Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

De meerdere verhalen hint naar Caesar was in mijn ogen niet zo heel moeilijk. Je had zelf de fibonacciversleuteling niet nodig want je zag het zo al.
Wel de verhalen. En dat was het punt.

In eerste instantie negeerde ik de getallen. Ben niet zo van de hints, zeker niet op dag 1 en zeker niet als ze met cijfers zijn.
Op een gegeven moment noemde iemand ze en schreef ik ze op. Daarna ging ik werken met de getallen, maar heb niet meer naar de verhalen gekeken. Dan kom je er dus niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Inderdaad, miljaar dat zalfje :( Vond je tips wel moeilijk wauter. Heb me rot gezocht achter allemaal tips welke nu geen blijken te zijn :(

Achja, in mijn ogen lijken ze niet zo moeilijk maar bij woopy zijn laatste game heb ik er me ook zot achter gezocht en over sommige dingen gekeken.

Wel grappig om te zien hoe iedereen na verloop van tijd in alles iets begint te zien.

Laatst bewerkt:
En waar is Z1000 om zijn keuzes te verklaren?

Hij zou vandaag uitleg komen geven toch ;)

Alley jij organiseert de volgende right ?

Speel je zelf ook mee dan ?

Ik ben high as a **** nu. Morge kom ik met een verklaring.

Hint 2: Met allesbehalve een goeie persoon wilde ik hinten dat de jager dus de goeie persoon niet had beschermd (wat duidelijk was aangezien Caesar zijn kill kon maken.

Dus toch ongelukkig geschreven... Wel jammer want denk dat ik er nog wat langer in had gebleven.

Was wel grappig want zei nog tegen mijn mede cults dat z1000 veel te opvallend als Caesar fungeerde omdat hij in het begin van het spel zeer inactief was terwijl hij normaal gesproken altijd erg actief is & srs een uur erna kwam Alley Cat met "Z1000 is ook wel verdacht, normaal altijd actief maar nu niet"

Verder vind ik cult zijn best leuk, maar ben meer een speler die een stuk beter tot z'n recht komt als burger.
Kan ik gewoon de hints oplossen en lekker m'n gang gaan, nu moet ik me toch vaak van de domme houden met veel dingen en dat vind ik niet zo prettig spelen.

Van mij mogen inactieve cults voortaan ook direct uitgeschreven worden. Leuk om onopvallend te blijven, maar je beïnvloed het spel stukken minder terwijl dat wel de taak is van de cults, namelijk chaos creëren waardoor het overzicht verloren gaat.

Desalniettemin leuke game en vooral omdat het je eerste keer is als organisator. M'n complimenten.

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 21:42 ----------

Ik ben high as a **** nu. Morge kom ik met een verklaring.

:roflol:

• #2.175
Dus toch ongelukkig geschreven... Wel jammer want denk dat ik er nog wat langer in had gebleven.

Was wel grappig want zei nog tegen mijn mede cults dat z1000 veel te opvallend als Caesar fungeerde omdat hij in het begin van het spel zeer inactief was terwijl hij normaal gesproken altijd erg actief is & srs een uur erna kwam Alley Cat met "Z1000 is ook wel verdacht, normaal altijd actief maar nu niet"

Verder vind ik cult zijn best leuk, maar ben meer een speler die een stuk beter tot z'n recht komt als burger.
Kan ik gewoon de hints oplossen en lekker m'n gang gaan, nu moet ik me toch vaak van de domme houden met veel dingen en dat vind ik niet zo prettig spelen.

Van mij mogen inactieve cults voortaan ook direct uitgeschreven worden. Leuk om onopvallend te blijven, maar je beïnvloed het spel stukken minder terwijl dat wel de taak is van de cults, namelijk chaos creëren waardoor het overzicht verloren gaat.

Desalniettemin leuke game en vooral omdat het je eerste keer is als organisator. M'n complimenten.

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 21:42 ----------

:roflol:

Dank u voor het compliment. Van een speler zoals jij beschouw ik dat als een hele eer :)

Ja z1000 zijn veranderde gedrag heb ik ook staan in mijn nabeschouwing. Heb dag na dag alles wat neergeschreven en zal het morgen online zetten.

Ivm met inactievelingen. Ik heb geprobeerd van mensen er in te houden aangezien uitschrijvingen altijd direct het spel beïnvloeden maar het was gewoon nodig. Ik had ook een aantal PM's rondgestuurd naar een aantal spelers die waren voorgesteld en dat had ik beter niet gedaan want daar zaten veel inactievelingen tussen.

Was een mooi potje, heb het uiteraard nog gevolgd. Sommigen speelden goed, anderen heb ik rare dingen zien doen (zowel in stemgedrag als in hints oplossen. "Nochtans" is een hint? Wtf :roflol: ).
Mijn excuses dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben, maar de reden daarvoor heb ik al genoeg uitgelegd denk ik. Ik had zoals gewoonlijk veel plezier in het spel, maar als er dan enkele pagina's zinloos gescheld wordt, opnieuw en opnieuw net zolang tot er wel iemand MOET genoeg van krijgen, en er dan ook nog mensen me beginnen aan te vallen met de meest idiote argumenten, dan is mijn zin om mijn weekend te vullen met een spel waarin op zo'n niveau gespeeld wordt helemaal weg. Zoals ik al gezegd had, zal ik mij dan ook onthouden van toekomstige spelletjes waarin bepaalde leden meespelen.
Maar goed, mooi spel. Goed georganiseerd Wauter! Misschien tot een volgend spel.

karma was matig trouwens, hoop dat dit volgend potje beter is

• #2.179
:D

Had toch wat geweest hè.. Dan was ik echt de schlemiel

Was mooi om te zien hoe jij alleycat vaak verdedigde 's nachts en hij dan tegelijk op jouw dood al probeerde te anticiperen door je al tot leven proberen te wekken :p

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 21:52 ----------

karma was matig trouwens, hoop dat dit volgend potje beter is

Ach, ik heb heel weinig karma posts zien passeren en door ben ik wel gelukkig om. We spelen dit spel ten slotte toch voor het spel en niet voor wat karmagebedel.

Dank u voor het compliment. Van een speler zoals jij beschouw ik dat als een hele eer :)

Ja z1000 zijn veranderde gedrag heb ik ook staan in mijn nabeschouwing. Heb dag na dag alles wat neergeschreven en zal het morgen online zetten.

Ivm met inactievelingen. Ik heb geprobeerd van mensen er in te houden aangezien uitschrijvingen altijd direct het spel beïnvloeden maar het was gewoon nodig. Ik had ook een aantal PM's rondgestuurd naar een aantal spelers die waren voorgesteld en dat had ik beter niet gedaan want daar zaten veel inactievelingen tussen.

Ja snap ik, als spelleider is het echt k*t om te zien dat mensen inactief zijn.. Maar vond Markrot echt drama weer. Verkloot gewoon de hele rol als je niet actief bent, gare zooi. Daarnaast waren Woopy, Golderado en ik de enige die actief waren als cults (Bikers heeft daarvoor geen kans gehad, sorry Bikers)
Maar Stefanovich bracht alleen z'n stem uit en vertrok weer, Sub werd wat later wat actiever, maar hield zich alsnog enorm op de vlakte en zelf geld ook voor Fabula.

:D

Had toch wat geweest hè.. Dan was ik echt de schlemiel

Niet begrepen waarom jij nog leefde na nacht 2.
Wel netjes gespeeld man en Alley.

Terug
Naar boven