en die weet net zoveel als wij.
Lloyd was vorige spel de enige die de hint naar wwe op had opgelost, dus misschien onderschat je hem.
Maar verder weet ik niet veel van de drie spelers die over zijn. Kennelijk ben ik niet zo goed in gedrag uit andere spellen onthouden. Iemand die het verdacht vindt dat Biobeast gelijk op Snepke gaat?
En we kunnen uiteraard ook nog naar hints zoeken.
Ik heb die film halfweg een keer uitgezet, vond hem verschrikkelijk saai.
Welnee, laat die soldaat maar komen. De Jager en ik zullen op hem wachten!
Vond die stem juist opvallend omdat de drie obvious good-guys ernstig aan het twijfelen en overwegen zijn maar hij gelijk stemt.Bio op Snepke is wel vreemd, maar dit kan met het doel zijn ons te verwarren. Mijn stem blijft voorlopig toch nog wel op Bio.
Biobeast dus.Hij stuurt zijn soldaat deze nacht op pad om hem te vermoorden. Het beest is los.