MuscleMeat

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Bikers die zegt dat Jimbooo een onbelangrijke rol had maar hij was veldheer...

Mwah vind het niet zo verdacht dat ie dat zegt. Klinkt meer als onwetendheid.

Daarnaast kan je uitspraken van jezelf als "Ik ben Hitler" dan ook als serieus gaan beschouwen :rolleyes:

Whami, volgens mij heb ik toch een hint opgelost.

• Topic Starter Topic Starter
idi i smotri maar weer es herbekijken

Mwah vind het niet zo verdacht dat ie dat zegt. Klinkt meer als onwetendheid.

Daarnaast kan je uitspraken van jezelf als "Ik ben Hitler" dan ook als serieus gaan beschouwen :rolleyes:
Ik ben Hitler...
T'is niet omdat er iemand anders is die doet alsof hij mij is dat ik geen Hitler ben.

Wat is volgens jou de reden waarom orgineel en Z1000 zo strak je kontje kussen?
De samenvloeiing met hen is heel duidelijk, veel raakpunten.
Slechte rol heb je niet. Maar Hitler zou best nog kunnen (beste tictac is dan mee te helpen je eigen nazi's te kelen zodat je zelf buitenschot blijft en goed lijkt). Er is echter maar 1 iemand meer over (Mossel) die kan weten wie de valse Hitler is. Of zijn het volgens jou trouwe volgelingen die mooi achter je kontje lopen. Beide hebben ze ook verdacht stemgedrag.
Orgy rage-stemde ook op mij, maar bij Remi doet hij dat niet?

Laatst bewerkt:
Ik ben Hitler...
T'is niet omdat er iemand anders is die doet alsof hij mij is dat ik geen Hitler ben.

Slechte rol heb je niet. Maar Hitler zou best nog kunnen (beste tictac is dan mee te helpen je eigen nazi's te kelen zodat je zelf buitenschot blijft en goed lijkt). Er is echter maar 1 iemand meer over (Mossel) die kan weten wie de valse Hitler is. Of zijn het volgens jou trouwe volgelingen die mooi achter je kontje lopen. Beide hebben ze ook verdacht stemgedrag.

Wat is nu precies je vraag, want je post is zwaar onduidelijk.

En verrassende woordkeuze heb je (Orgy als Orgineel)

Zin uit verhaal "Echter de Duitse Bloedhonden herkennen de geur van de Joodse Synagoge en de orgie van de nacht ervoor" . Als je je woordkeuze toepasselijk vind voor Orgineel, blijkt uit deze zin dat Orgineel Orgie een Jood is.

Hee orgineel of wauter, wie van jullie is Hitler? :D
Ik stel voor dat iedereen die goed is op orgineel stemt ter ere van Biobeast.
Zie ook deze quote, en wat later was hij dood. Hij zei net zoals ik dat wauter evil is en orgineel die ik in het verleden en nu opnieuw noem als mogelijk evil.
Wauter was correct en mss orgineel ook.

En waarom Biobeast het zwijgen opleggen omwille van enkel Wauter?
Ik kan alles tegen orgineel gewoon niet meer negeren...en er blijft enkel stof bij komen...

Als ik het goed heb sta je zoiezo aan dezelfde kant als mij,,, kies dan op zijn minst whami of Orgineel aub

Waar denk jij nou mee bezig te zijn? Stemmen op Orgineel. En alle tamme lammetjes zullen weer volgen.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:33 ----------

Ik ben Hitler...

Hoe kom je erbij dat ik Remi volg?

Unknown zei de vorige dagen nog van niet op mij te stemmen.
Vandaag stemt hij ineens op mij zonder goede reden.
Gisteren is Biobeast gestorven, de link tussen mij en Biobeast is ook duidelijk.
En gisteren beschermde hij me ook
Serieus dat mensen op whami stemmen ipv woopy
En nu gaat Remi op mij stemmen?
Goede verklaring zou zijn dat hij ook echt Hitler is en denkt dat ik Churchill ben. Waarom zou hij anders ineens op mij stemmen?

