AndroidHealthClinic

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Zou best kunnen. Ik zeg niet dat het zo is maar zou niet verbaasd zijn.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:18 ----------

Remi heeft zn stem wel van me afgehaald na mn sterke verdediging (sterker kan bijna niet legaal) - betekend daarom niet dat al mn beschuldigingen tegen hem helemaal niet waar zijn.
Maar Z1000 en origineel en fieze blijven op me terwijl zij enkel Remi volgden en niets van onderbouwing hebben. Ze doen alsof ze het niet weten, maar ze laten wel hen stem staan terwijl de klok tikt tot het bijna te laat is?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
staat 2 tegen 3 in het nadeel van whami nu

hihi

32658960.jpg

Rob G
Coinflip. Geen onderbouwing want die is er ook niet. Die tweelingen tips die naar hem zouden verwijzen etc waren zo ver ik weet waardeloos.
Er gaat deze avond sowieso geallieerde uit. Ze falen er in to get their act together.
Staat nu 3-3.
Als Rob G slecht is ga ik er uit want er is slechts 1 Nazi meer voor nodig (betekend niet dat als er nog iemand op me stemt dat Rob daarom zeker Nazi is, zou ook tictac kunnen zijn om morgen Rob er uit te laten stemmen). Voor nog iemand anders er uit te stemmen...zou me verbazen, denk dat het daarvoor te laat is.
Anyway, niemand kan zeggen dat ik het slecht gespeeld heb voor mn rol als ik er uit lig want mn bio verdediging is zo solid als het maar kan zonder regels te overtreden.

Wat als gelijk is?

Meen me te herinneren dat suus gezegd had dat haar stem op Rob G afgelopen nacht, in dat geval staat het 4-3 in het nadeel van Rob G

laatste half uur is nu ingegaan

Ik doe stem terug naar Orgineel, negeert mn verdediging compleet.
Samen met alles wat er in het verleden gebeurt is kan hij enkel slecht zijn.
Ik hoop ff dat ik voldoende steun krijg, anders ga ik terug naar Rob G. Zou me verbazen maar kan maar proberen...
Orgineel

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:33 ----------

Wil mij er duidelijk uit, zelfs na mn verdediging waar hij niet op reageerde en zonder reden om op mij te stemmen. Kan haast niet anders dan nazi.

Ik doe stem terug naar Orgineel, negeert mn verdediging compleet.
Samen met alles wat er in het verleden gebeurt is kan hij enkel slecht zijn.
Ik hoop ff dat ik voldoende steun krijg, anders ga ik terug naar Rob G. Zou me verbazen maar kan maar proberen...
Orgineel

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:33 ----------

Wil mij er duidelijk uit, zelfs na mn verdediging waar hij niet op reageerde en zonder reden om op mij te stemmen

:D p**mel. Zit al een uur te denken of ik naar Rob Ga.

Rob G
Coinflip. Geen onderbouwing want die is er ook niet. Die tweelingen tips die naar hem zouden verwijzen etc waren zo ver ik weet waardeloos.
Er gaat deze avond sowieso geallieerde uit. Ze falen er in to get their act together.
Staat nu 3-3.
Als Rob G slecht is ga ik er uit want er is slechts 1 Nazi meer voor nodig (betekend niet dat als er nog iemand op me stemt dat Rob daarom zeker Nazi is, zou ook tictac kunnen zijn om morgen Rob er uit te laten stemmen). Voor nog iemand anders er uit te stemmen...zou me verbazen, denk dat het daarvoor te laat is.
Anyway, niemand kan zeggen dat ik het slecht gespeeld heb voor mn rol als ik er uit lig want mn bio verdediging is zo solid als het maar kan zonder regels te overtreden.

:rolleyes::roflol:

Terug
Naar boven