AndroidHealthClinic

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

:roflol: alweer alles is verdacht, ik vraag me enkel af waarom marcus precies noodzakelijk was RobG en z1000??

Was vandaag nogal afwezig, was even aan het genieten van het weer.
Nederland kennende moet je dit ook echt doen want voor je het weet is het te laat.
Zijn weer een aantal pagina's erbij. Zal ze morgen ochtend/middag allemaal even doorlezen. en evt. al een stem uitbrengen. en morgen avond ben ik weer afwezig i.v.m een verjaardag van een vriend. Maar daarna all focus on the game:D.

• Topic Starter Topic Starter
verhaal nacht 1

Na een onregelmatige eerste dag zijn de eerste tactische besprekingen gehouden.
Het plan word gesteld door churchill om de RAF naar rusland te vliegen zodat die daar protectie kunnen geven aan General Zjoekov. Echter Zjoekov doet niks anders aldaar dan in zijn grote rode roadster rijden en hij laat zijn alpha as phuck baard staan.

De Duitse luftwaffe bleef deze nacht binnen staan zodat de geallieerden vrij spel hadden in het luchtruim. Echter de grondtroepen ondernamen actie en trokken op naar een man waarvan zijn beroep pas tot volle uiting kon worden beoefend bij een overwinning van de geallieerden na de 2e wereldoorlog om daar polshoogte te nemen.

bird2-he219.jpg

De luchtsteun van de RAF was niet nodig geweest maar Churchill was Churchill niet geweest als hij aan boord van zijn vliegtuigen de nodige paratroopers had gestuurd. Deze had hij nodig om boven Duitsland te droppen zodat Operatie Chastise voltooid kon worden in het Duitse grondgebied.

1394120609150023.jpg

Een deel daarvan zou nadat deze operatie voltooid was doortrekken naar de Franse hoofdstad Parijs. Er waren berichten gekomen van de veldheren dat daar een verrader zou zitten die vermoord zou moeten worden voordat hij meer informatie kon uitlekken naar de Duitsers. Dezelfde berichten had de Führer op eigen houtje vernomen van zijn externe dienst. Hij heeft geen advies gekregen en ook hij stuurde zijn troepen naar de Franse hoofdstad voor de moordpoging. Daarna nam hij het ervan in de Berlijnse hoerenbuurt

De 2 kampen kwamen op hetzelfde moment in de Franse hoofdstad aan maar het was een soldaat van de Duitsers die op het juiste moment de trekker overhaalde en ervoor zorgde dat de Franse hoofdstad overgenomen kon worden door de Duitsers en ze daardoor dichter bij wal konden komen.

200px-De_Gaulle-OWI.jpg

Charles De Gaulle
ofwel Alley Cat is dood
Hij was burger en zou nooit de toekomstige wereldleider zijn geworden die hij had moeten worden.
Dood gewenst door de Duitsers en de Geallieerden, gestorven voor Frankrijk

bevrijding-van-parijs-16223.jpg

stemmen kan tot zondagavond 22.00

Laatst bewerkt:
Ik kan er niks mee nog om 5:30 :roflol: vanavond na t werk, kijk ik verder. Berlijnse hoerenbuurt is Oranienburger stra*e en begint met de Friedrichstra*e.

Ik zie helaas geen hints. Alleen Hitler, hoerenbuurt, oranjebitterstrate ofzo. Dat is wat ik tegenkom op wikipedia.

Misschien snap ik het nog niet helemaal..

Maar de gek hoorde bij de geallieerde, en die Charles De Gaulle dan ook ?

Wat een k*t spel zeg ...

Hebben nou serieus zowel de Nazi's als de geallieerden mij uitgekozen om te sterven? Die kans is rond de 0,25%. Dit is echt een schande. Ik eis een verklaring! Maar ja ik ben dood, dus heb vast niks te eisen.

Ergste van alles vind ik eigenlijk nog dat ik ben gestorven voor Frankrijk, als er één land is dat het niet waard is om voor te sterven dan is het wel Frankrijk.
IMBA zei:
Ik zie weer 2 voertuigen naast elkaar rijden.
Alle twee zijn ze groen.

Moet wel weer een hint zijn richting de Robben.

Ik stem dus weer op Rob P
Nice find! :roflol:

Wat een k*t spel zeg ...

Hebben nou serieus zowel de Nazi's als de geallieerden mij uitgekozen om te sterven? Die kans is rond de 0,25%. Dit is echt een schande. Ik eis een verklaring! Maar ja ik ben dood, dus heb vast niks te eisen.

Ergste van alles vind ik eigenlijk nog dat ik ben gestorven voor Frankrijk, als er één land is dat het niet waard is om voor te sterven dan is het wel Frankrijk.

:roflol:

thanks for playing

Zie wel een tip maar ben er niet veel mee op dit moment.

Ik zie weer 2 voertuigen naast elkaar rijden.
Alle twee zijn ze groen.

Moet wel weer een hint zijn richting de Robben.

Ik stem dus weer op Rob P.

Wtf!!

Met zo'n argumentatie kan je overal een punt aan lullen.

Omdat dus je weer zomaar lukraak wat roept, gister namelijk ook al, ga ik dus op jou stemmen. Weet niet wat je tegen mij hebt maar ik vertrouw je dus totaal niet meer. Straks naar een festival dus zal weinig posten verder vandaag, mijn stem dus bij deze:

IMBAatwork

Terug
Naar boven