MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik verwacht de komende tijd wat minder achter de pc te zitten dus zal dan niet zo actief zijn. Deze sla ik maar even over. De volgende pak ik wel weer mee. Veel plezier iig allemaal.

As requested, zelfde als vorig spel.
Je moet enkel spelerslijst er in kopiëren, rollen aanpassen en aantal spelers bovenaan aanpassen en done.
http://www.2shared.com/file/xG-__epp/Randomrol.html

Als dat gebeurt is op "rollen vastzetten" klikken. (niet vergeten op "enable content" en "enable macro's" - of whatever er op komt bij Nederlandstalige versie)
http://www.2shared.com/file/xG-__epp/Randomrol.html

Voor de zekerheid versie waarin je makkelijk spelers kan toevoegen.

Als je spelers toevoegt:
- Spelersnaam toevoegen in 3de kolom
- Extra rol toevoegen in 2de kolom
- Het aantal spelers typen in de gele cel bovenaan

Zie ik daar nou unknowndbb tussen de lijst staan?

Hij was misschien wel de enige geweest die mijn himts op had kunnen lossen haha.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat ik nu in gouda zit :(, zie wel erg veel oudklasgenootjes van Ergotherapie staan tussen de aanwezigen :O

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 22:26 ----------

Weet er iemand overigens een goed random draft programma op het net, kan alleen maar beperkte machines vinden tot 20 :(.

wil overigens met het spel starten op maandag, 1e verhaal zal dan ook die ochtend staan. Het weekend zit ik vol met de dbb meet en wat verjaardagen.

Maandag dan effectief starten of maandag de rollen verdelen?

Nice :)

Maandag vind ik prima, ga de 19e op vakantie met me vriendin dus kan mooi dit potje nog.spelen.

Catalunya, espana

Rolverdeling is al gemaakt, als men er op staat kan ik vandaag al beginnen met het uitdelen van de rollen, en dan morgen het eerste verhaal al. Daar zal in het weekend niet veel van terecht komen in verband met de dbbmeet en wat verjaardagen maar lijkt me dat iedereen dan ruimschoots kan discussiëren na het eerste verhaal?

Ben wel benieuwd wat er dan gebeurt

Als er geen mensen meer bijkomen wil ik wel zo snel mogelijk beginnen.

Hebben we vier dagen voor de eerste stemronde, als er dan nog mensen zijn die vergeten te stemmen kan je die er gelijk uit gooien.

Als er geen mensen meer bijkomen wil ik wel zo snel mogelijk beginnen.

Hebben we vier dagen voor de eerste stemronde, als er dan nog mensen zijn die vergeten te stemmen kan je die er gelijk uit gooien.

ja daarom ook, ik ga in de loop van de middag iedereen pmen, heb alleen niks gehoord van stefanovitsch ondanks zijn beklaag het afgelopen spel

Ik wil Ike zijn!!

Zoals in OP staat krijgt iedereen zijn rol tussen 13.00 en 16.00 vandaag de dag nog!
Vanavond of morgenmiddag zal het eerste verhaal erop staan, dan is er morgen de hele dag om te stemmen en is er een pauze in het weekend ivm de meet en een verjaardag.
Hopelijk maakt men elkaar dan gek met alle hints en dergelijke :P

Welke spelers zijn nu alvast verdacht en moeten we in de gaten houden Rob G?

rob g en unknown zijn altijd verdacht... met goede reden ook!

Terug
Naar boven