AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.029
Brutus kan inderdaad natuurlijk aan de Romeinse kant (blijven) meespelen. Of hij dit effectief doet kan of wil ik natuurlijk niet meedelen.

Ben ik trouwens de enige die moeite heeft met posten... .?

waarom ligt sub eruit? kan me herinneren dat hij vrij vroeg gestemd heeft. Niet dat ik klaag :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 21:51 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-roman-empire-349105/index95.html#post8021556

Jouw stemming was een afleidingsmanoeuver. Kwou zien wie blindelings meeging. Sorry boy vergeef het me xx blijkbaar was het niet meer nodig en zat tremendes goed. Z1000 werd trouwens al lang verdacht door ik en penose lol waarom we nooit stemdem idk. Zo zie je maar dat je soms toch goed zit met je gevoel. Nice work tremendes

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.033
Nacht 7:

Het was een drukke en korte nacht geweest. Na de dood van Caesar was er een groot feest losgebarsten en iedereen ligt nu nog te slapen in het dorp om zijn roes uit te slapen. De nieuwe zelfverklaarde keizer van het Romeinse rijk zal de dood van Caesar echter niet zomaar laten gebeuren en besloot dat hij moet laten zien dat hij deze functie waard is. Het stuurt dan ook zijn huurmoordenaar op weg om een volgende slachtoffer te maken. Van sluip of onopvallende gedrag is er deze keer geen enkele sprake. De huurmoordenaar kan zo het dorp binnenwandelen en ziet overal mensen ter plaatse hun roes uitslapen. Hij kiest er een jongen uit, gooit hem over zijn schouder en wandelt er terug mee de poort naar buiten uit. Ondertussen komt Brutus eindelijk ook in actie. Nu zijn vader dood is wil hij toch laten zien dat hij ook capabel is om iets voor dit dorp te betekenen maar de lokale drank cupam zit nog duidelijk in zijn bloed. Zijn slachtofferkeuze is dan ook markant. Boddin beseft niet goed wat er gebeurd maar is nog halve knock-out van afgelopen nacht en kan er weinig aan doen. Brutus bind boddin vast aan een boom en besluit van aan zijn geniale moord wat fun te beleven. Hij zit 15 stappen achteruit en haalt een resem messen boven. Hij neemt mes 1 in de hand en smijt het naar Boddin. Mis, een meter er naast gegooid. Mes 2 komt in de aanslag maar deze poging gaat ook totaal de verkeerde kant uit in de lucht, recht in het kruin van de boom, 5 seconden later valt er een dode eekhoorn uit de boom. Brutus neemt een nieuw mes en zet zich krap voor de volgende poging. Deze gaat het mes echter in een flauwe bocht richting de grond, weer ernaast. Brutus word het spelletje moe en stap dan maar gewoon naar Boddin en steekt hem van dichtbij eens in de zij. De wonde is niet direct letaal maar hij bloed stillaan leeg.

2186534-f2f7f6878c68bab47acf21dbea7a4619.jpg

Ondertussen ligt de jager samen in bed met zijn slachtoffer na een rare nacht dus zijn bedgenoot was beschermd tegen Caesars huurmoordenaar. Niet veel later word de druïde dan wakker en besluit van een poging te wagen om een gestorven burger terug tot leven te wekken. Is het de drank of gewoon een goeie dag maar zijn poging lijkt deze keer perfect te lukken. Tot slot keren we terug naar het slachtoffer van de huurmoordenaar. Hij besluit simpel de jongen rond de tak van een grote boom te hangen en onder hem een vuurtje te stoken en vertrekt dan weer. Het duurt toch wel een aantal minuten tot het vuur wat hoogte krijgt en opeens word de jongen wakker uit zijn roes doordat hij het vuur aan zijn voeten begint te voelen. Hij begint het uit te schreeuwen van de pijn, zijn tenen worden stilaan goed gebakken. De schreeuwen maken het naburige dorp wakker en de mensen haasten ze zich dan ook naar het bos. Onderweg zien ze boddin nog zitten aan de boom, doodgebloed via de wonde aan zijn zijde. Brutus die terug gestrompeld was na zijn escapade beseft zijn fout nu grondig in. De dorpbewoners komen dan aan op de plek in het boos waar de jongen aan de boom hangt maar ze kunnen helaas niet snel genoeg zijn en de jongen sterft dan ook aan een vreselijke dood.

Boddin is dood:

Hij was burger

De jongen is dood:

Het was Jorgyboy

De eekhoorn is dood:

Het was een onschuldig slachtoffer

Laatst bewerkt:
:roflol: Brutus

Neeeeeeeeee waarom ik? Wauter je verhaalt klopt niet. Heb al meer dan 2 jaar geen druppel alcohol aangeraakt...

wat een knuppel die brutus :roflol: ook zo oneerlijk dat hij na de dood van caesar nog steeds mag switchen

Na zijn aanslag is brutus verplicht van aan de kant van de burgers mee te spelen.

Vanuit de geestwereld --> lijkt mij juist dat brutus nu slecht is? heeft ceasar niet vermoord (zijn enige reden van bestaan :D ) en heeft nu een goed persoon afgeslacht.

Hahaha :D

Terug
Naar boven