- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet om te zeuren want vind de game echt heel tof, maar dit vind ik ook wat raar. Hij mocht een poging doen om Caesar te vermoorden, maar als Caesar al dood is kan dat toch niet meer.wat een knuppel die brutusook zo oneerlijk dat hij na de dood van caesar nog steeds mag switchen
Niet om te zeuren want vind de game echt heel tof, maar dit vind ik ook wat raar. Hij mocht een poging doen om Caesar te vermoorden, maar als Caesar al dood is kan dat toch niet meer.
Eerst kijken of er nog animo is. Hoop mensen hebben gezegd dat dit hun laatste was. Al snap ik echt niet waarom, want deze is awesome.
Eerst kijken of er nog animo is. Hoop mensen hebben gezegd dat dit hun laatste was. Al snap ik echt niet waarom, want deze is awesome.

Iedereen die op Z1000 gestemd heeft kunnen we in principe doorstrepen.Boddin jimbooo=>z1000
Jimboo sanca=>z1000
subgenius stefanovich
z1000 stefanovich=>jimbooo
Jorgyboy z1000
vincenzio stefanovich=>jimbooo
krimlo jimbooo
sanca Jimbooo
Tremendes Stefanovich=>z1000
stefanovich jimbooo
Alleycat z1000
penose z1000
*edit* Eigenaardig trouwens dat Brutus als slachtoffer iemand kiest die gisteren op Caesar gestemd heeft ...
Ik verdenk stefan eigenlijk nog steeds, gewoon omdat hij het hele spel zo slecht gespeeld heeft en ook nog eens inlogt gister om op mij te stemmen.
Iedereen die op Z1000 gestemd heeft kunnen we in principe doorstrepen.
Subgenius bleek cult en stemde op Stefano. Dus ben ik geneigd ook Stefano weg te strepen. Sanca had ik al eerder weggestreept omdat een eerdere stemming tussen hem en Remi (cult) ging.
Dus ik zou zeggen dat we vandaag voor Krimlo of Vincenzio moeten gaan. Maar Tremendes is onze grote geliefde leider, dus hij mag het zeggen.
*edit* Eigenaardig trouwens dat Brutus als slachtoffer iemand kiest die gisteren op Caesar gestemd heeft ...
Niet om te zeuren want vind de game echt heel tof, maar dit vind ik ook wat raar. Hij mocht een poging doen om Caesar te vermoorden, maar als Caesar al dood is kan dat toch niet meer.