Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik heb al een hint ontcijferd of hij ****t de boel

Vind t lastig met twee kampen om iemand dan bekend te maken

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 13:41 ----------

Iedereen die gelijkgestemd zijn, zijn mijn broeders zusters en moeder

Allereerst: Mooi verhaal!
Dit is mijn eerste forumgame en ook ik zoek me (daarom?) een ongeluk. Wel leuk want zo leer ik ook nog wat. Tot nu toe heeft het me echter niets bruikbaars opgeleverd.
Ik wens jullie succes!

Alleystekkerdoos?

Iedereen al wel de witte letters gevonden neem ik aan?

Benoem die situatie eens.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 15:47 ----------

lastige vraag z1000?

Remi pls, kijk naar je eigen antwoord.
Het hangt serieus van de situatie af. Sommige dingen zijn voor mij nog niet duidelijk.
Tot nu toe heb ik nog geen hint gevonden.

Zal straks even opnieuw uitgebreid zoeken. Ik ben net wakker van een uit de hand gelopen powernap.

Remi pls, kijk naar je eigen antwoord.
Het hangt serieus van de situatie af. Sommige dingen zijn voor mij nog niet duidelijk.
Tot nu toe heb ik nog geen hint gevonden.

Zal straks even opnieuw uitgebreid zoeken. Ik ben net wakker van een uit de hand gelopen powernap.

Dit lijkt me meer een wanhopige poging om mijn vraag te ontwijken, maar maakt niet uit. Dat doe ik namelijk ook. Zou wel gek lijken om antwoord te geven op zo'n vraag.

Maar dan een vraag die je wel gewoon kunt beantwoorden: Waarom stelde je die vraag specifiek aan mij?

Dag 1 man, sowieso zou ik nu elke hint die ik heb bekend maken tenzij hij leidt naar mijn leider. Maar daar zullen echt nog geen hints naar zijn.
Heb liever dat er bewust iemand uitgestemd wordt dan straks totaal willekeurig met alsnog 50% kans dat het iemand uit mijn team is. Dan levert het immers nul informatie op.

Laat ik de spits maar afbijten :

De kerk heeft 2 bijna identieke torens : Rop P en Rob G hebben bijna identieke naam.

Als dat geen machtige reden is om op te stemmen weet ik het ook niet meer.

Gezien Rob G nog enige credit heeft voor de mafia game gaat mijn stem naar Rob P.

Ok, de reden slaat nergens op.
:trollface:

Terug
Naar boven