SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
en mezelf lekker in de schijnwerpers zetten....
K zit trouwens ook niet goed genoeg in de game om iets zinnigs over wie exact welke rol heeft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap niet wat je bedoeld, je bedoeld dat de panzer je zou verdedigen?

Ik wil op Wauter stemmen morgen.
Misschien, misschien vraag ik wel specifiek om de paratroopers zodat mijn verdediger de Panzer een extra iemand kan verdedigen, who knows.
Paratroopers verdedig me, srs
Ik wil op Wauter stemmen morgen.
Orgineel weet ik niet meer, vond hem al langer verdacht en dan vandaag begon ik te denken dat ie goed is, maar dan stemt hij plots op mij wat ik niet verwachte en op Rob G...
---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:29 ----------
Als ik het volgende verhaaltje overleef ga ik eerst even orgineel stemmen zodat hij morgen zeker op mij stemt. Daarna wellicht naar Wauter, moet eerst mn hoofd nog een half uur schuin houden.
Je hebt gewoon een kort lontje dat je stemt op mensen die op jou stemmen?Haha gek vinden dat iemand op jou stemt?
Gisteren op Rob p gestemd. Zie ook geen aanleiding om op mij te stemmen. Rob G is nog steeds verdacht door de tweeling hint.

Je hebt gewoon een kort lontje dat je stemt op mensen die op jou stemmen?![]()
Ik loop niet als een blinde hond achter hem maar ik weet ook dat hij goed is. Zo snel mogelijk slachten dus.Of gaan we weer die shit krijgen, diegene die Remi niet volgt moet wel in het verkeerde kamp zitten?

Ja vandaar.. inactieve hulp is mooi k*t. Succes verder allen