MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

• Topic Starter Topic Starter
in :) Goed voor postcount ook hehe, vorige game leverde er zo'n 100 op ^^

ja is mooi, ik doe mee!

IN

hernieuwde OP met het weglaten van de sovjets

Laatst bewerkt:
heb nog geen reactie van de meeste gehad naar wie ik een pm heb gestuurd maar kan met de huidige opzet al op weg en heb de draft al weten te maken. is

Burgers zijn gewoon burgers toch, geen speciale krachten ofzo?

Rol van de gek is me niet helemaal duidelijk.

Gebruik aub wel hoofdletters en leestekens, leest een stuk fijner :kiss:

inb4 .... k. nazi
inb4 k. mof

In maar wtf die veldheren? Waar is een Zjoekov, een Guderian, een Rommel, von Manstein, Gavin ed???

In maar wtf die veldheren? Waar is een Zjoekov, een Guderian, een Rommel, von Manstein, Gavin ed???

Die zullen verdeeld worden onder de burgers, daarnaast had ik gewoon random namen bedacht, zullen dan ook niet de uiteindelijke namen worden. In het verloop van het spel zal dit allemaal duidelijk worden. Dit verhaal is nog maar de kladversie en puur voor de opzet. Wie weet komt er een rolletje in voor Prins Bernhard :P

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 21:33 ----------

Gebruik aub wel hoofdletters en leestekens, leest een stuk fijner :kiss:

Dank.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 21:35 ----------

Burgers zijn gewoon burgers toch, geen speciale krachten ofzo?

Rol van de gek is me niet helemaal duidelijk.

Nee, burgers zullen ook burgers zijn, wanneer degene zal komen te overlijden zal er een gebeurtenis in het verhaal komen te staan die enigzins historisch correct zal zijn. De rol van gek overigens zal iemand zijn die valse hints en namen zal krijgen. Dit om het allemaal lekker duidelijk te houden.

Laatst bewerkt:
Awolf game avatar, hnnnng

Cool. Ja ik ben zelf geen fan van de rol van de gek. Misschien omdat ik 1 pot de gek ben geweest en dat was echt niet tof imo.

Maar ik ben nogal van een strakke overzichtelijke opzet waarbij iedereen precies weet waar hij aan toe is. Tight & sharp.

Ben benieuwd naar je spel baas, zal mooi worden.

Cool. Ja ik ben zelf geen fan van de rol van de gek. Misschien omdat ik 1 pot de gek ben geweest en dat was echt niet tof imo.

Maar ik ben nogal van een strakke overzichtelijke opzet waarbij iedereen precies weet waar hij aan toe is. Tight & sharp.

Ben benieuwd naar je spel baas, zal mooi worden.

Ik hou van het trollen wat je kan met deze rol xd

:(:(:(:(:(

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 22:16 ----------

Nerd

We hadden hier vanavond moeten zitten

http://www.facebook.com/events/537445012982760/?suggestsessionid=d0055724fe93808c4220d7a6a0c03d6f

shitload aan chicks

Jammer dat ik nu in gouda zit :(, zie wel erg veel oudklasgenootjes van Ergotherapie staan tussen de aanwezigen :O

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 22:26 ----------

Weet er iemand overigens een goed random draft programma op het net, kan alleen maar beperkte machines vinden tot 20 :(.

wil overigens met het spel starten op maandag, 1e verhaal zal dan ook die ochtend staan. Het weekend zit ik vol met de dbb meet en wat verjaardagen.

Terug
Naar boven