XXL Nutrition

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik heb niks te doen atm dus doe wel mee. Ik wil graag bij de Luftwaffe.

• Topic Starter Topic Starter
In principe doe ik weer mee. Ligt wel nog een beetje aan wanneer het begint.

Maatje van me wilde misschien ook meedoen, hij traint niet maar dat doet niemand hier toch?

nee is goed, zolang jullie maar niet samen overleggen enzo :P
wat is zijn naam?

Wanneer wil je beginnen baas? Ben in principe wel in maar wel stukken minder intensief dan de vorige potten helaas.

Ik sla even over. Ben herstellende van een frontale carcrash op provinciale weg afgelopen weekend en daarmee komende tijd erg druk met geregel en helaas toch ook wat zkh bezoeken.

RobG moet de Hitler zijn, vind ik. Zoals mensen hem in de vorige spelletjes volgden :D

Aangezien men liefste Suusje meespeelt, wil ik ook wel meedoen, maar ik vertrek vanavond reeds richting Haacht voor Rock Werchter. Ben pas maandag terug. Indien we nadien beginnen ben ik in, zoniet ben ik out. Beetje zoals gisterenavond met Suus.

Ieder kamp heeft 1 wolf, behalve de geallieerde, die hebben 2 wolven die samen een kill bepalen?

Ieder kamp heeft 1 wolf, behalve de geallieerde, die hebben 2 wolven die samen een kill bepalen?

klopt, maar hebben aan de andere kant weer 1 veldheer minder, omdat dat de goede zijn toch wel een beetje het idee geven dat ik ze voortrek :p, hebben voor de compensatie wel een generaal minder

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 14:11 ----------

vond zelf deze insteek wel interessant om uit te testen aangezien de burgers nu ook een wolf moeten beschermen en 2 wolven moeten wegstemmen als het ware zonder te weten wie dat is. lijkt me een hele mooie vorm van gameplay, kan zijn dat ik in de pm het een en ander gemist heb onder de dbbbevolking

tnx voor pm

ik wacht even tot de startdatum voor ik mee ga doen, deze week zowieso druk tot zondag. dan 5 dagen tijd en dan weer weekend weg/druk dus ideaal voor mij zou zijn over 2 weken pas. maar begrijp t wel als je eerder wilt beginnen kan dan alleen niet meedoen

Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Normaal probeer ik vooral cults te vinden door samenhangend en beschermend gedrag te zoeken. Nu ga je dat ook zien, maar dan moet je nog te weten kunnen komen of die "cults" in jouw kamp zitten of niet voor je ze er uit stemt.

Het is alleszins weer iets nieuw :)

In. Lijkt me vette opzet, wel een beetje ingewikkeld hoor.

heb de opzet al wat minder ingewikkeld gemaakt, minder veldheren en de geallieerden zijn hun extra leider kwijt.

Beginnen we morgen? :D

PM stefanovietsj nog ff, hij baalde al zo dat hij vorige pot niet mee kon spelen.

Ik wil dit spel wel eens proberen. Als ik het goed begrijp maakt de topicstarter een verhaal adhv de input van de spelers?

Ik wil dit spel wel eens proberen. Als ik het goed begrijp maakt de topicstarter een verhaal adhv de input van de spelers?

Cool, Wauter in the game!

Ik heb alvast een mooie avatar voor jou!

o6fp8z.png

Innn

abbo, moet hem denk ik wel een paar keer overlezen wil ik het spel goed begrijpen:p .

Terug
Naar boven