Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Edit...heb het al, nevermind.

Laatst bewerkt:
Ok..let's get the last mofo. Help even met wat info aub. Jullie hebben mooie lijstjes.

Waren de volgende goed of slecht?

Penose
Goldorado
Bikers
Penose leeft nog (waar ben je vriend?) en lijkt me goed, de andere twee waren slecht. Maar de stemming waarbij Bikers eruit ging ging tussen hem en Unknown die ook slecht was.

De laatste senator is lastig. Er is voor veel van het lijstje die gisteren niet mee op z1000 gingen wat te zeggen.

stefanovich: percentueel gezien de meeste verkeerde keuzes gemaakt, lijkt voor nu de beste keuze.

Vincenzo: veel stemmingen gemist. Heeft een goede keuze gemaakt(bikers) maar ook 1 verkeerde lldaytoni. Verwacht wel dat de senator dagelijks zou stemmen om het risico te vermijden uit het spel geschreven te worden.

Krimlo: Is wel meegegaan op golderado(cult) verder gestemd op mensen die er nu nog in zitten. Of ik moet wat stemmingen gemist hebben van hem? Lijkt er ook een aantal gemist te hebben.

Sanca: ligt fiftyfifty in zijn keuzes. Wel met de aantekening dat hij gisteren niet mee is gegaan.

Ik heb al vaker op hem gestemd of op het punt gestaan en ook nu lijkt hij de beste optie.

stefanovich

Een andere redenatie is nog dat er een aantal aangegeven hebben zich uit te willen laten schrijven. Stefanovich zit al 6 jaar met z'n giebeltje voor de brievenbus te wachten op GTA V, als gewoon burger rolletje lijkt het me zo dat hij dit met beide handen aan had kunnen grijpen. Maar in plaats daarvan mist hij geen stemronde en maakt de foute keuzes.

Ik heb geen enkele stemming gemist hoor ;) Ik ga mee op Stefanovich, hopelijk maak ik nu wel is een goede keuze :p

Ik heb geen enkele stemming gemist hoor ;) Ik ga mee op Stefanovich, hopelijk maak ik nu wel is een goede keuze :p

Ik zie het nu. Ook heeeel veel slechte keuzes en je beschermde bikers zie ik.

Ik kwam richting z1000 mede door Alley zijn denkwijze omtrent de hints. Alley speelt goed, die vind dat het tussen jou en Vincenzo zou moeten gaan.

Jij gaat (te) makkelijk mee met mij op stefanovich.

Hartelijk dank senator...krimlo

Ik kwam richting z1000 mede door Alley zijn denkwijze omtrent de hints. Alley speelt goed, die vind dat het tussen jou en Vincenzo zou moeten gaan.

I'm confused now :mad:

Is goed inspector Tremendes ;) Ik kan mezelf op geen enkele manier verdedigen, want ik heb gewoon bagger gespeeld. Ik zal als excuus maar gebruiken dat dit m'n eerste spel is, haha. Maar ik garandeer je dat je stem op mij een verspilde stem is, ik ben geen senator.

Trouwens, eerder zei je dat Stefanovich nog meer verkeerde keuzes heeft gemaakt. Het aantal foute keuzes is in die zin dus geen reden om op mij te stemmen. Verder zeg je dat je afgaat op Alley, maar waar baseert Alley dan zijn keuze op? Niet op hints, want er is geen hint die naar mij verwijst. Mischien ga ik wel makkelijk mee op Stefanovich, maar waarom zou ik niet op hem stemmen? Ook hij heeft veel foute keuzes gemaakt.

Is goed inspector Tremendes ;) Ik kan mezelf op geen enkele manier verdedigen, want ik heb gewoon bagger gespeeld. Ik zal als excuus maar gebruiken dat dit m'n eerste spel is, haha. Maar ik garandeer je dat je stem op mij een verspilde stem is, ik ben een senator.

Dat mag je toch helemaal niet zeggen?! :eek:

Trouwens, eerder zei je dat Stefanovich nog meer verkeerde keuzes heeft gemaakt. Het aantal foute keuzes is in die zin dus geen reden om op mij te stemmen. Verder zeg je dat je afgaat op Alley, maar waar baseert Alley dan zijn keuze op? Niet op hints, want er is geen hint die naar mij verwijst. Mischien ga ik wel makkelijk mee op Stefanovich, maar waarom zou ik niet op hem stemmen? Ook hij heeft veel foute keuzes gemaakt.