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:36 ----------

Hoe kom je erbij dat ik Remi volg?
Raakpunten

Dan voorlopig ook maar op die blaaskaak. Whami

Ik stel voor dat iedereen die goed is op orgineel stemt ter ere van Biobeast.
Zie ook deze quote, en wat later was hij dood. Hij zei net zoals ik dat wauter evil is en orgineel die ik in het verleden en nu opnieuw noem als mogelijk evil.
Wauter was correct en mss orgineel ook.

En waarom Biobeast het zwijgen opleggen omwille van enkel Wauter?
Ik kan alles tegen orgineel gewoon niet meer negeren...en er blijft enkel stof bij komen...

Even een kleine correctie.

Je stemde eerst marcussie, de gek eruit.
Vervolgens stem je 2 dagen lang op Jimbooo een veldheer en nu wil je zogenaamd de eer van een andere veldheer in stand houden door zijn target weg te stemmen? b*ch please.

Daarnaast kom jij altijd, maar dan ook altijd, met vage stellingen. Je roept rakelings verschillende namen en op het moment dat één van hun inderdaad evil is ga je zeggen "zie je wel dat ik gelijk had", maar over de fouten horen we je nooit.
Wauter was een Duitse verrader, die de mogelijkheid had om zichzelf op te blazen en zo Hitler te vermoorden, zo een Einstein move was het dus niet om hem weg te werken.

Unknown zei de vorige dagen nog van niet op mij te stemmen.
Vandaag stemt hij ineens op mij zonder goede reden.
Gisteren is Biobeast gestorven, de link tussen mij en Biobeast is ook duidelijk.
En gisteren beschermde hij me ook

En nu gaat Remi op mij stemmen?
Goede verklaring zou zijn dat hij ook echt Hitler is en denkt dat ik Churchill ben. Waarom zou hij anders ineens op mij stemmen?

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:36 ----------

Raakpunten

Zo duidelijk is die link niet tussen jou en Biobeast. Biobeast was namelijk veldheer samen met Jimbooo en je stemde zelf 2 dagen lang op Jimbooo dus dat je veldheer bent lijkt me gering.

En wees is specifiek wat raakpunten betreft dan ?

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:44 ----------

En waarom zeg je er nu ineens de reden er niet meer bij?

De reden?

De reden dat ie "vals gespeeld" heeft in het vorige spel? Mocht dat echt de reden zijn dat je op hem stemde dan laat het alleen maar zien dat je een kinderachtig kl***zak bent

Iedereen die gelijkgestemd zijn, zijn mijn broeders zusters en moeder
Ik zei dit even voordien, ik beschouwde dit als een verstopt bericht van Bio dat ik in zijn team zit.
Wtf die stemmen op jimbooo uit t niets, ja Whami met zun roze letters.

quibus
Hij vind het niet leuk dat ik Jimbooo stem maar hij stemt toch niet op mij
Als jij een geallieerde bent, ben je echt een sukkel whami. Nog blij zijn ook dat jimbooo dood is terwijl hij mogelijk een goede rol had in je eigen team
Zelfde als vorige. Die "als" omdat hij het moeite letterlijk kan zeggen.
Serieus dat mensen op whami stemmen ipv woopy:roflol:
En toch na al dat voorgaande zegt hij dit. En ik zou slecht zijn? Dit valt veel te veel op, Remi heeft dit zeker door en toch stemt hij op mij?
Remi moet wel Hitler zijn. Hij denkt vast dat ik Churchill ben en daarom stemt hij opeens op mij terwijl hij daarvoor steeds mensen afrade op mij te stemmen.

I rest my case, denk niet dat ik nog meer kan zeggen... Duidelijker kan bijna niet. Ik hoop dat mn mede geallieerden doen wat nodig is... Betere verdediging van een teamgenoot kunnen ze niet krijgen.

