MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

-

Game loopt nog steeds zie ik.

:cheer:

Denk dat ik mn stem op Rob G laat staan, nog steeds vanwege de tweelinghint.

• Topic Starter Topic Starter
De Engel des doods

Na de 2e wereldoorlog en na alle gruweldaden die hij erin had gepleegd werke Josef Mengele onder een andere naam als boerenknecht in het Duitse Rosenheim. Hij was erg trots op zijn experimenten die hij op de mensheid had gepleegd en voerde die nu uit op dieren voor verdere verfijning. Het bleekmiddel was verruild voor naaigerei en dat verhaal kennen we nu wel beste kijkbuiskinders.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
19091.jpg

dachautests.jpg

Hij betreurde het diep dat de dwergenfamilie die hij in een apart verblijf had voor zijn onderzoeken hem afgenomen waren. Daar kon hij nachten over wakker liggen.

auschwitz-dwarfs.jpg

Lang zal het ook niet meer duren voordat ze me vinden peinsde hij telkens. Hij besloot net als zijn goede vriend Eichmann naar Zuid Amerika te vluchten. Hij vluchtte via Italië naar Buenos Aires en werkte daar illegaal als arts. Zijn specialiteit? Het uitvoeren van ondergrondse abortussen, juist ja. Na een korte vakantie in Zwitserland nadat Mengele van zijn vrouw scheidde, vroeg hij een nieuwe Duitse pas aan op zijn eigen naam die hij dan ook gewoon kreeg.

Hij trouwde in Uruguay waar hij was uitgeweken vanwege politieonderzoeken naar zijn respectabele werk als arts in de Argentijnse hoofdstad met zijn schoonzus.

Eindelijk kwam er vanuit Europa aandacht voor de voormalige SS-Hauptsturmführer met het arrestatiebevel van zowel Eichmann als Mengele. Dit dwong Mengele om meerdere malen van identiteit en land te verwisselen voordat hij overleed tijdens het zwemmen in Brazilië

mengele02_final2.jpg

De engel des doods is niet meer

Pure b had het verzoek uitgeschreven te worden, hij was burger

Voor de rest wordt ik op dit moment echt niet wijzer van de mogelijke hints, voorbeeld:

De 4e nacht is aangebroken en Wilhelmina staat klaar om het land toe te spreken via radio Oranje in de Engelse hoofdstad, ze had haar twijfels om verder weg te vluchten nu bleek dat Monty wel heel makkelijk om het leven gebracht kon worden. Maar ze blijft zitten waar ze zit in London en spreekt het verzet en het Nederlandse volk dapper toe.

Aangezien de RAF te weinig ingebracht heeft in de oorlog word hij door Churchill opgeheven, hij stelt wel een vliegtuig beschikbaar voor de paratroopers die daar dan ook gelijk gebruik van maken, ze gaan bij iemand staan waarvan de gehele familie dezelfde passie blijkt te hebben aldaar en ze worden er niet echt goed van.

De spionnen van panzers zijn op de een of andere manier aan Britse wal gekomen om polshoogte te doen voor hun aanval op de Britse hoofdstad, echter de Amerikanen houden daar de deur stijf dicht.

Aan de overkant van het kanaal bedenkt Koningin Wilhelmina dat ze haar slaaptabletten is vergeten in te nemen. Ze staat op van haar bed en loopt naar de badkamer, echter in de gang gaat het geluid van zachtjes gesluip van wat laarzen. Eerste wat in dr opkomt is dat dat wat kinderen moeten zijn die buiten op straat spelen, althans dat houd ze zichzelf voor.

Vanuit het niets trekt een jonge jongen nog een zak over het hoofd van de Majesteit en ze valt flauw. Het is simpel nu om de genadeklap toe te brengen wat hij ook doet tot groot genoegen en met de kreet: Heil Hitler!

1: Wijst waarschijnlijk uit de de paratroopers niet bij hebben gestaan aangezien er staat dat ze bij iemand stonden waar ze niet goed van werden (passie). Weet niet of dat waar is natuurlijk, maar het zou echt een behoorlijk gok geweest zijn om mij niet te beschermen deze nacht

2. De panzers hebben zoiezo een Brit of Amerikaan beschermd.

3: De jonge jongen slaat op jorgyboy neem ik aan.

Zoals gezegd is de afgelopen nacht onrustig verlopen. De paratroopers die hun taak hebben verzuimd de afgelopen nacht en bescherming boden aan hun doelwit zijn wakker.
Ze worden wakker in de Neue Synagoge in Berlijn in de Oranienburgerstrassse omringt met de buit van hun verraad van gisteren, namelijk de nodige prostituees en whisky. Hun Engelse uitspraak speelt hen te parten en het feit dat ze in een Synagoge liggen.

