Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Goede game wauter :)

Hetgeen het voor mij een beetje verpeste was dat markrot weer eens inactief was (met de op 1 na belangrijkste rol voor ons) en werd uitgeschreven, ik vond dat robp en vincenzio die nacht ook uitgeschreven hadden moeten worden want zij waren ongeveer even actief. Van daaruit had woopy er geen zin meer in en toen liet ik t ook maar zitten, die dag ging de stemming toch op mij dus had dat gewoon laten lopen en ging er zo ook wel uit :)

Waren opzich redelijk veel cults (9 in totaal denk ik, 1/3de van totaal) maar 3 daarvan werden uitgeschreven en z1000 vrat er ook nog 1 op :D

één keer een culttrein gezien om unknown te redden, maar 2 cults stemden die dag niet -_- dat was wel klote.

Tremendes, je bent absoluut een aanwinst voor de game. Ik ga je er nooit meer uitstemmen in de eerste ronde als ik daar geen goede reden voor heb.

Dat is een mooi compliment.:bow2:

Maar eerlijk...de eer komt jou ook toe want kwam op Z1000 door jou hint "oplossing". Ik koppelde daaraan dat 1000 een wiskundig getal is.
Daarnaast ging je er resoluut in mee waardoor we andere meekregen, net voldoende want scheelde maar 1-tje met jimbooo.
Stefanovich hadden we al een paar keer tegenaan geschuurd maar kwam er steeds niet van. Zelfs vandaag leek dat zo te gaan.
En ook daar was jou mening in beslissend door aan te geven dat het vreemd is op je eigen Caesar aan te geven.

Dus top gespeeld Alley!:thumbs:

Verder iedereen bedankt dat ik er niet weer de eerste ronde uitvloog!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.123
Goede game wauter :)

Hetgeen het voor mij een beetje verpeste was dat markrot weer eens inactief was (met de op 1 na belangrijkste rol voor ons) en werd uitgeschreven, ik vond dat robp en vincenzio die nacht ook uitgeschreven hadden moeten worden want zij waren ongeveer even actief. Van daaruit had woopy er geen zin meer in en toen liet ik t ook maar zitten, die dag ging de stemming toch op mij dus had dat gewoon laten lopen en ging er zo ook wel uit :)

Waren opzich redelijk veel cults (9 in totaal denk ik, 1/3de van totaal) maar 3 daarvan werden uitgeschreven en z1000 vrat er ook nog 1 op :D

één keer een culttrein gezien om unknown te redden, maar 2 cults stemden die dag niet -_- dat was wel klote.

Markrot heeft wel een aantal keer geprobeerd om iemand te bekeren maar hij ging elke keer voor unknowndbb :roflol:

Nice game. Thanks W

Die Tremendes. In het begin toch getwijfeld over zijn goedheid

• #2.126
Dat is een mooi compliment.:bow2:

Maar eerlijk...de eer komt jou ook toe want kwam op Z1000 door jou hint "oplossing". Ik koppelde daaraan dat 1000 een wiskundig getal is.
Daarnaast ging je er resoluut in mee waardoor we andere meekregen, net voldoende want scheelde maar 1-tje met jimbooo.
Stefanovich hadden we al een paar keer tegenaan geschuurd maar kwam er steeds niet van. Zelfs vandaag leek dat zo te gaan.
En ook daar was jou mening in beslissend door aan te geven dat het vreemd is op je eigen Caesar aan te geven.

Dus top gespeeld Alley!:thumbs:

Verder iedereen bedankt dat ik er niet weer de eerste ronde uitvloog!:)

Je hebt de hint fout geinterpreteerd maar je had geluk:)

Mijn complimenten voor wauter. Zijn eerste game nochtans. Ik vond dit het leukste potje dat ik tot nu toe heb gespeeld. Echt knap met die historische gebeurtenissen in de verhalen (waar heel wat werk in kruipt). Prachtig gedaan! Niets dan complimenten. Bedankt voor al het werk en tijd die je erin hebt gestoken!

Wooo wat een vet spel was dit wauter!
Heel erg eens. Echt een heel mooi spel.

Komt natuurlijk grotendeels door het hele mooie spelverloop, maar verder was alles ook top. Heel benieuwd naar je hints trouwens, volgens mij is er geen een echt opgelost.