Spaar je adem voor je laatste gevecht man, al weten we de uitkomst al.:D

Vind trouwens dat je prima gespeeld hebt. Je bent als laatste overgebleven.:thumbs:

Ja Stefanovich zou ook nog kunnen maar voor jou pleiten 3 dingen extra in je nadeel, welke ik al aangegeven heb. Je beschermde bikers en zoals ik al zei Alley speelt goed en hij heeft ook zijn voors en tegens afgewogen en kwam op jou en Vincenzio uit. Je ging nu makkelijk mee met mij op stefanovich en gisteren ging je niet mee op Z1000.

En aangezien ik vandaag mag kiezen, ben jij de lul. Uuh Senator...:D

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 17:27 ----------

Ja was je gisteren ook al man.:p

Gewoon meegaan!

Ik volg. Was ook mijn keuze geweest. Krimlo

Laatste is inderdaad lastig, de overgebleven kandidaten zijn allemaal niet heel erg aanwezig geweest. Maar zelfs in het slechtste scenario komen er hierna sowieso nog twee kansen.

Spaar je adem voor je laatste gevecht man, al weten we de uitkomst al.:D

Leuk dat je zo zeker van je zaak bent. Dat je eerder een juiste aanzet hebt gemaakt betekent niet per definitie dat je het nu ook bij het juiste eind hebt ;) Zoals ik eerder al zei heb ik weinig stof om me mee te verdedigen. Een duidelijke lead naar de laatst overgebleven(?) senator heb ik niet, en heb ook geen tijd om er nog goed op te gaan zitten. Niet dat ik verwacht dat ik überhaupt iets zou vinden, maar soit. Het enige wat ik je dringend wil verzoeken is om je keuze nog eens te overdenken ;)

Oh, en Jorgyboy, kan ik die knipoog in m'n karma interpreteren als 'ik weet wel wie er senator is'? ;)

De enige mensen die Guts lijkt te beschuldigen in zijn posts die nu nog leven zijn Boddin en Z1000.
Hmm, hierdoor ga ik wel wat meer twijfelen. Zou een Senator zijn keizer zo naar voren schuiven?

Krimlo zou best Brutus kunnen zijn.

Maar goed, hoe dan ook is het een gokje en Krimlo heeft niet veel redenen gegeven om niet op hem te stemmen (geen haat, we zitten er allemaal wel eens voortdurend naast).

Hmm, hierdoor ga ik wel wat meer twijfelen. Zou een Senator zijn keizer zo naar voren schuiven?

Krimlo zou best Brutus kunnen zijn.

Maar goed, hoe dan ook is het een gokje en Krimlo heeft niet veel redenen gegeven om niet op hem te stemmen (geen haat, we zitten er allemaal wel eens voortdurend naast).

Haha ja nu twijfel ik ook.

Oh, en Jorgyboy, kan ik die knipoog in m'n karma interpreteren als 'ik weet wel wie er senator is'? ;)

Euhm, die knipoog in je karma is gewoon als "ik ben inderdaad een grapjas ;)" en voor de rest bedoelde ik daar niets mee, dus zoek er ook niets achter. En om nog zo'n dingen te vermijden, ga ik zo'n grapjes laten tot het spel voorbij is. /out

Penose leeft nog (waar ben je vriend?) en lijkt me goed, de andere twee waren slecht. Maar de stemming waarbij Bikers eruit ging ging tussen hem en Unknown die ook slecht was.

Ja sorry gab ik ben er helemaal uit. Laatste paar dagen in ene super druk. Jammer want had wel graag ook het eind willen mee werken in dit spel

Ik ben geneigd om zijn pleidooi te honoreren.. Eigenlijk ging ik al een keer of 4 voor stefanovich. Steeds kwam het er toch niet van. Vandaag lijkt het niet anders te gaan.

Z1000, je Caesar, naar voren schuiven dat lijkt me toch echt uitgesloten om te doen.

Ok ik switch en ga terug naar m'n eerste keuze. stefanovich

Daar had ik toch ook wel plausibele argumenten voor.

Ik ga mee

stefanovich

Terug
Naar boven