- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja en je bek houden en GTA V gaan spelen nu want ik ga niet weer twijfelen.![]()

Schelden is niet toegestaan op dit forum
En heb de storyline al uit![]()

Rapporteer je me toch?
Heb je 'm al uit joh? M'n zoon is er nog druk mee bezig.
Haha
Dus je verdedigd jezelf niet meer?
Logisch want we weten G

Nou ik zie geen enkele hint naar mij... Behalve dan dat ik niet echt actief was hier met posten![]()
Euhm, die knipoog in je karma is gewoon als "ik ben inderdaad een grapjas" en voor de rest bedoelde ik daar niets mee, dus zoek er ook niets achter. En om nog zo'n dingen te vermijden, ga ik zo'n grapjes laten tot het spel voorbij is. /out

Kan gebeuren, wel boffen voor de baddies.Ja sorry gab ik ben er helemaal uit. Laatste paar dagen in ene super druk. Jammer want had wel graag ook het eind willen mee werken in dit spel
Prima. StefanovichIk ben geneigd om zijn pleidooi te honoreren.. Eigenlijk ging ik al een keer of 4 voor stefanovich. Steeds kwam het er toch niet van. Vandaag lijkt het niet anders te gaan.
Z1000, je Caesar, naar voren schuiven dat lijkt me toch echt uitgesloten om te doen.
Ok ik switch en ga terug naar m'n eerste keuze. stefanovich
Daar had ik toch ook wel plausibele argumenten voor.
Iedereen heeft gestemt. Als niemand zijn stemkeuze wil wijzigen kan ik het verhaal al online zetten?