- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heey stelletje nazi's en Ander moordlustig volk, ik ga lekker zonnen vandaag in het parkje hier in roffa dus ben vanaf nu tot 9 uur een beetje onbereikbaar
stemmen is wel gewoon nog tot 9 uur uiteraard
xxxxjes en wie wilt meezonnen zie ik zo wel in het park
ik heb een golds gym singlet aan :$
no hint

Geen idee, we zitten ook nooit in het zelfde team/kamp. Vandaar dus.
Nu stem ik op je vanwege de hint van Remi over de tweeling.
Wat een k*t hints ook. En gewoon meerdere keren. Succes nog de rest van het spelletje ladies.

edit:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd. Zijn er effectief mensen die een hint of andere aanleiding hebben om me er uit te stemmen maar die hier gewoon niet openbaar willen zetten, en hebben de andere stemmers een reden om te volgen, of is dit echt gewoon puur random?

Oke even alles op een rijtje.
Tot nu toe gaat het tussen Rob G en Woopy.
Dit zei Rob P na zijn dood :
Er waren 2 hints tegen Rob G ( De tweeling hint en het PUA meisje hint)
Gezien zijn reactie beaamt hij dat beide hints naar hem verwezen en dat zou in dat geval moeten betekenen dat de tweeling hint klopte, in dat geval bevestigd hij dus dat Rob G ook een Nazi is.
Maar hij weet natuurlijk alleen dat Rob G nazi in het geval hij ook veldheer is. (Dit zou de logische beredenering zijn)
Echter kan Rob P ook bovenstaande gezegd hebben als bevestiging dat de hint inderdaad naar hem verwees, maar hij weet hij niet of Rob G nazi is, dit zou onlogisch zijn aangezien de tweeling hint alleen klopt indien Rob G en Rob P beide nazi z0ijn, anders is het gewoon puur toeval (Dit zou de onlogische beredenering zijn, maar dat gebeurd wel vaker)
Dan Woopy, we weten dat Woopy Nazi burger /Panzer/Nazi veldheer/Himmler/ Geallieerde burger of RAF is. Het is zoiezo uitgesloten dat Woopy Churchill, veldheer, Paratrooper of Von Stauffenberg is. (Dit is allemaal op te maken uit de verhalen)
Er vanuit gaande dat de teams aan het begin van het spel even groot waren, zijn er nog 8 nazi's over en 9 geallieerden. Dat maakt de verdeling als volgt :
GEALLIEERDEN
Churchill
Veldheer
Veldheer
RAF
Paratroopers
Claus Schenk von Stauffenberg (nazi verrader)
Burger
Burger
Burger
NAZI'S
Hitler
Veldheer
Veldheer
Panzer
Himmler
Burger
Burger
Burger
Woopy kan alle rollen hebben die beschikbaar zijn voor de nazi's tegenover 4 rollen van de geallieerde. Dat maakt de kans dat Woopy Nazi is 2x zo groot als dat Woopy gealieerde zou zijn. Nou geeft dit alleen de kans aan, het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat mister woopy RAF is of Geallieerde burger maar die kans is dus een stuk kleiner.
Natuurlijk geld deze kans alleen als de teams even groot zijn, indien de Geallieerde in het begin van het spel over 16 man beschikte en de nazi's maar 10 dan slaat de kansberekening nergens op. Hoop dat de mensen het nog snappen
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 17:25 ----------
zie mijn uitleg hierboven![]()
Mooi verwoord, maar ik geloof je niet.
Mijn stem blijft op Rob G.
Dat van whoopy. Ik wil whoopy niet verdedigen, maar waar is het bewijs dat hij 100% nazi is.? Ben jij geen 100% een nazi?
Er is geen bewijs dat die 100% nazi is. Er is alleen bewijs dat de kans dat hij Nazi is 2 x zo groot is dan dat hij geallieerde is. Thats all..
Hij kan evengoed Geallieerde burger of RAF (geallieerde verdediger) zijn, maar de overige geallieerde rollen zijn uitgesloten wat uit de verhalen op te maken valt. (mits alles logisch is en Illoydatoni geen fout gemaakt heeft.)
Wil het best allemaal uitleggen voor je maar dat wordt best een lange post, met quotes etc.
.Als je jezelf verveeld.
Maar in jouw uitleg, geef je ook aan dat Rob G 50% zeker een nazi is.
Dus waarom niet mee op Rob G?
Als je jezelf verveeld.
Maar in jouw uitleg, geef je ook aan dat Rob G 50% zeker een nazi is.
Dus waarom niet mee op Rob G?
Oke even alles op een rijtje.
Tot nu toe gaat het tussen Rob G en Woopy.
Dit zei Rob P na zijn dood :
Er waren 2 hints tegen Rob P ( De tweeling hint en het PUA meisje hint)
Gezien zijn reactie beaamt hij dat beide hints naar hem verwezen en dat zou in dat geval moeten betekenen dat de tweeling hint klopte, in dat geval bevestigd hij dus dat Rob G ook een Nazi is.
Maar hij weet natuurlijk alleen dat Rob G nazi in het geval hij ook veldheer is. (Dit zou de logische beredenering zijn)
Echter kan Rob P ook bovenstaande gezegd hebben als bevestiging dat de hint inderdaad naar hem verwees, maar hij weet hij niet of Rob G nazi is, dit zou onlogisch zijn aangezien de tweeling hint alleen klopt indien Rob G en Rob P beide nazi z0ijn, anders is het gewoon puur toeval (Dit zou de onlogische beredenering zijn, maar dat gebeurd wel vaker)
Dan Woopy, we weten dat Woopy Nazi burger /Panzer/Nazi veldheer/Himmler/ Geallieerde burger of RAF is. Het is zoiezo uitgesloten dat Woopy Churchill, veldheer, Paratrooper of Von Stauffenberg is. (Dit is allemaal op te maken uit de verhalen)
Er vanuit gaande dat de teams aan het begin van het spel even groot waren, zijn er nog 8 nazi's over en 9 geallieerden. Dat maakt de verdeling als volgt :
GEALLIEERDEN
Churchill
Veldheer
Veldheer
RAF
Paratroopers
Claus Schenk von Stauffenberg (nazi verrader)
Burger
Burger
Burger
NAZI'S
Hitler
Veldheer
Veldheer
Panzer
Himmler
Burger
Burger
Burger
Woopy kan alle rollen hebben die beschikbaar zijn voor de nazi's tegenover 4 rollen van de geallieerde. Dat maakt de kans dat Woopy Nazi is 2x zo groot als dat Woopy gealieerde zou zijn. Nou geeft dit alleen de kans aan, het kan natuurlijk gewoon zo zijn dat mister woopy RAF is of Geallieerde burger maar die kans is dus een stuk kleiner.
Natuurlijk geld deze kans alleen als de teams even groot zijn, indien de Geallieerde in het begin van het spel over 16 man beschikte en de nazi's maar 10 dan slaat de kansberekening nergens op. Hoop dat de mensen het nog snappen
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 17:25 ----------
zie mijn uitleg hierboven![]()