Ik vind Suus ook verdacht stil maar 0 bewijs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind Suus ook verdacht stil maar 0 bewijs.
Begon je het warm te krijgen onder je voeten?
Of is het toch mn sterke verdediging ivm Biobeast die ik poste?
Je verdediging icm Biobeeast was niet sterk, maar meer common sense, had er alleen geen rekening mee gehouden dat je idd zo zielig zou zijn om je eigen team eruit te stemmen.
Sneke1990 staat ook een hint in de verhalen over, met epic baard en rode roadster...
Zie z'n avatar pic voor de baard en z'n sig voor de auto
De zus van markrot heet margrot is jood (je ziet ook een standbeeld van der in 1 van der verhalen), mocht dit een hint zijn dan wijst het naar markrot als jood.
UnknownDBB gaat gewoon in de verdediging. Overduidelijk evil die gast.
Welke van de 2?
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 18:59 ----------
Er staat gewoon een hint in het verhaal over wat ik ben.
Oja en zo overduidelijk vind je het niet, aangezien je tot de dag van vandaag aan me moest vragen voor wie ik nou "vocht" Hitler of Churchill
.Ik kan niks meer zeggen Remi. Ik wil het spel eerlijk en leuk houden. Met een beetje onderzoek kom je er snel achter.
Kan niet alles goed hebben he
Oke, naja heb echt totaal geen zin meer om maar enig onderzoek te verrichten. Op een gegeven moment zie je echt overal hints in.. En ongetwijfeld dat er hints zijn die ik als hint zie, maar eigelijk geen hints zijn of die ik verkeerd interpreteerKan niet alles goed hebben he
![]()
Je weet dat je met deze zin al verraad welke hint zoiezo fout moet zijn he(Mocht je goed zijn ofcourse)
Maar je moet zelf weten wat je stemt uiteraard.
Je weet dat je met deze zin al verraad welke hint zoiezo fout moet zijn he(Mocht je goed zijn ofcourse)
Maar je moet zelf weten wat je stemt uiteraard.

Mwah, hoe meer hints er bekend worden hoe beter imo.. Zo kun je het aantal verdachte verkleinen.
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 19:31 ----------
Ik ben nu The Wire kijke, kom rond 9e wel even checken wie jullie weggestemd hebben.
Als ik het maar niet ben![]()

Je bedoelt dat Hitler tet*en heeft
Uit het funnypics topic. Vond hem wel toepasselijk.

1: Snepke1990 : was jorgyboy nu Z1000
2: SuuS141:
3: bikers:
5: Penose: Rob G
13: rob g: was jorgyboy nu unkwnowndbb
15:whami: Origineel
16: markrot :was jorgyboy nu ....
19: z1000: was jorgyboy nu whami
23: fiezefur: whami
24: unknowndbb: Whami
26: origineel: Whami
---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 20:03 ----------