Druide checking in trouwens. Niet zo gek veel mee gedaan. Gaf drie keer Penose op als naam voor het geval die dood zou gaan, maar dat gebeurde gek genoeg nooit.
Verder Lloyd en Orgineel terug geroepen en volgens mij een keer IMBA geprobeerd.

Tremendes zei:
Dat is een mooi compliment.

Dus top gespeeld Alley!

Verder iedereen bedankt dat ik er niet weer de eerste ronde uitvloog!
Toen ik fout ging op Biobeast besloot ik een wat minder grote broek aan te trekken en ik vertrouwde eigenlijk alleen jou en Penose echt. Penose was toen wat minder actief, dus besloot ik jou te gaan volgen. Uiteraard wel gewoon argumenten aan blijven dragen, maar wilde niet weer voorop lopen.

Geen spijt van!

Hoera!!

Toch best bijzonder als de goede winnen. En zeker omdat er echt een hoop slechten waren.

Tremendes, je bent absoluut een aanwinst voor de game. Ik ga je er nooit meer uitstemmen in de eerste ronde als ik daar geen goede reden voor heb.
Waarom was de eerste moord niet in n steegje? :sad:

Komt natuurlijk grotendeels door het hele mooie spelverloop, maar verder was alles ook top. Heel benieuwd naar je hints trouwens, volgens mij is er geen een echt opgelost.

Druide checking in trouwens. Niet zo gek veel mee gedaan. Gaf drie keer Penose op als naam voor het geval die dood zou gaan, maar dat gebeurde gek genoeg nooit.
Verder Lloyd en Orgineel terug geroepen en volgens mij een keer IMBA geprobeerd.

Toen ik fout ging op Biobeast besloot ik een wat minder grote broek aan te trekken en ik vertrouwde eigenlijk alleen jou en Penose echt. Penose was toen wat minder actief, dus besloot ik jou te gaan volgen. Uiteraard wel gewoon argumenten aan blijven dragen, maar wilde niet weer voorop lopen.

Geen spijt van!

Nice. Mocht ineens weer mee stemmen, ongelofelijk moeilijk om dan niet mee te posten. Mocht er helaas maar 1 dagje van genieten.

• #2.131

Geen spijt van!

Jij en penose hadden een heel bijzondere relatie in dit spel:D

Dayuuuum, ik had vorige nacht nog Stefanovich willen vermoorden, als Brutus, maar had terug gekeken naar die culttrein stemming tegen mij en op het laatste moment geswitched naar Boddin, niet bij stil gestaan dat hij op z1000 had gestemd, dom, dom, dom :P

Good game, hopelijk mag ik nog eens meedoen :D

Ging Allayrat de volgende game organiseren?

Zo nee, ik heb eventueel nog n ideetje voor n spelthema maar zelf absoluut geen tijd om dat te organimasturberen.

Dayuuuum, ik had vorige nacht nog Stefanovich willen vermoorden, als Brutus, maar had terug gekeken naar die culttrein stemming tegen mij en op het laatste moment geswitched naar Boddin, niet bij stil gestaan dat hij op z1000 had gestemd, dom, dom, dom :P

Good game, hopelijk mag ik nog eens meedoen :D

Dus jij hebt mij expres vermoord? :(

Sorry dat ik niet heel actief was door omstandigheden! Maar complimentjes naar Wauter vooral en de rest ook natuurlijk!

Jij en penose hadden een heel bijzondere relatie in dit spel:D
Dat had ik gezien ja. Nacht 6 toen je schreef dat de jager en de druide meer met elkaar gemeen hadden dan ze wisten begreep ik gelijk dat ik veilig was in de nacht.

Vind Penose een goede speler dus als ik hem vertrouw trek ik graag een beetje met hem op.

whami zei:
Ging Allayrat de volgende game organiseren?
Als er animo is wil ik dat graag doen. Ben het wel een beetje verplicht ook inmiddels, zo vaak fanatiek meegespeeld. Tijd om wat terug te doen. Heb ook al een grof plan gemaakt.

Maar er waren deze game heel wat mensen die zeiden dat dit de laatste keer was voorlopig, dus dan schiet het niet op.

Terug
Naar boven