Fitness Seller

forumgame 16: die anschlus oder der untergang WOII

Ik wil graag als bijnaam in dit spel:

Der bomber

Of

Der panzerwagen.

Machtig altijd die duitse bijnamen :D

In dit spel zijn er geen slechterikken aangezien beide kampen "cults" heeft + een aantal burgers die voor andere burgers ook "slecht" zijn.
Vreemde reactie dus.
Jou hou ik in de gaten!

In dit spel zijn er geen slechterikken aangezien beide kampen "cults" heeft + een aantal burgers die voor andere burgers ook "slecht" zijn.
Vreemde reactie dus.
Jou hou ik in de gaten!
Betekent dat dan dat er geen culttrein is of dat iedereen in de culttrein zit? Dat laatste hoop ik toch.
Shotgun op een zitplaats!

• Topic Starter Topic Starter
Betekent dat dan dat er geen culttrein is of dat iedereen in de culttrein zit? Dat laatste hoop ik toch.
Shotgun op een zitplaats!

ik hoop dat er wat Duitsers overlopen naar de trein van de geallieerden, lijkt me een mooi spel door de stemmingen overdag en de evenementen snachts. Dit zal een mind**** van grote omvang opleveren het hele spel door!

Misschien is culttrein trouwens wat ongepast, gezien de thematiek van het spel. Of juist erg gepast natuurlijk ...

Ik heb mijn rol nog niet..

Ik gok dat de belangrijkste rollen op het eind verstuurd worden.

Dus Penore is Hitler!

ja was even een tijdje in het ziekenhuis, ben er nu ook mee bezig.

heb overigens een nieuwe rol toegevoegd, namelijk:

Claus Schenk von Stauffenberg

Aan het begin iemand die dicht bij de nazi's staat maar kan kiezen op elk moment in het spel of hij overloopt naar de geallieerden(wellicht niet historisch correct maargoed). Wanneer hij dat doet moet hij een bomaanslag plegen op iemand waarvan hij denkt dat hij de Führer is met alle gevolgen van dien.

komt ook in de op te staan overigens

Wanneer is de eerste stemronde?

iedereen heeft zijn rol gekregen.

eerste stemronde zal morgen zijn van 13.00 tot 21.00
heb ik nu alle tijd om een mooi verhaal te schrijven alvast

GL HF iedereen, ik laat nu alleen van me horen in de verhalen en dergelijke, feedback graag nu alleen in de PM of karma

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 17:38 ----------

Misschien is culttrein trouwens wat ongepast, gezien de thematiek van het spel. Of juist erg gepast natuurlijk ...

Gelieve niet in avatars te ver gaan mensen.
Anders is DBB dadelijk het boegbeeld van neo nazi nederland :P

Mooi we zijn begonnen dus.
Morgen al stemmen, Nice!!

Terug
Naar boven