- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Je bedoelt dat Hitler tet*en heeft
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:10 ----------
Of is er een rol als de leugenaar?
Suus = Hitler

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dat Hitler tet*en heeft
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:10 ----------
Of is er een rol als de leugenaar?

Zou best kunnen. Ik zeg niet dat het zo is maar zou niet verbaasd zijn.
Meen me te herinneren dat suus gezegd had dat haar stem op Rob G afgelopen nacht, in dat geval staat het 4-3 in het nadeel van Rob G
laatste half uur is nu ingegaan
Wil mij er duidelijk uit, zelfs na mn verdediging waar hij niet op reageerde en zonder reden om op mij te stemmen. Kan haast niet anders dan nazi.
Ik doe stem terug naar Orgineel, negeert mn verdediging compleet.
Samen met alles wat er in het verleden gebeurt is kan hij enkel slecht zijn.
Ik hoop ff dat ik voldoende steun krijg, anders ga ik terug naar Rob G. Zou me verbazen maar kan maar proberen...
Orgineel
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:33 ----------
Wil mij er duidelijk uit, zelfs na mn verdediging waar hij niet op reageerde en zonder reden om op mij te stemmen
p**mel. Zit al een uur te denken of ik naar Rob Ga.Waarom doe je het dan niet? Ik kan er niet aan doen je gedrag verdacht te blijven vinden.p**mel. Zit al een uur te denken of ik naar Rob Ga.
Waarom doe je het dan niet? Ik kan er niet aan doen je gedrag verdacht te blijven vinden.
En is dat omdat ik jou beschuldigde of om een andere reden?

Rob G
Coinflip. Geen onderbouwing want die is er ook niet. Die tweelingen tips die naar hem zouden verwijzen etc waren zo ver ik weet waardeloos.
Er gaat deze avond sowieso geallieerde uit. Ze falen er in to get their act together.
Staat nu 3-3.
Als Rob G slecht is ga ik er uit want er is slechts 1 Nazi meer voor nodig (betekend niet dat als er nog iemand op me stemt dat Rob daarom zeker Nazi is, zou ook tictac kunnen zijn om morgen Rob er uit te laten stemmen). Voor nog iemand anders er uit te stemmen...zou me verbazen, denk dat het daarvoor te laat is.
Anyway, niemand kan zeggen dat ik het slecht gespeeld heb voor mn rol als ik er uit lig want mn bio verdediging is zo solid als het maar kan zonder regels te overtreden.

En is dat omdat ik jou beschuldigde of om een andere reden?![]()

Omdat je irritant bent.
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:43 ----------
Toch maar weer online gekomen![]()

Remi is ook irritant