- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Stefanovietsj weer niet in? Geen gezeik deze ronde. En al posting van unknown?
niks gehoord van stefano

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stefanovietsj weer niet in? Geen gezeik deze ronde. En al posting van unknown?

Dat is inderdaad een beetje lastig. Zou ook niet goed weten hoe je mensen moet overtuigen: "Stem Woopy, dat is sowieso een nazi", "Ja, maar ik ben ook een nazi".edit: benieuwd hoe dit nu gaat lopen. In vorige spelletjes kon je openbaar hints over de slechten oplossen, maar als je nu hints oplost over een rol, maak je jezelf meteen voor de helft van de spelers bekend als "slechte", aan welke kant je zelf ook staat![]()

Dat is inderdaad een beetje lastig. Zou ook niet goed weten hoe je mensen moet overtuigen: "Stem Woopy, dat is sowieso een nazi", "Ja, maar ik ben ook een nazi".

Ik dus ook niet. Ben ook erg benieuwd wie de eerste stem gaat plaatsen en wat daarbij de argumenten gaan zijn.Plus dat alle mensen die mee op iemand stemmen waarvan verwacht wordt dat die nazi is, zichzelf meteen als ally profileren, en omgekeerd.
Ik weet niet goed hoe ik dit spel moet aanpakken![]()
Dat is inderdaad wel verdacht, ik zou mij maar in de gaten houden.IMBAatwork zei:Mmmm... ben ik nou scheel of zie ik voor het eerst in de openingspost geen steeg voorbij komen?
Plus dat alle mensen die mee op iemand stemmen waarvan verwacht wordt dat die nazi is, zichzelf meteen als ally profileren, en omgekeerd.
Ik weet niet goed hoe ik dit spel moet aanpakken![]()
Ik dus ook niet. Ben ook erg benieuwd wie de eerste stem gaat plaatsen en wat daarbij de argumenten gaan zijn.
Ik ben zelf geneigd om gewoon de veldheren eruit te stemmen, ongeacht aan welke kant ze staan. Maar dat is toch niet handig.
Dit was vorige potje toch ook zo ? of mis ik iets??
Grootste probleem is denk ik dat de twee kampen even groot zijn. Bij de normale versie heb je ook maar twee kampen, maar is een kamp veel groter dan de andere.Je hebt nu twee kampen ipv 3, t wordt dan toch snel duidelijk wie bij wie hoort?