MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Snap niet wat je bedoeld, je bedoeld dat de panzer je zou verdedigen?

Hee orgineel of wauter, wie van jullie is Hitler? :D
Ik wil op Wauter stemmen morgen.
Orgineel weet ik niet meer, vond hem al langer verdacht en dan vandaag begon ik te denken dat ie goed is, maar dan stemt hij plots op mij wat ik niet verwachte en op Rob G...

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:29 ----------

Als ik het volgende verhaaltje overleef ga ik eerst even orgineel stemmen zodat hij morgen zeker op mij stemt. Daarna wellicht naar Wauter, moet eerst mn hoofd nog een half uur schuin houden.

Misschien, misschien vraag ik wel specifiek om de paratroopers zodat mijn verdediger de Panzer een extra iemand kan verdedigen, who knows.

Paratroopers verdedig me, srs

Ik snap geen snars van deze zin. Bedoel je dat de Panzer jouw verdediger is?

Ik wil op Wauter stemmen morgen.
Orgineel weet ik niet meer, vond hem al langer verdacht en dan vandaag begon ik te denken dat ie goed is, maar dan stemt hij plots op mij wat ik niet verwachte en op Rob G...

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:29 ----------

Als ik het volgende verhaaltje overleef ga ik eerst even orgineel stemmen zodat hij morgen zeker op mij stemt. Daarna wellicht naar Wauter, moet eerst mn hoofd nog een half uur schuin houden.

Haha gek vinden dat iemand op jou stemt?
Gisteren op Rob p gestemd. Zie ook geen aanleiding om op mij te stemmen. Rob G is nog steeds verdacht door de tweeling hint.

Ik wil trouwens snel nog even melden dat ik eventueel wel een volgend spelletje wil organiseren. Heb wel een ideetje voor een nieuw spel. Terug traditioneler qua rollen en verdelingen, maar uiteraard een nieuwe omgeving/verhaallijn. Meer info na dit spel.
Game on :)

Of gaan we weer die shit krijgen, diegene die Remi niet volgt moet wel in het verkeerde kamp zitten?

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:51 ----------

Je hebt gewoon een kort lontje dat je stemt op mensen die op jou stemmen? :trollface:

Je moet je bek houden rotmof.

Of gaan we weer die shit krijgen, diegene die Remi niet volgt moet wel in het verkeerde kamp zitten?
Ik loop niet als een blinde hond achter hem maar ik weet ook dat hij goed is. Zo snel mogelijk slachten dus.
Je moet je bek houden rotmof.
:grinny:

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 22:57 ----------

Denk wel dat ik een boven gemiddelde kans heb straks te sterven, zowel door de vijand als door eigen team :roflol:

Laatst bewerkt:
Denk wel dat wauter morgen stemmen gaat krijgen:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
nacht 4

De 4e nacht is aangebroken en Wilhelmina staat klaar om het land toe te spreken via radio Oranje in de Engelse hoofdstad, ze had haar twijfels om verder weg te vluchten nu bleek dat Monty wel heel makkelijk om het leven gebracht kon worden. Maar ze blijft zitten waar ze zit in London en spreekt het verzet en het Nederlandse volk dapper toe.

In Duitsland loopt van Stauffenberg dagenlang met het plan om Hitler te vermoorden door middel van zijn bomaanval, deze wil is groter geworden na de dood van zijn goede vriend Erwin Rommel. Hij is vastberaden om met de gegevens uit London op bezoek bij zijn Doelwit te gaan.

Aangezien de RAF te weinig ingebracht heeft in de oorlog word hij door Churchill opgeheven, hij stelt wel een vliegtuig beschikbaar voor de paratroopers die daar dan ook gelijk gebruik van maken, ze gaan bij iemand staan waarvan de gehele familie dezelfde passie blijkt te hebben aldaar en ze worden er niet echt goed van.

De spionnen van panzers zijn op de een of andere manier aan Britse wal gekomen om polshoogte te doen voor hun aanval op de Britse hoofdstad, echter de Amerikanen houden daar de deur stijf dicht.

Maar we gaan terug naar Wilhelmina en haar emotievolle toespraken waarin ze goedmoedig het vaderlandse volk steunt en haar inbreng heeft in het verzet aldaar. De twijfels die ze eerder gehad heeft zijn helemaal weg en ze gaat met een goed gevoel naar bed.

undesarchiv_Bild_146-1984-079-02%2C_F%C3%BChrerhauptquartier%2C_Stauffenberg%2C_Hitler%2C_Keitel.jpg

Von Stauffenberg draagt de bommen om operatie Valkyrie uit te voeren. Deze bommen zijn van engelse makelij en heeft ie kunnen verkrijgen via zijn geallieerde connecties. Hij is bijna bij het punt waar hij de bom zal plaatsen. Daarvoor moet hij eerst de bommen activeren voordat hij ze kan gaan plaatsen. Dit doet hij in het gemak van een wc in een houten hutje. Hij merkt al snel dat hij ietwat gespannen is en gaat controleren of de bommen wel goed zijn. Hier ziet de pas gekroonde Generaal dat er een boodschap op staat. Namelijk het volgende: sorry, we moeten zeker weten dat je geen informatie meer kan doorspelen.

Bedenken doet ie zich geen moment en gooit de bommen van zich weg in paniek. Echter de lading is zodanig dat er niks meer van de omgeving overblijft. En dus ook niet van Von Stauffenberg.
Hij gaat niet de geschiedenis in als de aanslagpleger op Hitler en Tom Cruise zal geen hoofdrol spelen in de gelijknamige film. Alles wat hij krijgt is een staatsbegrafenis.

Aan de overkant van het kanaal bedenkt Koningin Wilhelmina dat ze haar slaaptabletten is vergeten in te nemen. Ze staat op van haar bed en loopt naar de badkamer, echter in de gang gaat het geluid van zachtjes gesluip van wat laarzen. Eerste wat in dr opkomt is dat dat wat kinderen moeten zijn die buiten op straat spelen, althans dat houd ze zichzelf voor.

Vanuit het niets trekt een jonge jongen nog een zak over het hoofd van de Majesteit en ze valt flauw. Het is simpel nu om de genadeklap toe te brengen wat hij ook doet tot groot genoegen en met de kreet: Heil Hitler!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Von Stauffenberg is dood

(Wauter was van Stauffenberg en vermoord door de Britten, hij had de kant van de Duitsers nog )
Koningin Wilhemina is overleden
(Biobeast was Wilhelmina, ze was een veldheer van Churchill)

De RAF is eruit geschreven
(Stekkerdoos was beschermer)

Jezus man, een inactieve verdediger. Wtf man

Mooi, Biobeast zou ook de kill geweest zijn die ik aan Hitler zou doorgegeven hebben nadat hij zich verraden had door te zeggen dat hij afwist van de aanslag en bescherming op mij de vorige nacht :D

Jammer, ik was nochtans van plan om mijn rol historisch correct te spelen maar het heeft niet mogen zijn.

Ja vandaar.. inactieve hulp is mooi k*t. Succes verder allen

Ja jezus. Mooi k*t.Ik ben nu wel even de draad kwijt met alles.

Terug
Naar boven