Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Heb nog amper wat gedaan of iemand presteert het al zonder enige basis op mij te stemmen. Achja ga nu na een zware werkdag even eten en van het zonnetje genieten. Zal daarna mijn licht eens laten schijnen over deze lastige situatie.

Ik krijg dus een stem omdat die 2 torens van de kerk op elkaar lijken en Rob G een maffia game heeft gehost. Enfin als we het hebben over drogredenen.

Someone has to die...
Ehm, ik bedoel natuurlijk : Jemand soll sterben :p

In de tussentijd stonden de Britten niet stil en Churchill stelde de Duitsers een ultimatum. Wanneer je Polen binnenvalt is het oorlog! De Duitsers dachten toen waarschijnlijk iets van #yolo #swag #izzle en deden dat lekker toch.

Iemand die regelmatig yolo swag izzle roept?

Ik kan niet zo veel met het verhaal.

Ja alleen die bijbel hint kom ik hier op uit:

[Link niet meer beschikbaar]

Ben er zo meteen vandoor en pas vannacht terug. Dus nu stemmen of niet stemmen.
Waarschijnlijk is het veel te simpel, maar ik ga dan maar voor Marcussi. Heeft ook nog maar 1 post dus kan er niet veel verkeerd mee doen lijkt me...

Ben er zo meteen vandoor en pas vannacht terug. Dus nu stemmen of niet stemmen.
Waarschijnlijk is het veel te simpel, maar ik ga dan maar voor Marcussi. Heeft ook nog maar 1 post dus kan er niet veel verkeerd mee doen lijkt me...
Ik moet ook zo weg en ging het forum met exact dezelfde gedachte. Kan misschien op mijn telefoon nog een last-minute stem doen, maar dat weet ik niet zeker.

Er is een hint naar hem die we nu nog niet begrijpen maar als we zijn rol weten wellicht wel. Daardoor krijgen we misschien wat informatie over hoe we de hints van Lloyd moeten lezen.
Daarnaast heb ik ook een sterk vermoeden dat Marcussi inactief gaat blijken. Misschien onterecht, maar in de vorige spellen bleken nieuwkomers die niet gelijk op dag 1 postte vrijwel altijd inactief.

Marcussi dus.

Ik moet ook zo weg en ging het forum met exact dezelfde gedachte. Kan misschien op mijn telefoon nog een last-minute stem doen, maar dat weet ik niet zeker.

Er is een hint naar hem die we nu nog niet begrijpen maar als we zijn rol weten wellicht wel. Daardoor krijgen we misschien wat informatie over hoe we de hints van Lloyd moeten lezen.
Daarnaast heb ik ook een sterk vermoeden dat Marcussi inactief gaat blijken. Misschien onterecht, maar in de vorige spellen bleken nieuwkomers die niet gelijk op dag 1 postte vrijwel altijd inactief.

Marcussi dus.

Die hint is dat bijbelstuk? of is er nog meer?

Prima. Marcussi

Marcussi

Die hint is dat bijbelstuk? of is er nog meer?
Nee, alleen het bijbelstuk. Maar dat is voorzover ik kan zien sowieso de enige hint die we hebben. En nog even voor de duidelijkheid, ik beweer dus niet dat ik de hint uitleg. Hij kan wat mij betreft alle kanten op wijzen.

Nee, alleen het bijbelstuk. Maar dat is voorzover ik kan zien sowieso de enige hint die we hebben. En nog even voor de duidelijkheid, ik beweer dus niet dat ik de hint uitleg. Hij kan wat mij betreft alle kanten op wijzen.

zo moeilijk is ie niet

Dat zou zeggen dat Marcussi een Jood is toch en dus geallieerden?

Ik ga op mijn gemak eens de tekst doorpluizen en wat info opzoeken en ik ga daarna mijn stem uitbrengen. Heb bij dit spelletje een beetje het "wie is de mol" gevoel. Weet niet of iedereen dit programma hier kent :)

Een gestoorde jood dus. En die heeft nu 3 stemmen jaja....

Mijn stem gaat naar Marcussi simpelweg omdat dit één van de personen is die op dit moment het minste actief is. Ik denk dat ik wat info heb gedecodeerd maar op dit moment in het spel begin je natuurlijk in alles wat te zien.

Dacht dat het pas maandag echt zou beginnen?

Mocht het stemmen voor vanavond zijn, dan ook maar

marcussi

mocht stemming pas maandag zijn zien we dan wel :)

Ben er ook wel voor om een inactieve spelers eruit te stemmen, om zo wat meer spel informatie te krijgen.
De hint snap ik niet helemaal. Maar dat ligt aan mij toestand. Helemaal gaar, hersendood en aan school bezig op vrijdagavond fml.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 19:52 ----------

marcussi

• Topic Starter Topic Starter
stemming van vandaag telt mee voor het verhaal van vanavond. Morgenochtend zal het verhaal staan na aanleiding van wat men in de nacht heeft gedaan

zou iedereen dan ook willen verzoeken gewoon te stemmen ivm inactiviteit

Terug
Naar boven