Laatst bewerkt:
Ik zei dit even voordien, ik beschouwde dit als een verstopt bericht van Bio dat ik in zijn team zit.

Hij vind het niet leuk dat ik Jimbooo stem maar hij stemt toch niet op mij

Zelfde als vorige. Die "als" omdat hij het moeite letterlijk kan zeggen.

En toch na al dat voorgaande zegt hij dit. En ik zou slecht zijn? Dit valt veel te veel op, Remi heeft dit zeker door en toch stemt hij op mij?
Remi moet wel Hitler zijn. Hij denkt vast dat ik Churchill ben en daarom stemt hij opeens op mij terwijl hij daarvoor steeds mensen afrade op mij te stemmen.

I rest my case, denk niet dat ik nog meer kan zeggen... Duidelijker kan bijna niet. Ik hoop dat mn mede geallieerden doen wat nodig is... Betere verdediging van een teamgenoot kunnen ze niet krijgen.

Als jij Churchill bent, ben je een ****ing idioot om zo te spelen.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:53 ----------

Had Bio trouwens informatie over andere spelers?

Als jij Churchill bent, ben je een ****ing idioot om zo te spelen.

Ook als hij veldheer of paratrooper is...

Zijn eigen veldheer eruit willen stemmen uit frustratie van zijn eigen geleide spel..

en indien hij paratrooper is, mij niet beschermen vanwege frustratie van zijn eigen geleide spel

En nee als Whami Churchill was geweest had ie mij en Jimbooo wel dood gemaakt, zo zielig is ie wel :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 17:55 ----------

[/COLOR]Had Bio trouwens informatie over andere spelers?

Alleen zijn veldheren en Churchill.. Dus indien whami veldheer was, stemde hij op zijn mede veldheer (Jimbooo) puur uit frustratie van 3 games geleden

Wraak en frustratie zijn niet het zelfde :roflol:
Als er iemand gefrustreerd is dan ben jij het want telkens spelers jou niet volgens draai je door.
En van de paratroopers verwacht je blijkbaar ook dat ze jou zomaar zouden moeten beschermen.
Alsof je de godheid bent die iedereen steeds moet volgens en beschermen :rolleyes:
Speler mogen van jou het spel niet spelen zoals ze willen... Stemt iemand anders dan jij wil krijg ie ook meteen commentaar
Mss stem je daarom wel op mij, omdat ik je kont niet loop te kussen :hahaha:

Ik laat het hier ff sudderen en kom straks wel terug om te zien hoe het met het stemmen gaat en zet dan mn definitieve stem.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 18:00 ----------

Misschien, misschien vraag ik wel specifiek om de paratroopers zodat mijn verdediger de Panzer een extra iemand kan verdedigen, who knows.

Paratroopers verdedig me, srs
En deze nog ff... "Zodat PANZER..."

Wraak en frustratie zijn niet het zelfde :roflol:
Als er iemand gefrustreerd is dan ben jij het want telkens spelers jou niet volgens draai je door.
En van de paratroopers verwacht je blijkbaar ook dat ze jou zomaar zouden moeten beschermen.
Alsof je de godheid bent die iedereen steeds moet volgens en beschermen :rolleyes:
Speler mogen van jou het spel niet spelen zoals ze willen... Stemt iemand anders dan jij wil krijg ie ook meteen commentaar
Mss stem je daarom wel op mij, omdat ik je kont niet loop te kussen :hahaha:

Ik laat het hier ff sudderen en kom straks wel terug om te zien hoe het met het stemmen gaat en zet dan mn definitieve stem.

Je hebt geen idee hoe lachwekkend deze post is.

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 18:00 ----------

En deze nog ff... "Zodat PANZER..."

Als ik Hitler was, had ik mijzelf inderdaad zo makkelijk prijsgegeven ...

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 18:10 ----------

Ik wijzig m'n stem wel naar Rob G

Goedzo

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 18:29 ----------

Ik zeg nog steeds Rob G

Ik denk dat suus, supke of markrot hitler is.

Terug
Naar boven