Zoals je al snel begrijpt was het duidelijk dat ze hun spullen moesten pakken en onderweg naar hun target moesten. Ze vergeten er werkelijk alles en het verloopt vrij knullig wat de Tommies doen.

Wanneer het target in zicht is is deze zojuist bezig met het opzwepen van het volk tegenover de Joden. Hij laat de nieuwe op 2 poten lopende tank zien en men begint te joelen van geluk. Jawohl hiermee kunnen we het jodenprobleem oplossen!

Hie staat "de nieuwe op 2 poten lopende tank" . Dit slaat mogelijk op de Panzer en kan weer slaan op :
Bikers. Een bike heeft 2 wielen= 2 poten.
Whami. Zette z'n stem in het roze=homo=een poot
Orgineel. Synoniem is Nieuw- nieuwe tank.

Je kan hiermee dus werkelijk weer alle kanten op

Een bizarre nacht als gevolg van een goede geallieerde dag in de 2e wereldoorlog.

Himmler is in beraad met Antonescu over wat ze moeten doen met de situatie over de mogelijke verrader uit Jettingen. Hij heeft zijn move nog niet gedaan maar zal snel de explosie ten ontploffing brengen als de vooruitzichten blijven zoals ze zijn. Zijn beste vriend Rommel is al ten prooi gevallen aan de heksenjacht van Himmler. Wie weet zien ze elkaar snel terug in de hel.

De heksenjacht van Himmler. Een heks is altijd een vrouw en de enige vrouw die meespeelt is Suus141=Himmler.

Echter heb je weer in verhaal 4 of 5 een foto van Otto Flick, draai de naam Otto om en er staat nog steeds Otto. Draai de naam SuuS om en er staat nog steeds SuuS, tot zover dus de overeenkomst.

Otto flick is een personage uit de Britse serie "Allo Allo" waar Otto Flick bij de gestapo werkte onder Himmler. Je zou in eerste instantie dus weer denken dat SuuS dan op zijn minst Duitser is, echter staat er in de OP als inleiding van de Geallieerde " zijn gaan op knullige Allo Allo te werk" wat weer op SuuS141 zou slaan als geallieerde.

Kortom je kan er steeds vanalles van maken en heb echt geen idee welke hint nou goed is en welke fout en of er uberhaupt 1 goed is.

Ik zou zo wel even een lijst maken van welke rollen er nog zijn en aan de hand daarvan zal ik mijn stem wel uitbrengen.

Ik vind het wel goed dat de hints op meerdere manieren te interpreteren zijn. Dan heeft niemand de pech dat zijn rol 'weggegeven' word, maar dan hebben we wel een soort houvast om te stemmen.

Moet wel zeggen dat ik de hints erg pittig vindt, ben er dan ook niet zo goed in. Maar als zelfs jij het lastig vind, dan hoef ik het al niet eens te proberen :roflol:

Alleen die hints van de 'jonge jongen' vind ik plausibel, de andere zijn al wel meer wat vergezocht.

Ik vind die jonge jongen=jorgyboy wel een goede. Zat zelf ook al te kijken wat jonge jongen zou kunnen zijn.

Jorgyboy

Een tweeling is al weg.

Rob G

Was dat niet de vriend van Alley cat?
Nu dus niet meer. :cool:

Sorry mannen, voel me wel een beetje lullig hierover. In ieder geval ga ik geen mensen meer uitnodigen mee te doen.
Ik had nog voorgesteld of ik hem kon vervangen, maar dat is niet gebeurd.

Ja en dan... Dan gaan we nu voor een Duitse burger en komen we alsnog geen stap verder.

Zoiezo moet of Panzers of Hitler vandaag dood.. Hetzij volgens de stemming of door Churchill, maar gezien Churchill z'n achterlijke keuze om Wauter te doden verwacht ik daar niet zo veel van

ja en dan... Dan gaan we nu voor een duitse burger en komen we alsnog geen stap verder.

Zoiezo moet of panzers of hitler vandaag dood.. Hetzij volgens de stemming of door churchill, maar gezien churchill z'n achterlijke keuze om wauter te doden verwacht ik daar niet zo veel van

:d

Ja en dan... Dan gaan we nu voor een Duitse burger en komen we alsnog geen stap verder.

Zoiezo moet of Panzers of Hitler vandaag dood.. Hetzij volgens de stemming of door Churchill, maar gezien Churchill z'n achterlijke keuze om Wauter te doden verwacht ik daar niet zo veel van

Waar blijft je lijst Remi?

Jij mag niet meer reageren Wauter....

Ja wie dan? Suus? Z1000?

Terug
Naar boven