AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

En je stemt zelf op lloy?

:fuu: ik ben te laat om te stemmen

Hoezo beschermt biobeast Remi dan ??

Quote for next page

Back off cults

No offence, vind het echt mooi dat je fanatiek bent in de hints, srs, maar een 2 linken aan ll is best wel karig.

Met een cijfer kun je echt vanalles. Die 2 kan ook leiden naar het spel Rome total war ||, heb dan niet gekeken naar de cast, maar daar kun je dan ook gewoon een eigen draai aan geven en herleiden naar een speler.

Je kunt imo beter kijken naar het gedrag, dan je blind te staren op hints;)

No offence, vind het echt mooi dat je fanatiek bent in de hints, srs, maar een 2 linken aan ll is best wel karig.

Met een cijfer kun je echt vanalles. Die 2 kan ook leiden naar het spel Rome total war ||, heb dan niet gekeken naar de cast, maar daar kun je dan ook gewoon een eigen draai aan geven en herleiden naar een speler.

Door het zoeken van hints en kijken hoe iedereen er op reageerd weet ik al weer voldoende voor vandaag :D

Maar ik blijf vooralsnog op lloyd, sterkere hint dan die naar jou imo

Gedrag is lastig eerste ronde, of vind jij van niet Remi?

Door het zoeken van hints en kijken hoe iedereen er op reageerd weet ik al weer voldoende voor vandaag :D

In dat ene spel van remi ging het ook zo goed met die tactiek ja :o

Ja klopt idd, doe dat ook altijd, dus raar dat ik daar niet aan gedacht heb ;)

Gedrag is lastig eerste ronde, of vind jij van niet Remi?

Nah soms wel soms niet. Ligt echt aan spelers. Sommige spelers zijn best makkelijk in te schatten.

Vind hem ook niet heel sterk hoor. Maar het zou toch kunnen?

Srs: Ik vind Lloyd wel een leuke speler, zeker na het prachtige duel met hem in de eerste game van Woopy, dus stem hem liever nog niet weg. Maar als hij cult is levert het inmiddels wel een berg informatie op en het is de meest logische hint vooralsnog. Hij zal zichzelf morgen nog wel komen verdedigen, dus dan kijken we verder.

Remi wegstemmen is sowieso nutteloos, die wordt heus wel geliquideerd in nacht 1.

We zitten in de tijd van de romeinen. Een 2 in romeinse cijfers is II. Lijkt me niet zo ver gezocht toch?

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:43 ----------

Srs: Ik vind Lloyd wel een leuke speler, zeker na het prachtige duel met hem in de eerste game van Woopy, dus stem hem liever nog niet weg. Maar als hij cult is levert het inmiddels wel een berg informatie op en het is de meest logische hint vooralsnog. Hij zal zichzelf morgen nog wel komen verdedigen, dus dan kijken we verder.

Remi wegstemmen is sowieso nutteloos, die wordt heus wel geliquideerd in nacht 1.

Ben het eigenlijk voor de eerste maal 100% met je eens :p Desondanks ik de hint liet verwijzen naar lloyd, is het een speler als hij burger is die we best kunnen gebruiken. Enfin, als er geen betere hints komen is het vrees ik gedaan voor hem...

Moest lachen omdat je me met die hint napraatte, niet omdat ik em ongeloofwaardig vind.

Terug
Naar boven