XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Mooi Jorgyboy dood, thnx ceasar

RIP eekhoorn :(

Gvd druide ik wil ook weer leven

wat een knuppel die brutus :roflol: ook zo oneerlijk dat hij na de dood van caesar nog steeds mag switchen
Niet om te zeuren want vind de game echt heel tof, maar dit vind ik ook wat raar. Hij mocht een poging doen om Caesar te vermoorden, maar als Caesar al dood is kan dat toch niet meer.

Boeie, maak er gewoon snel een eind aan, kan de rest weer meedoen:D.

Alley organiseert volgende spel.

Ik organiseer de volgende wel, powerlifters tegen de superdudes :)

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 10:22 ----------

Ik organiseer de volgende wel, powerlifters tegen de superdudes :)

Not srs

Komaan boys, laatste senator nog!

Boddin jimbooo=>z1000
Jimboo sanca=>z1000
subgenius stefanovich
z1000 stefanovich=>jimbooo
Jorgyboy z1000
vincenzio stefanovich=>jimbooo
krimlo jimbooo
sanca Jimbooo
Tremendes Stefanovich=>z1000
stefanovich jimbooo
Alleycat z1000
penose z1000
Iedereen die op Z1000 gestemd heeft kunnen we in principe doorstrepen.

Subgenius bleek cult en stemde op Stefano. Dus ben ik geneigd ook Stefano weg te strepen. Sanca had ik al eerder weggestreept omdat een eerdere stemming tussen hem en Remi (cult) ging.

Dus ik zou zeggen dat we vandaag voor Krimlo of Vincenzio moeten gaan. Maar Tremendes is onze grote geliefde leider, dus hij mag het zeggen.

*edit* Eigenaardig trouwens dat Brutus als slachtoffer iemand kiest die gisteren op Caesar gestemd heeft ...

*edit* Eigenaardig trouwens dat Brutus als slachtoffer iemand kiest die gisteren op Caesar gestemd heeft ...

Ja dat gaat nergens over :o

Ik verdenk stefan eigenlijk nog steeds, gewoon omdat hij het hele spel zo slecht gespeeld heeft en ook nog eens inlogt gister om op mij te stemmen.

Iedereen die op Z1000 gestemd heeft kunnen we in principe doorstrepen.

Subgenius bleek cult en stemde op Stefano. Dus ben ik geneigd ook Stefano weg te strepen. Sanca had ik al eerder weggestreept omdat een eerdere stemming tussen hem en Remi (cult) ging.

Dus ik zou zeggen dat we vandaag voor Krimlo of Vincenzio moeten gaan. Maar Tremendes is onze grote geliefde leider, dus hij mag het zeggen.

Ja zitten we op 1 lijn zo zat ik ook al te denken. Was en ben even druk maar straks nog voldoende tijd om in het spel te stoppen.

vincenzio

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.058
Niet om te zeuren want vind de game echt heel tof, maar dit vind ik ook wat raar. Hij mocht een poging doen om Caesar te vermoorden, maar als Caesar al dood is kan dat toch niet meer.

Om ff in te gaan op de polemiek rond de rol van brutus. De persoon probeerde wel degelijk de nieuwe heerser/caesar uit te schakelen. Zijn slachtoffer was helaas een iets mindere keuze.

Maar dan is brutus nu dus ook 100% goed?

Ok..let's get the last mofo. Help even met wat info aub. Jullie hebben mooie lijstjes.

Waren de volgende goed of slecht?

Penose
Goldorado
Bikers

Terug
Naar boven